video do obejrzenia tutaj:
http://www.lookr.tv/index.php?page=player&vn_e_id=728
Informacja : telix.plMRM Worldwide stworzyła i zrealizowała kampanię sprzedażową promującą nowy abonament iPlus oraz mobilne modemy w atrakcyjnych cenach u operatora sieci komórkowej Polkomtel.
W maju br. oferta mobilnego dostępu do internetu iPlus została rozszerzona o nowy niski plan cenowy w wysokości 49 zł z VAT dla klientów indywidualnych i 39 zł netto w ofertach dla firm. Co ważne, w tym niskim planie cenowym dajemy aż 1 GB danych, które można przesłać bez zmiany parametrów technicznych transmisji. Po przekroczeniu 1 GB transmisja danych dalej będzie możliwa bez dodatkowych opłat, ale prędkość transmisji zostanie ograniczona do 32 kB/s. Maksymalna prędkość transmisji w nowym planie cenowym jest ograniczona do 1 Mb/s. Kreacja do kampanii opracowana została na bazie gry słów / skojarzeń oraz odpowiednich ilustracji obrazujących niską cenę nowego abonamentu.
Zadaniem agencji było kreatywne zilustrowanie hasła „tam, gdzie jest iPlus jest też internet” oraz „Poczuj lekkość nowego planu cenowego”. W kampanii wykorzystano między innymi takie formy reklamowe, jak: toplayer fullpage, billboard, double billboard czy rectangle.