Brak bonusu za przeniesienie numeru na karte 19.09.2018
: 19 wrz 2018, o 13:36
Przeniosłem numer na kartę z innej sieci 17 września 2018 r. w salonie Plusa. Nikt nie był w stanie udzielić informacji w jakiej taryfie zostanę za aktywowany. Powiedziano tylko abym po przeniesieniu numeru skontaktował się telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta Plusa. Po aktywacji karty sim w następnym dniu przyszedł SMS że moja taryfa nazywa się Prosto na Kartę. Zadzwoniłem do biura obsługi prosząc o aktywacje obiecanego bonusu 3 miesięcy za darmo darmowych rozmów, SMS -ów, MMS-ów. Konsultant poinformował mnie że w tej taryfie nie da się włączyć bonusu i zmienił na taryfę Plus Elastyczna. Byłem pewny że wszystko ok. bonus NIE ZOSTAŁ włączony. Drugi telefon do BOK. Konsultant nie potrafił mi pomóc i poinformował że jeśli chcę mieć darmowe rozmowy i pakiet o którym wcześniej pisałem to muszę go kupić za 25 zł. Mam prawo złożyć reklamację - złożona 18.09.2018 r. Tak dla zasady - poinformuję co dalej. Nr. listu reklamacyjnego #267245. Na rozpatrzenie trzeba czekać 30 dni :) Przypominam numer na kartę. Proszę wszystkich aby się zastanowili czy warto przenosić do tej sieci numer w tej PSEUDO promocji, w mojej ocenie szkoda nerwów i czasu.