Od kilku dni internet działa okropnie, ładowanie stron, oglądanie filmów, czy robienie czegokolwiek w przeglądarce sprawia problemy. Poniżej wynik ze speedtesta sprzed kilku godzin:
Strasznie niska prędkość
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 sty 2018, o 19:22
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Strasznie niska prędkość
Niezależnie od godzinny? Może to FUP albo jakiś lejek? Jaka oferta? Jaki sprzęt? Gdzie korzystasz?
Re: Strasznie niska prędkość
Witam mam ten sam problem posiada taryfe internet po doladowaniu zaladowalem za 150zl i internet bardzo slabo chodzi podlaczylem telefon do komputera przez USB i naprawde jest porazka mieszkam w Poznaniu macie na to moze jakies rozwiazanie? Pozdrawiam
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Strasznie niska prędkość
Telefon tak jak w opisie na forum? Tzn jakie masz prędkości, wrzuć link do testu na speedtest.net
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 28 paź 2018, o 10:04
Re: Strasznie niska prędkość
Mam to samo od pół roku. Zdecydowałem się napisać rekalamację do Plus.
Problem nie został rozwiązany a korespondencja skłoniła mnie do podzielenia się jej treścią z Wami.
Chronologia odwrotna - wiadomo. Dane osobowe wymazałem, bo teraz Rodo nie rodo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
IBOK Plus
do mnie
Szanowny Panie,
dziękuję za wiadomość.
Odpowiedź na poruszoną tematykę jest zawarta w poprzedniej korespondencji.
Z poważaniem
--------------------
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
www.plus.pl
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
--Wiadomość oryginalna--
From: ---------------------
Date: 21/10/2018 19:33:23
To: bok@plus.pl
Subject: Odp: Re: Brak internetu [----------]
Tyle tylko, że usługę LTE bez limitu wyłączyłem ok. tydzień temu, kiedy się zorientowałem, że internetu brak.
Jaka zatem jest przyczyna braku internetu?
Pozdrawiam, ---------------------
Dnia 18 października 2018 05:48 IBOK Plus <bok@plus.pl> napisał(a):
Szanowny Panie,
dziękuję za wiadomość.
Przy braku usługi LTE bez limitu, po wykorzystaniu limitu dostępnego w abonamencie, prędkość łącza jest ograniczana do 32kb/s.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem
----------------------
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
www.plus.pl
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
--Wiadomość oryginalna--
From: -------------------------
Date: 17/10/2018 20:48:22
To: bok@plus.pl
Subject: Brak internetu
Szanowni Państwo,
od kilku miesięcy nielimitowany internet LTE ma transfer poniżej 5Mb/s
Od kilku dni transfer to ok 0,1 Mb/s - nie wystarcza do załadowania strony www.
Proszę o pilne odblokowanie dostępu do internetu.
Problem nie został rozwiązany a korespondencja skłoniła mnie do podzielenia się jej treścią z Wami.
Chronologia odwrotna - wiadomo. Dane osobowe wymazałem, bo teraz Rodo nie rodo.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
IBOK Plus
do mnie
Szanowny Panie,
dziękuję za wiadomość.
Odpowiedź na poruszoną tematykę jest zawarta w poprzedniej korespondencji.
Z poważaniem
--------------------
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
www.plus.pl
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
--Wiadomość oryginalna--
From: ---------------------
Date: 21/10/2018 19:33:23
To: bok@plus.pl
Subject: Odp: Re: Brak internetu [----------]
Tyle tylko, że usługę LTE bez limitu wyłączyłem ok. tydzień temu, kiedy się zorientowałem, że internetu brak.
Jaka zatem jest przyczyna braku internetu?
Pozdrawiam, ---------------------
Dnia 18 października 2018 05:48 IBOK Plus <bok@plus.pl> napisał(a):
Szanowny Panie,
dziękuję za wiadomość.
Przy braku usługi LTE bez limitu, po wykorzystaniu limitu dostępnego w abonamencie, prędkość łącza jest ograniczana do 32kb/s.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
Z poważaniem
----------------------
Zespół Obsługi Korespondencji Elektronicznej
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4; 02-673 Warszawa
bok@plus.pl
www.plus.pl
Zarządzanie usługami, bieżący stan konta oraz informacje o zrealizowanych płatnościach dostępne są w serwisie Plus online na www.online.plus.pl oraz w bezpłatnej aplikacji mobilnej Plus Online dostępnej tu: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
--Wiadomość oryginalna--
From: -------------------------
Date: 17/10/2018 20:48:22
To: bok@plus.pl
Subject: Brak internetu
Szanowni Państwo,
od kilku miesięcy nielimitowany internet LTE ma transfer poniżej 5Mb/s
Od kilku dni transfer to ok 0,1 Mb/s - nie wystarcza do załadowania strony www.
Proszę o pilne odblokowanie dostępu do internetu.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 3 maja 2019, o 17:30
Re: Strasznie niska prędkość
mam ten sam proble. co poradziłeś?