Strona 1 z 4

Problem z prędkością internetu

: 17 paź 2017, o 16:39
autor: CeZaR1995
Witam.
Niedawno Przedłużyłem umowę Na warunkach Ja + LTE 20GB. W umowie jest napisane że prędkość po przekroczeniu podstawowego limitu danych będzie wynosić max 5 Mb/s, a w praktyce przed przekroczeniem pakietu miałem średnio 1-2 Mb/s, a po przekroczeniu prędkość spowolniła do ok 50 Kb/s!.
Za ten abonament płacę 30 zł, a za poprzedni płaciłem 10 zł i mam w praktyce prawie to samo bo miałem również 20 GB pakietu, a po przekroczeniu internet zwalniał do max 64 Kb/s.
Mam też inny darmowy internet z Aero. Nie jest szybki, ale i tak szybszy niż ten obecny po przekroczeniu pakietu, więc zupełnie nie opłaca mi się płacić za niego 30 zł.
Próbowałem różnych ustawień połączenia typu: Auto, tylko LTE, HSPA+ itp. i bez żadnych rezultatów. Posiadam antenę zewnętrzną. Mieszkam w miejscowości Brzóze od północnej strony gdzie wg mapy zasięgu jest LTE Advance, a mam maksymalnie 2 kreski zasięgu LTE. Przeważnie jedna.
Proszę o pomoc.

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 16:44
autor: habish
W JA+20GB nie ma LTE bez limitu, LTE bez limitu jest od pakietu JA+40GB.

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 16:53
autor: jarek7714
patryk7588 pisze:W JA+20GB nie ma LTE bez limitu, LTE bez limitu jest od pakietu JA+40GB.
W ramach abonamentu, może to bardziej doprecyzuję-jest jako usługa dodatkowa, płatna 10zł/miesiąc i jest ograniczona prędkością do 5Mbps.

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 17:08
autor: CeZaR1995
Czyli LTE 20GB bez dodatkowej usługi "Lte bez limitu" jest z jakim limitem prędkości w takim razie?

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 17:10
autor: jarek7714
CeZaR1995 pisze:Czyli LTE 20GB bez dodatkowej usługi "Lte bez limitu" jest z jakim limitem prędkości w takim razie?
Po przekroczeniu limitu podstawowego 32kbps.

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 17:12
autor: CeZaR1995
No a ja obecnie po przekroczeniu mam około 50kbps tak więc nie wiem o co tu chodzi. Do 64 też mi raczej nie zwolniło bo czasami mi skoczy 67-70kbps.

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 17:16
autor: jarek7714
CeZaR1995 pisze:No a ja obecnie po przekroczeniu mam około 50kbps tak więc nie wiem o co tu chodzi. Do 64 też mi raczej nie zwolniło bo czasami mi skoczy 67-70kbps.
To nie działa aż tak dokładnie ;-) .

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 17:26
autor: CeZaR1995
I mam rozumieć że ta usługa "LTE bez limitu" ma limit pobieranych danych i jeszcze limit prędkości po przekroczeniu tych danych i tylko nie ma limitu prędkości w ramach pakietu? Pan z salonu u którego przedłużałem umowę (stażysta nieszczęsny) powiedział że będę miał bez limitu i po przekroczeniu do 5Mbps i nie wspomniał nic o dodatkowych kosztach. Byłem w salonie 2 razy żeby się dowiedzieć o co tu chodzi. Napisali mi reklamację o tym że pracownik salonu wprowadził mnie w błąd ale dzisiaj dostałem odpowiedź że reklamacja została rozpatrzona negatywnie, bo podpisałem umowę czyli powinienem się z nią dobrze zapoznać i tyle... W ogóle ta umowa jest tak napisana że dokładnie nie wiadomo co jest bez limitu a co nie. Wychodzi na to że płacę więcej o 20 złotych tylko dlatego że mam LTE a nie HSPA+ w porównaniu do poprzedniej umowy...

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 17:28
autor: habish
Dostałeś jakiś sprzęt do tej umowy?

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 17:30
autor: CeZaR1995
Dostałem router Huawei E5573 za 10 zł miesiecznie. czyli 29,99 za abonament + 10 zł za sprzęt, czyli w sumie 39,99zł

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 17:35
autor: habish
Zaloguj się tutaj: www.ebok.pl i sprawdź jaki masz pakiet danych oraz czy usługa LTE bez limitu jest dostępna dla tej taryfy.

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 18:20
autor: jarek7714
patryk7588 pisze:Zaloguj się tutaj: http://www.ebok.pl i sprawdź jaki masz pakiet danych oraz czy usługa LTE bez limitu jest dostępna dla tej taryfy.
Jest, mam świeżutką umowę od niespełna miesiąca (z resztą w poprzedniej z 2016r. było podobnie). Sytuacja jest patowa, @CeZaR1995 podpisał umowę w salonie (już na starcie nie miał karencji na wypowiedzenie, tak jak w przypadku umów na odległość). Moim zdaniem Plus powinien zacząć wyciągać konsekwencję wobec sprzedawców wprowadzających klientów w błąd w tak istotnych kwestiach dotyczących umowy (miałem identyczną sytuację przy poprzednim aneksie, tylko że ja kupowałem przez telesprzedaż-nie zależało mi wówczas na no-limicie, ale konsultant wciskał mi na siłę abonament 30GB bo w nim miał być no-limit, tylko że ja umowę podpisywałem bez sprzętu, także po otrzymaniu umowy wrzuciłem w kopertę i poleconym wysłałem odstąpienie z pełną informacją dlaczego). Także było później "kajanie" tegoż samego konsultanta i dodatkowe bonusy". Jak przeglądam jak skonstruowana jest umowa i tabela, to uważam że Polkomtel już dawno powinien zostać naprowadzony na "prawidłową drogę" przez UOKiK stosownym bonusem-kilka mln zł obciążenia konta firmy.

Re: Problem z prędkością internetu.

: 17 paź 2017, o 19:40
autor: CeZaR1995
Sprawdziłem na ebok. Internet LTE bez limitu danych wyłączony. Możliwość włączenia za 8,13 zł bez VAT, ale nie wiem gdzie sprawdzić jaki mam pakiet. Mam tylko pokazane ile pakietu pozostało:

Pakiet 500 MB - 500,00 MB od: 20.09.2017 do: 04.01.2018

Pakiet podstawowy - 0 B

Problemy z internetem

: 27 sty 2018, o 10:58
autor: BennyN
Witam od 4 miesięcy mieszkam w miejscowości Zawada koło Myślenic i od początku pobytu tutaj mój internet działa strasznie wolno. Robiąc speedtest pokazuje mi download około 200kb/s. Moja taryfa to jeśli dobrze pamiętam nielimitowany internet i 100gb transferu. Mieszkając we wcześniejszym mieście z internetem było wszystko ok. Teraz żeby załadować stronę muszę czekać dobrą minutę, już nie mówię o oglądaniu filmów. Dzwoniłem 2 razy na infolinię tam za pierwszym razem pani powiedziała mi żebym zmienił preferowany tryb sieci na 3G ponieważ LTE w mojej okolicy jest strasznie obciążone. Więc zrobilem jak mówiła i przez pierwsze 5 min po zmianie miałem 8mb/s, ale żeby nie było tak fajnie po chwili znów mój internet osiągał prędkość do 500kb/s. Za drugim razem pan powiedział mi że oni z tym nic nie mogą zrobić ponieważ w okolicy ktoś używa jakiegoś zakłuszacza sygnału i oni z tym nic nie mogą zrobić bo sprawa została już zgłoszona, ale w sumie to tyle. Doradził mi, że mogę spróbować kupić jakąś antene/wzmacniacz sygnału, ale i to może nie pomóc(też tak sądzę bo syngał/zasięg tutaj mam ok). Posiadam router Huawei-E5372. Zasięg mam tutaj dobry przy LTE jak i 3G wszystkie kreski zasięgu się świecą. Czy na prawdę nic z tym się nie da zrobić ? Bo to trochę śmieszne że co miesiąc płacę za internet którego praktycznie nie mam. I proszę nie pisać że takie problemy już były i od razu zamykać temat.

Re: Problemy z internetem

: 28 sty 2018, o 09:38
autor: sl@w_es
BennyN pisze:(...) I proszę nie pisać że takie problemy już były i od razu zamykać temat.
Bardzo proszę, tego typu uwagi zachowaj dla siebie. To nie dział dla takich zagadnień, a próba wywarcia nacisku na moderatorów może zakończyć się zgoła odmiennym finałem.
I stosuj się do zapisów Regulaminu Plus Forum m.in. pkt 1, 8, 11.