Plus Forum • Zobacz wątek - LTE " bez limitów" - problem

Teraz jest 14 sie 2018, o 20:34

Zostaw Kontakt





LTE " bez limitów" - problem

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Offline
Avatar użytkownika

lemoniadas

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 gru 2016, o 22:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+power lte 40GB z
  • Model telefonu: xperia m2

LTE " bez limitów" - problem

Post3 gru 2016, o 22:32

Zacznę od tego, że nie ma sensu podawać parametrów, które uległy drastycznej zmianie po przekroczeniu podstawowego pakietu 40 GB . LTE fakt śmigał ładnie . Z czasem jednak wszystko uległo pogorszeniu. Rano przy dobrych lotach zazwyczaj mialem te 30 mb/s, popołudniu różnie 4/10 mb/s. Teraz ta prędkość wynosi nawet nie 30kb/s. Nie nadużywam łącza bo w miesiącu maksymalnie pobiorę te 60/80GB . Oferta Ja +POWER LTE 40GB I LTE bez limitu danych za 0 zł

Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie Inowrocław

Modem: zte mf 283+ , wiem, że kicha ale zawsze na lte były te 3 kreski zasięgu ,a po wyczerpaniu spadło do 1. Niby niedługo pakiet przyjdzie,ale ile można. Na dłuższą metę to jest irytujący problem, gdy nawet filmiku na yt nie można obejrzeć.
Pomiary prędkości:
2016-11-27 21:09 http://www.speedtest.net/result/5832237176.png
2016-11-28 7:05 http://www.speedtest.net/result/5833059491.png
2016-11-28 20:08 http://www.speedtest.net/result/5834747860.png
2016-12-03 21.25 http://www.speedtest.net/result/5848811160.png

Rozważałem opcje dodania pakietu nocnego ale nie ma sensu jak mam dopłacać do czegoś co powinienem już mieć .
Offline
Avatar użytkownika

lemoniadas

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 3 gru 2016, o 22:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+power lte 40GB z
  • Model telefonu: xperia m2

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post4 gru 2016, o 06:15

2016-12-04 6:16 po dodaniu pakietu nocnego : http://www.speedtest.net/my-result/5849500379 Bardzo dziwne . Mimo 2 kresek zasięgu

Do równej 8 internet śmigał ok 25mb/s,a minutę po 8 http://www.speedtest.net/result/5849624029.png . Więc skoro internet lte jest nielimitowany to ta prędkość powinna być stała,a nie po dokupieniu pakietu nocnego.. Czyli plus nieźle wprowadza klientów w błąd. Bo internet nie zależy od siły sygnału itp. jak to jest w umowie .
Offline
Avatar użytkownika

adrian128vip

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 27 sie 2014, o 16:24
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post5 gru 2016, o 19:11

Mam podobny problem , od kilku dniu internet w ogóle nie chodzi przez 2 miesiące rano chodził po 20mb/s wieczorem słabiej ale działał. Teraz w ogóle nie łączy się z LTE tylko 2g/3g z czego po 1 kresce. Pakiet ten Sam router DWR 966. Wykorzystałem pakiet podstawowy i od razu FUP ? Na starym ODU nie było takiej tragedii jak teraz...... Wkładając kartę z innej sieci chodzi bez problemu nawet do 30mb/s.
ODU-IDU .BTS ~3km . DW 25-28mb/s.
Offline
Avatar użytkownika

kris206

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 gru 2016, o 09:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: LTE bez limitu 40Gb
  • Model telefonu: Huawei B315-s22

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post9 gru 2016, o 10:03

Drodzy koledzy użytkownicy,
Mam podobny problem, ale najpierw tło historyczne...
Od grudnia 2015 jestem abonentem Plusa - korzystam tylko z internetu LTE bez limitu z pakietem 40 GB. Przez pierwsze 10 m-cy większych problemów nie było. Zdarzały się drastyczne spadki prędkości ale po zakupie anteny zewnętrznej w godzinach szczytu dysponowałem internetem o prędkości pomiędzy 2,5 - 4 Mb/s (oczywiście wieczorami, w nocy i nad ranem prędkości były wielokrotnie wyższe).
Końcem października wykorzystałem znaczna część pakietu (a nawet wiele ponad to), przez Netflixa - seriale w HD jednak dużo "jedzą" :-) i tuż przed końcem okresu rozliczeniowego internet został "obcięty" do minimum - innymi słowy stałem się ofiarą "lejka" (FUP).
Uznałem ze to będzie chwilowe bo faktycznie może przegiąłem, korzystając z internetu bez limitu. :-D
Zakupiłem więc starter konkurencji i tak sobie używałem. Jakież było moje zdziwienie kiedy po ok. 10 dniach od rozpoczęcia się nowego okresu rozliczeniowego mój internet (tzn. z Plusa) osiągał zawrotne prędkości rzędu 0,5-0,8 Mb/s!
Myślę sobie - OK, może jakaś awaria, dajmy Plusowi szanse.
Od tego dnia mija kolejne dwa tygodnie a prędkości jak były na poziomie 0,8 Mb/s (od wielkiego dzwonu zdarza się 1,5 Mb) tak są nadal (nie wspomnę ze momentami internet Nie ruszy jak dołączę antene zewnętrzna).
Zgłaszałem problem, nawet reklamacje ale - tak jak się tego mogłem spodziewać - na nic się to zdało.
Dodam że w promieniu 1-2 km mam chyba z 4 nadajniki Plusa - mieszkam prawie w centrum miasta!
Reasumując, czy ktoś rzetelny i szczery z obsługi technicznej mógłby mi wyjaśnić czy jest to chwilowe czy może jest to permanentna zmiana i tak już zostanie?
Na zakończenie - przez moje zadowolenie namówiłem paru kolegów z pracy do zakupu pakietu internetu w Plusie a teraz pluje sobie w brodę bo już jeden z nich zgłasza problemy, a nie używał nawet miesiąca!
Będę wdzięczny za jakikolwiek odzew, a nawet słowa otuchy, :-D bo to co serwuje Plus w ostatnich dwóch miesiącach wola o pomstę do nieba.
Rzekłem.
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5380
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 359 razy
    Otrzymał podziękowań: 464 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post9 gru 2016, o 10:07

Wyłączyłeś i włączyłeś router ponownie?
Offline
Avatar użytkownika

Pawo

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 gru 2016, o 14:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post18 gru 2016, o 14:37

Ja na kilka dni przed podpisaniem umowy otrzymałem wiadomość e-mail z BOK że po wykorzystaniu 50GB nadal internet będzie działał z pełną prędkość a jest tak że z każdym miesiącem obcinają transfer do 0.5MBit. Nawet dziecko nie może bajek oglądać na internecie. Mimo złożenia dwóch reklamacji nadal nie otrzymałem odpowiedzi czemu pracownik BOK pisał takie głupoty. LTE bez limitu to tylko naciąganie.
Załączniki
1.jpg
2.jpg
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5380
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 359 razy
    Otrzymał podziękowań: 464 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post18 gru 2016, o 14:48

Jesteś w zasięgu LTE?
Masz aktywną usługę LTE bez limitu?
Offline
Avatar użytkownika

Pawo

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 gru 2016, o 14:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post18 gru 2016, o 14:53

Mam zestaw ODU-IDU 200 więc działa u mnie tylko LTE
Problem jest tylko po około dwóch tygodniach od nowego okresu rozliczeniowego tzn. że za dużo używam internetu ale mnie zapewniano że mi nie spowolnią a teraz to nikt nie raczy odpowiedzieć czemu ktoś mi tak naobiecywał.
Załączniki
Screenshot 2016-12-18 14-50-35.jpg
Offline
Avatar użytkownika

patryk7588

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5380
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 359 razy
    Otrzymał podziękowań: 464 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post18 gru 2016, o 15:12

Pokaż zakładkę "Statystyki".
Offline
Avatar użytkownika

Pawo

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 gru 2016, o 14:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post18 gru 2016, o 15:44

Kiedyś miałem ponad 900GB danych i mi zablokowali później było tylko 150GB i też zablokowali. Ja wybrałem ten internet bo miał być szybki i bez limitu więc jeśli Plus nie jest w stanie zapewnić użytkownikom takiej ilości przesyłania danych to mógł napisać że jest 50GB i nic więcej. Wtedy na pewno nie skorzystałbym z usług Plusa. W tej chwili to 50GB to mogę wykorzystać w kilka dni i ja o tym mówiłem przed podpisaniem umowy. Więc nie wiem czemu teraz Plus nie jest w stanie mi zapewnić pełnej prędkości przez cały miesiąc.
Załączniki
Screenshot 2016-12-18 15-39-24.jpg
Offline
Avatar użytkownika

amstat

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 6 mar 2016, o 12:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post24 gru 2016, o 11:39

Niema czegoś takiego ja LTE bez limitów w żadnej sieci dlatego jak mi braknie transferu to przekładam kartę sim Red Bull i śmigam dalej bo tylko tam jeszcze działa darmowe LTE no i też tylko po 100 giga na miesiąc z pełną prędkością potem lejek do końca miesiąca.
Offline
Avatar użytkownika

Pawo

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 18 gru 2016, o 14:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post24 gru 2016, o 11:43

Proszę zobaczyć mój pierwszy post. Pracownik BOK jasno odpisał mi że będę miał bez limitu! Wszystko jest w załącznikach. Dlatego po prostu zostałem oszukany przez Plus
Offline
Avatar użytkownika

arol72

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 7 lut 2018, o 21:19
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post9 lut 2018, o 21:36

Witam
Jestem nowym użytkownikiem taryfy Ja+Internet LTE 50 GB.
Zamieszkuję blisko przekaźnika i mam dobry zasięg LTE
Interesuje mnie kwestia ograniczenia prędkości po wykorzystaniu pakietu 50 GB.

W tabelce która jest w "papierach"
20180209_201801.jpg
jest napisane że Maksymalna prędkość po przekroczeniu limitu podstawowego w LTE: "nie dotyczy", minimalna prędkość zaś nie jest określona.

Natomiast w pytaniach i odpowiedziach na stronie Plusa znalazłem takie :
Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 2018-02-09 202941.jpg

Usługa LTE bez Limitu umożliwia nielimitowany dostęp do transmisji danych w technologii LTE na terenie kraju z maksymalną prędkością pobierania danych wynoszącą 512 kbit’s po przekroczeniu limitu transmisji danych wynikającego z wielkości posiadanego przez Ciebie pakietu danych GB zaszytego w Twoim planie cenowym.

Czyli w takim razie jest ten "lejek" czy nie?

Zadzwoniłem też do Obsługi Klientów Plus z zapytaniem o tą sprawę.
Pan na infolinii stwierdził że w 100% nie może mi zapewnić że prędkość się nie zmniejszy, kazał mi przez 2 miesiące testować i zobaczyć samemu jak to działa.

Czytając wypowiedzi na tym i innych forach mam duże obawy czy Plus w okresie testowym nie "ustawia" dużych prędkości, a przez pozostałe 22 miesiące śmiga tylko do limitu podstawowego, a później prędkość spada do 32-512 kb/s.

Myślałem aby przejść z dotychczasowego lokalnego dostawcy internetu po Wi-Fi na rzecz LTE z Plusa.
Szybkości w pakiecie są dobre, ale co będzie potem...
50 GB to nie wiem czy na tydzień mi wystarczy...

Proszę kogoś z większym doświadczeniem o wypowiedź w sprawie prędkości uzyskiwanych po wykorzystaniu podstawowego pakietu danych.
Offline
Avatar użytkownika

Pietr

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 29 kwi 2014, o 15:45
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Ja + Rodzina, LTE
  • Model telefonu: Xiaomi Mi3W

Re: LTE " bez limitów" - problem

Post9 lut 2018, o 23:06

Powiem ci tak. Wszystko uzależnione jest od pobierania danych. Zakresów nikt ci nie powie bo nikt nie wie. Jednym lejek włącza się przy 150GB, innym 250GB a są i tacy co go nie mają. I zazwyczaj w moim przypadku jest tak, że zwalniają do 20Mbps, potem 5Mbps i na końcu 1Mbps. Tylko, że u mnie ostatnio coś się chyba zepsuło. Bo po przekroczeniu pakietu od razu lejek na 20Mbps. Ale te 20Mbps spokojnie starcza mi na prawie cały okres rozliczeniowy. Czasem się zdarzy, że na 1-3 dni przed końcem okresu rozliczeniowego właśnie mam ograniczenie do 5Mbps. Ale dość często i dużo z niego korzystam. 2 komputery prawie cały czas włączone, codziennie ktoś ogląda YT, Netflix na smartTV, telefonach czy PC. Tak, że źle nie jest.
I to co tam napisałeś to nie dotyczy ciebie bo nie masz takiej taryfy. W umowie masz, że zwalniają do 32kbps i tyczy się to sieci 3G. Bo jeszcze się nie spotkałem aby komuś do tyłu ograniczyli. W końcu jakoś fakturę trzeba opłacić. :)

Za ten post autor Pietr otrzymał podziękowanie od
arol72(10 lut 2018, o 07:17)
Offline
Avatar użytkownika

torre24

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 190
  • Dołączył(a): 24 sty 2016, o 19:55
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: Ja+ 69,99
  • Model telefonu: LG G6

Re: LTE

Post10 lut 2018, o 18:06

Potwierdzam, że w ostatnich miesiącach Plus regularnie tnie prędkość do 20 Mbit/s zaraz po wykorzystaniu pakietu podstawowego. A ciągu ok. 3 lat dwa razy obcięli prędkość przy których internet stał się nieużywalny.

Powrót do Internet, LTE



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości