Witam, mam ustawione automatyczne doładowanie ze strony banku co 30 dni, niestety co jakiś czas tracę możliwość wykonywania połączeń na pół dnia/ 2 dni (zależy od godziny/ dnia tygodnia kiedy się kończy konto i bank puści doładownie).
Próbowałem doładować "na zapas" żeby mieć bufor tych 30-50 dni, co teoretycznie powinno dać kilka lat spokoju, ale z tego co widzę konto jest ważne dalej tyle samo... i mam zamrożone 100+ zł na telefonie.
plus na kartę problem z ważnością konta
-
- Nowy
- Posty: 1
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lis 2020, o 10:49
Re: plus na kartę problem z ważnością konta
Jesteś pewien, że co 30 dni, a nie co miesiąc?mic_glow pisze:Witam, mam ustawione automatyczne doładowanie ze strony banku co 30 dni
W moim banku mam możliwość wyboru cyklu 7 dni, miesiąc, 2 miesiące etc.
Jeśli system bankowy spóźnia się z doładowaniem to Ty raczej nic z tym nie zrobisz.mic_glow pisze:niestety co jakiś czas tracę możliwość wykonywania połączeń na pół dnia/ 2 dni (zależy od godziny/ dnia tygodnia kiedy się kończy konto i bank puści doładowanie).
To może rozważ aktywację usługi Rok Ważności Konta, a wówczas jedno doładowanie wystarczy, aby konto uzyskało ważność 365 dni od daty zasilenia tylko nie wiem czy w Twojej taryfie ta usługa działa.mic_glow pisze:Próbowałem doładować "na zapas" żeby mieć bufor tych 30-50 dni, co teoretycznie powinno dać kilka lat spokoju, ale z tego co widzę konto jest ważne dalej tyle samo... i mam zamrożone 100+ zł na telefonie.
Sprawdź i podaj z jakiej taryfy korzystasz *147#, a wszystko będzie jasne.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec