Brak połączenia IDU 200 z ODU

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
mastibdg
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 28 wrz 2017, o 10:20

Brak połączenia IDU 200 z ODU

Post autor: mastibdg »

Witam!
Mam problem z IDU ODU 200, wszystko było ok, a od wczoraj nie działa, na ODU świeci się tylko zielona dioda czego wcześniej nie było, i oczywiście w panelu pisze że brak połączenia z IDU i ODU. Chciałem zrobić aktualizacje firmware ODU ale bez połączenia nie mogę, ustawienia fabryczne też nic nie dają, kable sprawdzone.
Ktoś ma jakieś pomysły czy tylko serwis?
Apacz7
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 17 lis 2017, o 16:59

Brak połączenia miedzy odu-idu

Post autor: Apacz7 »

Witam.
mam internet z anteną zewnętrzną. Wszystko działało bardzo dobrze, ale ostatnio pojawił sie problem, wszedłem na strone routera, a tam błąd: Brak połączenia pomiędzy IDU i ODU, proszę sprawdzić połączenie.
Posprawdzałem wszystkie kable są podłączone dobrze. Przywrócenie routera do ustawień fabrycznych nic nie dało.
Pietrek9x
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 10 gru 2017, o 11:55

Re: Brak połączenia między odu-idu

Post autor: Pietrek9x »

Witam.
Mam ten sam problem.
Posiadam zestaw: modem zewnętrzny LTE IDU-200 + Router Wi-Fi IDU-200. Po zainstalowaniu zestawu wszystko przez 2 dni działało idealnie. Teraz niestety na routerze miga na czerwono kontrolka ODU Status, na antenie świeci się na zielono. Co może być przyczyną tego migania, problem z routerem? Czy może jakaś inna przyczyna?

Z góry dziękuję za odpowiedz.
endees
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 21 paź 2016, o 14:36

Brak połączenia między ODU oraz IDU - po aktualizacji IDU!

Post autor: endees »

Po zdalnej, automatycznej aktualizacji IDU z wersji 1.3.1 do 1.4.4 jest brak połączenia między ODU oraz IDU.

Pomoc techniczna doradziła pobrać starszą wersję oprogramowania ze strony Plusa ale na stronie dostępne jest jedynie nowe, wadliwe oprogramowanie.

Czy Plus może udostępnić starszą wersję oprogramowania?
Ostatni raz ustawiam zdalne aktualizacje.

Narobiliście syfu i nic z tym nie robicie. Jedynie "wysłać do serwisu". Po co mam wysyłać skoro jeżeli możecie zdalnie wgrać NOWĄ AKTUALIZACJĘ to możecie równie dobrze zdalnie wgrać/udostępnić STARĄ!

Nie róbcie sobie już jaj bo same problemy z tymi waszymi usługami.
Najlepiej to chyba założyć wam sprawę o niewywiązywanie się z umowy bo inaczej nic nie dociera do waszej firmy.
ODPOWIEDZ