Strona 1 z 1

Oszukany przez konsultanta

: 12 lis 2011, o 00:34
autor: maclin
Witam. Spotkała mnie taka niemiła sytuacja, gdy podpisując umowę z konsultantem na abonament 99 zł nie poinformował mnie, że dorzuca mi pakiet 20 zł za internet non-stop, czy coś tam i faktycznie mam do zapłaty 120 zł, a nie 99 zł. Składałem już reklamację. Pan, który ją przyjmował rozpatrzył ją negatywnie, napisałem do pani/pana prezes departamentu z odwołaniem, ale do dziś nie dostałem odpowiedzi, a było to dosyć dawno. Już i nie wiem co robić? W dzisiejszych czasach 20 zł to dużo dla człowieka. Może macie jakieś pomysły?

Re: Oszukany przez konsultanta

: 12 lis 2011, o 11:26
autor: vod
Wiele razy już informowaliśmy że mimo wszelkich zapewnień konsultantów należy dokładnie i wnikliwie czytać umowy zanim je podpiszemy.
Jeżeli był w niej taki zapis o pakiecie który będziesz miał włączony na cały czas trwania umowy i podpisałeś ją to nic nie zrobisz.
Sprawdź dokładnie umowę,może jest to pakiet który możesz wyłączyć w trakcie jej trwania.

Re: Oszukany przez konsultanta

: 12 lis 2011, o 12:53
autor: Pit
vod pisze:Sprawdź dokładnie umowę,może jest to pakiet który możesz wyłączyć w trakcie jej trwania.
W taryfach dla osób indywidualnych nie występuje taryfa, która opiewa na 99,90 zł a do niej doliczany jest dodatkowy (przymusowy) płatny pakiet internetowy. Dopiero promocja "Oswajacz Internetowy" w tym przypadku z abonamentem 119,90 ma wliczoną usługę o której mowa.

Wniosek z tego taki: Sprawdź na umowie, jaką konkretnie masz włączona promocję. Jeśli "Do Usług" to będziesz mógł wyłączyć pakiet, jeśli "Oswajacz Internetowy" to niestety nie będzie takiej możliwości.

Re: Oszukany przez konsultanta

: 12 lis 2011, o 15:01
autor: maclin
mam "do usług ... " ale napisano mi ze nie moge tego wyłączyć

Re: Oszukany przez konsultanta

: 12 lis 2011, o 15:35
autor: Pit
Ciężko do końca ocenić sytuację, gdy nie mam przed sobą odpowiedzi z departamentu reklamacji oraz samej umowy. Według mojej wiedzy tak jak pisałem wyżej, istnieje możliwość wyłączenia dodatkowego pakietu internetowego.

Rozumiem, że był wystosowany z Pana strony kontakt do DOK.

Re: Oszukany przez konsultanta

: 12 lis 2011, o 16:12
autor: maclin
Oczywiście , że tak może podam jak wygląda moja umowa

"
Opłata aktywacyjna za 1 kartę SIM 24,99 pln (z Vat)

Pakiet taryfowy : Do Usług bis 99,90
taryfa/promocyjna plan cenowy :

Promocja : Sat Mon bis internet post ind D (DUS_01D)
Przydzielony nr. tel. ......

żadnej zmiance o oswajaczu internetowym , zdaje mi sie ze powinno to pisać w lini " taryfa/promocja plan cenowy " ale tego nie ma , jest puste miejsce , chyba ze sie myle , mogę zrobic skana umowy .

Re: Oszukany przez konsultanta

: 12 lis 2011, o 17:21
autor: Pit
Promocja : Sat Mon bis internet post ind D (DUS_01D)
I wszystko jasne :-/

Niestety odsłona tej promocji charakteryzuje się dodatkowo płatnym 2GB pakietem internetowym.

Ehhh ... O rzetelności konsultantów telefonicznych, przygotowujących umowy, można by kilka grubych książek napisać :-( a dział reklamacji zawsze w odpowiedzi powoła się na podpisaną umowę oraz dołączony regulamin.

Jeśli złożyłeś odwołanie do dyrektora departamentu reklamacji, to nie jestem do końca pewny ale najprawdopodobniej jej aktualny status możesz sprawdzić poprzez kontakt z DOK.

Re: Oszukany przez konsultanta

: 12 lis 2011, o 18:34
autor: maclin
Najwyżej jeszcze przejdę się do konsultanta tego i powiem zeby on to wszystko załatwiał bo mu urwe łeb w najgorszym przypadku . Jak nabroił to niech teraz naprawia

Re: Oszukany przez konsultanta

: 14 lis 2011, o 12:37
autor: eciu
Problem rozchodzi też również o cenę aparatu, która w przypadku z pakietem internetowym jest niższa.
Pozostaje Tobie walka i ponowna reklamacja z prośbą odsłuchania rozmowy handlowej pomiędzy Tobą a konsultantem i w przyszłości korzystać z miejscowego POS zawsze to może mniej wygodne, ale przynajmniej nie dorzucają wbrew klientom pakietów

Re: Oszukany przez konsultanta

: 6 lis 2018, o 21:53
autor: omega16
eciu pisze:Problem rozchodzi też również o cenę aparatu, która w przypadku z pakietem internetowym jest niższa.
Pozostaje Tobie walka i ponowna reklamacja z prośbą odsłuchania rozmowy handlowej pomiędzy Tobą a konsultantem i w przyszłości korzystać z miejscowego POS zawsze to może mniej wygodne, ale przynajmniej nie dorzucają wbrew klientom pakietów
Odkopię temat, ale nie masz racji. Zostałem oszukany w punkcie stacjonarnym przez samego kierownika punktu.

W tamtym roku przedłużałem umowę abonamentową 6 miesięcy szybciej biorąc do tego telefon na raty. Według informacji udzielonych od konsultanta mogłem podpisać umowę na 24 miesiące i wziąć telefon na 24 raty, ale bardziej korzystne było wzięcie umowy na 24 miesiące, a telefonu na 36 rat (cena telefonu wychodziła wtedy niższa po zsumowaniu rat). Ucieszony świetną promocją oczywiście wziąłem 24 miesiące umowy i 36 rat na spłatę telefonu.

Z racji, że podpisałem umowę 6 miesięcy szybciej powinienem mieć w sumie 30 miesięcy umowy, 36 rat za telefon. Dzisiaj przeglądając papiery i dzwoniąc na BOK, dowiedziałem się, że moja umowa zawarta jest na 42 miesiące i 36 rat. Logicznie myśląc konsultant wprowadził mnie w błąd oferując 24(+6) miesięcy abonamentu i 36 rat wciskając mi 36(+6) miesięcy abonamentu i 36 rat. Zostałem jawnie zrobiony w balona na całe 12 miesięcy trwania umowy.

I z tego co wiem to nawet nic nie mogę zrobić, kierownik punktu nabił sobie parę punktów do premii moim kosztem, a przecież "wiedział Pan co Pan podpisywał".

Kierownik sobie dozbierał do premii, a ja pożegnam się z siecią tuż po zakończeniu trwania umowy. Byłem od wielu lat zadowolony z usług, zadowolony z sieci, natomiast po takim incydencie robi się bardzo niesmacznie. Tak się traci klientów, a nie zyskuje. Nie pozdrawiam. I może jeszcze zrozumiałbym zwykłego pracownika, albo nowo przyjętą osobę. Ale kierownika? To świadczy o kompetencji całego punktu.

Re: Oszukany przez konsultanta

: 17 lis 2018, o 12:23
autor: Arkovianin
Bo się czyta umowy a nie jak oślepiony wizją dobrego aparatu podpisuje umowy, sieć Plus jest najlepszą siecią w Polsce i nikogo nie oszukuje

Re: Oszukany przez konsultanta

: 30 lis 2018, o 17:57
autor: kub002
omega16 pisze:
eciu pisze:Problem rozchodzi też również o cenę aparatu, która w przypadku z pakietem internetowym jest niższa.
Pozostaje Tobie walka i ponowna reklamacja z prośbą odsłuchania rozmowy handlowej pomiędzy Tobą a konsultantem i w przyszłości korzystać z miejscowego POS zawsze to może mniej wygodne, ale przynajmniej nie dorzucają wbrew klientom pakietów
Odkopię temat, ale nie masz racji. Zostałem oszukany w punkcie stacjonarnym przez samego kierownika punktu.

W tamtym roku przedłużałem umowę abonamentową 6 miesięcy szybciej biorąc do tego telefon na raty. Według informacji udzielonych od konsultanta mogłem podpisać umowę na 24 miesiące i wziąć telefon na 24 raty, ale bardziej korzystne było wzięcie umowy na 24 miesiące, a telefonu na 36 rat (cena telefonu wychodziła wtedy niższa po zsumowaniu rat). Ucieszony świetną promocją oczywiście wziąłem 24 miesiące umowy i 36 rat na spłatę telefonu.

Z racji, że podpisałem umowę 6 miesięcy szybciej powinienem mieć w sumie 30 miesięcy umowy, 36 rat za telefon. Dzisiaj przeglądając papiery i dzwoniąc na BOK, dowiedziałem się, że moja umowa zawarta jest na 42 miesiące i 36 rat. Logicznie myśląc konsultant wprowadził mnie w błąd oferując 24(+6) miesięcy abonamentu i 36 rat wciskając mi 36(+6) miesięcy abonamentu i 36 rat. Zostałem jawnie zrobiony w balona na całe 12 miesięcy trwania umowy.

I z tego co wiem to nawet nic nie mogę zrobić, kierownik punktu nabił sobie parę punktów do premii moim kosztem, a przecież "wiedział Pan co Pan podpisywał".

Kierownik sobie dozbierał do premii, a ja pożegnam się z siecią tuż po zakończeniu trwania umowy. Byłem od wielu lat zadowolony z usług, zadowolony z sieci, natomiast po takim incydencie robi się bardzo niesmacznie. Tak się traci klientów, a nie zyskuje. Nie pozdrawiam. I może jeszcze zrozumiałbym zwykłego pracownika, albo nowo przyjętą osobę. Ale kierownika? To świadczy o kompetencji całego punktu.


Tak się traci klientów - trzeba się stąd zabierać i na innych forach opisać

Re: Oszukany przez konsultanta

: 25 sty 2019, o 22:30
autor: largo
prosta rada : TRZEBA CZYTAĆ CO SIĘ PODPISUJE oraz 5 razy pytać a nie tylko myśleć o promocji i nowym telefonie !!!

Re: Oszukany przez konsultanta

: 19 lut 2019, o 11:56
autor: Aliss
Mój brat miał podobną sytuację, zrobił wielką awanturę. Jednak ja uważam, że jeśli wierzymy wszystkim na słowo tym bardziej w kwestii pieniędzy i/lub zawierania umów to prędzje czy później poniesie się tego konsekwencje. Nie można być takim naiwniakiem!