Witam,
Kilka dni temu przeszedłem z taryfy Prosto na Karte do Plus Elastyczna na Karte ponieważ zainteresowała mnie atrakcyjna promocja pakietu internetowego. Wcześniej korzystałem bez zarzutu z promocji Pakiet internet 3 GB w poprzedniej taryfie. Niestety po zmianie taryfy i włączeniu promocji GIGA BANK oraz doładowaniu konta za 50zł internet się nie pojawił. Oczywiście połączenie WiFi z jakąkolwiek siecią mam wyłączone, a transmisja danych jest włączona.
Po doładowaniu dostałem informacją zwrotną o tym, że Pakiet Social 90 dni został włączony, a w aktywnych pakietach widnieje GIGA BANK jak również w aktywnych promocjach znajduje się Pakiet Social 90dni i GIGA BANK w PLUS.
Co może być w tym przypadku powodem braku połączenia z siecią?
Problem z internetem po zmianie taryfy
-
- Nowy
- Posty: 3
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 mar 2021, o 12:27
Re: Problem z internetem po zmianie taryfy
Może sprawdź czy masz aktywny GPRS. Tutaj masz spis krótkich kodów, m. in. jest ten na aktywację GPRS.
Re: Problem z internetem po zmianie taryfy
Niestety to nie to, usługa GPRS jest cały czas aktywna.
Re: Problem z internetem po zmianie taryfy
Masz może możliwość przełożenia karty SIM do innego telefonu i zweryfikowanie czy tam działa? Dało bym nam to obraz tego, czy problemem jest karta SIM czy telefon.
A jaki punkt dostępu (APN) masz wybrany w ustawieniach telefonu?
A jaki punkt dostępu (APN) masz wybrany w ustawieniach telefonu?
Re: Problem z internetem po zmianie taryfy
Dziękuję za wskazówki, problem sam się rozwiązał po przełożeniu karty SIM do innego telefonu, w którym internet działał, a następnie powrocie do wcześniejszego. Prawdopodobnie pomógł zwykły restart telefonu.