Problem z internetem po zmianie taryfy

Mobilny dostęp do internetu, wiadomości o technologi LTE - nowości, pytania, problemy
Thaos
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 24 mar 2021, o 12:27

Problem z internetem po zmianie taryfy

Post autor: Thaos »

Witam,

Kilka dni temu przeszedłem z taryfy Prosto na Karte do Plus Elastyczna na Karte ponieważ zainteresowała mnie atrakcyjna promocja pakietu internetowego. Wcześniej korzystałem bez zarzutu z promocji Pakiet internet 3 GB w poprzedniej taryfie. Niestety po zmianie taryfy i włączeniu promocji GIGA BANK oraz doładowaniu konta za 50zł internet się nie pojawił. Oczywiście połączenie WiFi z jakąkolwiek siecią mam wyłączone, a transmisja danych jest włączona.
Po doładowaniu dostałem informacją zwrotną o tym, że Pakiet Social 90 dni został włączony, a w aktywnych pakietach widnieje GIGA BANK jak również w aktywnych promocjach znajduje się Pakiet Social 90dni i GIGA BANK w PLUS.

Co może być w tym przypadku powodem braku połączenia z siecią?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z internetem po zmianie taryfy

Post autor: mariusz9a »

Może sprawdź czy masz aktywny GPRS. Tutaj masz spis krótkich kodów, m. in. jest ten na aktywację GPRS.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Thaos
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 mar 2021, o 12:27

Re: Problem z internetem po zmianie taryfy

Post autor: Thaos »

Niestety to nie to, usługa GPRS jest cały czas aktywna.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Problem z internetem po zmianie taryfy

Post autor: mariusz9a »

Masz może możliwość przełożenia karty SIM do innego telefonu i zweryfikowanie czy tam działa? Dało bym nam to obraz tego, czy problemem jest karta SIM czy telefon.
A jaki punkt dostępu (APN) masz wybrany w ustawieniach telefonu?
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Thaos
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 24 mar 2021, o 12:27

Re: Problem z internetem po zmianie taryfy

Post autor: Thaos »

Dziękuję za wskazówki, problem sam się rozwiązał po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, w którym internet działał, a następnie powrocie do wcześniejszego. Prawdopodobnie pomógł zwykły restart telefonu.
ODPOWIEDZ