Komórkowa sieć 36.6, marka Polkomtela kierowana do młodych użytkowników telefonów komórkowych, ruszyła raptem półtora miesiąca temu a media informują, że zdobyła 100 tysięcy użytkowników.
Komórkowa sieć 36.6 zdobyła już 100 tys, klientów - wynika z nieoficjalnych informacji Gazety Prawnej . Nowy gracz na rynku mobilnej telekomunikacji zadebiutował dokładnie 6 czerwca 2008 roku.
Operator do końca rok chce pozyskać 500 tys. użytkowników. Byc może wynik uda się zrealizwoać dzięki nietypowym działaniom promocyjnym jak m.in. Wagon SpokoLoko 36.6, Beach Bar czy Luz Bus.
36.6 oprócz w miarę atrakcyjnych stawek (minuta rozmowy - 60 groszy, SMS/MMS - 20 groszy) oferuje także kilka innowacyjnych usług, wśród nich: Esy Floresy za kowtę 3 zł miesięcznie można wysyłać nielimitowaną liczbę wiadomości SMS w ramach sieci Plus oraz Chill Bill - usługa umożliwia doładowanie konta kwotą 10 zł za odsłuchanie trzech bloków reklamowych i odpowiedzi na kilka pytań. Więcej o ofercie 36.6 informowaliśmy tutaj.
Warto dodać, że 100 tys. użytkowników w tak krótkim czasie to znakomity wynik w porównaniu z inną marką pre-paid Polkomtela - siecią Sami Swoi , która na rynku istnieje od dawna a korzysta z niej raptem ponad 500 tys. użytkownikówKomórkowa sieć 36.6, marka Polkomtela kierowana do młodych użytkowników telefonów komórkowych, ruszyła raptem półtora miesiąca temu a media informują, że zdobyła 100 tysięcy użytkowników.
Komórkowa sieć 36.6 zdobyła już 100 tys, klientów - wynika z nieoficjalnych informacji Gazety Prawnej . Nowy gracz na rynku mobilnej telekomunikacji zadebiutował dokładnie 6 czerwca 2008 roku.
Operator do końca rok chce pozyskać 500 tys. użytkowników. Byc może wynik uda się zrealizwoać dzięki nietypowym działaniom promocyjnym jak m.in. Wagon SpokoLoko 36.6, Beach Bar czy Luz Bus.
36.6 oprócz w miarę atrakcyjnych stawek (minuta rozmowy - 60 groszy, SMS/MMS - 20 groszy) oferuje także kilka innowacyjnych usług, wśród nich: Esy Floresy za kowtę 3 zł miesięcznie można wysyłać nielimitowaną liczbę wiadomości SMS w ramach sieci Plus oraz Chill Bill - usługa umożliwia doładowanie konta kwotą 10 zł za odsłuchanie trzech bloków reklamowych i odpowiedzi na kilka pytań. Więcej o ofercie 36.6 informowaliśmy tutaj.
Warto dodać, że 100 tys. użytkowników w tak krótkim czasie to znakomity wynik w porównaniu z inną marką pre-paid Polkomtela - siecią Sami Swoi , która na rynku istnieje od dawna a korzysta z niej raptem ponad 500 tys. użytkowników
Kod: Zaznacz cały
Info: media2.pl