Wielka ściema z tym LTE bez limitu
: 30 lis 2018, o 16:22
Wielka ściema z tym LTE bez limitu --- juz nawet pomijając te gwiazdki przy ofercie, że to nie zawsze. To szczytem niekompetencji w plusie są konsultanci. Co telefon w tej samej sprawie to zawsze inna odpowiedz. Dziś znowu wprowadzili mi blokadę LET pomimo najwyższego pakietu oraz zapewnień konsultanta podczas przedłużania 3 miesiące temu umowy, że przy tym pakiecie już na pewno nie zostanie mi ograniczona prędkość łącza po wykorzystaniu (jakiiś tam ich nie wytłumaczalnych zmiennych od lokalizacji obciążenia itp. itp.... ble ble ble...Że nawet jak już wszystko wykorzystam to LTE w Wawie będę miał cały czas bez zwalniania prędkości <---- i tyle tylko mnie interesowało
A tu dziś po kilku miesiącach znowu spowolnienie. Patrze na speedtest i lipa po 0.5 na pobieraniu i wysyłaniu
- Dzwonie raz na infolinie oczywiście podaje wszystkie kody i inne potrzebne info i dowiaduje się że mam blokadę i mogę se napisać reklamacje
- Dzwonie drugi raz konsultant mi mówi że nie mam blokady tylko jest awaria.
Net nie działa, pismo napisałem i mogę se czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, albo do 5 jak mi sie cykl rozliczeniowy odświeży
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych użytkowników Plusa szkoda że ja nie mogę się do nich zaliczyć
A tu dziś po kilku miesiącach znowu spowolnienie. Patrze na speedtest i lipa po 0.5 na pobieraniu i wysyłaniu
- Dzwonie raz na infolinie oczywiście podaje wszystkie kody i inne potrzebne info i dowiaduje się że mam blokadę i mogę se napisać reklamacje
- Dzwonie drugi raz konsultant mi mówi że nie mam blokady tylko jest awaria.
Net nie działa, pismo napisałem i mogę se czekać 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, albo do 5 jak mi sie cykl rozliczeniowy odświeży
Pozdrawiam wszystkich zadowolonych użytkowników Plusa szkoda że ja nie mogę się do nich zaliczyć