Teraz jest 26 wrz 2018, o 02:27

Zostaw Kontakt





Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Offline
Avatar użytkownika

szymekja4

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 1 maja 2018, o 20:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post1 lip 2018, o 22:31

Brak LTE na 3 telefonach w całym województwie. Na infolinii mówili żeby kartę wymienić. Wymieniłem zapłaciłem dalej nic. 3G H+ działa. Gdy tylko włączę wymuszanie LTE to od razu rozlacza mi całą kartę. Pokazuje "tylko połączenia alarmowe" próbowałem na Galaxy s7 edge p20 pro i moto g5s plus. Wszędzie identyczne. W salonie plusa pani godzinę coś próbowała zrobić i powiedziała że ona już nie wie. Założyła sprawę miesiąc temu i dalej nic. Jest to abonament za 69.99zl z nielimitowanym LTE. Tylko jakie to nielimitowane jak nie mogę się połączyć z tym LTE. Próbowałem w województwie lubuskim. Pojezdzilem po miastach i nic. Pani w salonie miała pełen zasieg LTE a ja za to połączenia alarmowe. APNy też ustawione. Na wszystkie możliwe sposoby, te od plusa automatyczne, ręczne te z internetu do innych sieci i cały czas nic. Jak nie było LTE tak nie ma. Pamiętam że kiedyś LTE miałem i to całkiem fajnie działało. Teraz nie chce się włączyć
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5397
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 362 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post2 lip 2018, o 05:17

Jaki aktualnie masz APN?
Offline
Avatar użytkownika

szymekja4

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 1 maja 2018, o 20:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post2 lip 2018, o 11:54

Apn internet
Typ uwierzytelniania PAP
Typ Apn default
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5397
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 362 razy
    Otrzymał podziękowań: 465 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post2 lip 2018, o 12:04

Zamień APN na plus a następnie wyłącz i włącz telefon.
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Szalony PlusManiak

  • Posty: 251
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 24 razy

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post2 lip 2018, o 12:05

No to masz źle, wszędzie jest przecież info, że dla telefonów(ofert głosowych) powinien być ustawiony APN: plus by działało LTE. Zmień i przeloguj telefon ( na chwile uruchom tryb samolotowy lub czasami jest potrzebna uruchomienia ponownie) i sprawdź jeszcze raz.
Offline
Avatar użytkownika

szymekja4

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 1 maja 2018, o 20:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post2 lip 2018, o 15:41

Jak już mówiłem, próbowałem różnych apn. Ale dobra, zmieniłem tak jak mówicie na plus. Dalej nic
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Szalony PlusManiak

  • Posty: 251
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 24 razy

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post2 lip 2018, o 16:02

A przelogowałeś telefon po zmianie?

Może jeszcze sprawdź czy w ogóle masz aktywny dostęp do LTE. Znasz swój pluskod 5 albo e-hasło? Zainstaluj mobilne plus online i sprawdź czy masz aktywną usługę LTE: usługi i pakiety -> internet -> Usługa LTE

Jak nic nie pomoże to chyba pozostaje zgłoszenie tego jako problemu technicznego.
Offline
Avatar użytkownika

szymekja4

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 10
  • Dołączył(a): 1 maja 2018, o 20:06
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post2 lip 2018, o 17:07

Po każdych zmianach przelogowalem. Do działu technicznego zgłaszałem około 3 razy. Raz nawet reklamacja w salonie (mam potwierdzenie). Tam rozkładają ręce i mówią że założą następne zgłoszenie. I tak się ciągnie zgłoszenie za zgłoszeniem a internetu nie ma. Usługę LTE też razem z konsultantka resetowalem.
Offline
Avatar użytkownika

zbych_in_flames

Szalony PlusManiak

  • Posty: 251
  • Dołączył(a): 8 lis 2012, o 17:06
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 24 razy

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post3 lip 2018, o 10:37

Napisz tutaj: viewtopic.php?f=100&t=19686&start=330 i najlepiej podaj numer tych zgłoszeń i link do tego wątku by nie tłumaczyć od początku wszystkiego.

Jak dla mnie to jakiś błąd w ustawieniach po stronie operatora.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3643
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Brak LTE - usługa transmisji danych-rozłączona

Post4 lip 2018, o 06:15

Z uwagi na treść wcześniejszego posta wątek ZAMYKAM.

Proszę kontynuować temat we wskazanym linku.
Obrazek

„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi”.
....................................................Stanisław Jerzy Lec

Powrót do Internet, LTE



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości