Teraz jest 25 kwi 2019, o 06:57

Zostaw Kontakt





Zakończenie umowy

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Offline
Avatar użytkownika

Konrad95

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 16:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plusz
  • Model telefonu: 3310

Zakończenie umowy

Post13 lip 2015, o 11:00

Siemacie.
Mam nadzieję że mi pomożecie. A więc tak :
Mam internet LTE Plus 10gb(dzień) 50 (noc) , umowa zakończyła się w Listopadzie ubiegłego roku )2014(.
Plus automatycznie przedłużył umowę na rok. Jak mam napisać odwołanie aby zerwać umowę z plusem? Ponieważ chcę zmienić internet. Jestem z okolic Lublina a internet brany był w Warszawie. Czy mogę iść do punktu PLUS w moim regionie i zerwać jakoś tam umowe?. Czy musze wysłać oficjalne pismo do Warszawy?.
Jezeli wchodzi ta 2 opcja to jak miałoby wyglądać takie wypowiedzenie umowy?. Prosze o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Konrad95

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 16:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plusz
  • Model telefonu: 3310

Re: Zakończenie umowy

Post14 lip 2015, o 18:23

Żyjecie?. Zerwanie umowy to bardzo ważna kwestia w tym momencie
Offline
Avatar użytkownika

czapla43

Prawie PlusManiak

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): 10 gru 2014, o 00:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: LTE 20 gb

Re: Zakończenie umowy

Post15 lip 2015, o 12:09

Najpierw to przeczytaj swoją umowę i sprawdź czy aby na pewno umowa została przedłużona na rok. Z tego co wiem to umowa na czas określony(oznaczony) jest automatycznie przedłużana na okres nieokreślony(nieoznaczony), a wtedy możesz rozwiązać umowę, która będzie obowiązywać od następnego okresu rozliczeniowego. Moim zdaniem zerwać umowę(złożyć pisemne wypowiedzenie) możesz w każdym punkcie plusa. Najłatwiej jest zadzwonić do bok plusa i się dowiedzieć.
Offline
Avatar użytkownika

Konrad95

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 16:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plusz
  • Model telefonu: 3310

Re: Zakończenie umowy

Post26 lip 2015, o 16:04

" w każdym punkcie plusa '' -
Na pewno ? Bo brałem umowe poł PL od domu
Offline
Avatar użytkownika

czapla43

Prawie PlusManiak

  • Posty: 42
  • Dołączył(a): 10 gru 2014, o 00:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: LTE 20 gb

Re: Zakończenie umowy

Post26 lip 2015, o 16:30

czapla43 napisał(a):Moim zdaniem ...

Naprawdę trudno zrozumieć, że jest to forum na którym wypowiadają się tylko użytkownicy? Zadzwoń do bok plusa tam ci powiedzą!
Offline
Avatar użytkownika

Konrad95

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 16:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plusz
  • Model telefonu: 3310

Re: Zakończenie umowy

Post28 lip 2015, o 12:35

A takie coś by mogło być?
Załączniki
312.jpg
Mam takie cos. Wystarczy wypełnić i wysłać?
Offline
Avatar użytkownika

plusoszukuje

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 lut 2019, o 15:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Internet mobilny, wypowiedzenie umowy

Post12 lut 2019, o 16:45

W 2016 roku, w grudniu podpisalem z plusem umowe w zwiazku z wykupionym przeze mnie wtedy internetem mobilnym. Umowa miala ten swoj okres promocyjny czy jak to sie tam nazywa i wynosil on 24 miesiace. Jak nie trudno policzyc okres promocjny dobiegl konca w grudniu 2018 roku. Kilka dni temu bylem w punkcie plusa aby zakonczyc ta umowe i okazalo sie ze aby to zrobic to ja zekomo musze jeszcze zaplacic plusowi to co sobie on naliczyl w styczniu gdy umowa byla juz w stanie przejscia na czas nieokreslony. Innymi slowy aby zlikwidowac ta durna umowe musze zaplacic plusowi ponad 80 pln. Tepe babsko w punkcie plusa powiedzialo mi ze umowa przeszla na czas nieokreslony i jak nie bede placil to w koncu plus przysle mi kare do zaplaty. I tu zaczyna sie moje pytanie.

Czy plus ma jakiekolwiek prawo naliczyc mi jakakolwiek kare po okresie promocyjnym?
Oraz
Czy jezeli moze on to zrobic to kiedy i ile dokladnie ona wynosi? (Bo mysle ze moze byc tak, ze tak naprawde ja nie musze juz nic placic)
I czy ja nie moge aby po prostu wypowiedziec plusowi umowy ze skutkiem natychmiastowym? Przeciez okres promocyjny juz sie skonczyl!

Oczywiscie probowalem sie tego wszystkiego dowiedziec na miejscu w punkcie plusa ale debilka nic nie wiedziala a jak gdzies zadzwonila zeby sie dowiedziec to oczywiscie jej nie powiedzieli (moze tylko udawala ze dzwoni, nie bylbym zdziwiony), czyli podsumowujac sytuacja typu "nikt nic nie wie, nic nie wiadomo, ale ja mam zaplacic".

Moja prosba!
Po prostu napiszcie mi co musze zrobic zeby jak najszybciej i jak najkorzystniej dla mnie "zabic tego pasozyta" (Pozbyc sie tej umowy).
Z gory dziekuje za kazda szczera porade.
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Szalony PlusManiak

  • Posty: 399
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 35 razy

Re: Internet mobilny, wypowiedzenie umowy

Post12 lut 2019, o 16:54

Czy plus ma jakiekolwiek prawo naliczyc mi jakakolwiek kare po okresie promocyjnym?

Tak, no normalna sytuacja u każdego operatora, zakończenie umowy promocyjnej i przejście na ogólne warunki. Przy aktywacji podpisujesz 2 umowy, jedna na promocje (określony termin) druga na świadczenie usług telekomunikacyjnych ( czas nieokreślony). Ogólnie wystarczyło odpowiednio wcześniej złożyć rezygnacje.

plusoszukuje napisał(a):I czy ja nie moge aby po prostu wypowiedziec plusowi umowy ze skutkiem natychmiastowym? Przeciez okres promocyjny juz sie skonczyl!

Nie, u każdego operatora masz okres wypowiedzenia 30dni/miesiąc i to normalne. To Twoja pierwsza umowa w życiu, bo to raczej standardowa sytuacja :roll: .

Powrót do Internet, LTE



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości