Witam, zmieniłem taryfę na Nowy Plush, po zmianie taryfy mam problem z internetem na telefonie. W ogóle się nie uruchamia.
Saldo dodatnie, telefon resetowany, wysyłanie ustawień APN ze strony Plusa też nie pomogło, wyłączenie GPRS i ponownie włączenie również nie pomogło.
Gdzie jeszcze może tkwić problem? Przed zmianą taryfy nie było żadnych problemów.
Problem z mobilnym internetem
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 26 lut 2020, o 11:43
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z mobilnym internetem
Jaka była wcześniej taryfa? Jaki masz komunikat teraz w przeglądarce? Jak masz ustawiony APN?
Re: Problem z mobilnym internetem
Wcześniej taryfa MixPlus 6, APN ustawiony na plus, w przeglądarce " jesteś offline"
-
- V.I.P.
- Posty: 1245
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z mobilnym internetem
Transmisja danych nie wyłączyła się przypadkiem, kod na aktywacje: *101*11*02# ?
Re: Problem z mobilnym internetem
A czy poza zmianą taryfy był zmieniany telefon na inny ?