Witam,
Zaktualizowałem telefon Oppo Reno 5Z do Androida 12. Zauważyłem, że po aktualizacji jest brak VoLTE które działało na poprzedniej wersji Androida https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing. Korzyścią jest można by rzec nareszcie możliwość agregacji trzech pasm LTE bo dotychczas miałem niestety tylko 2 pasma mimo, że u konkurencji bez problemu wchodzą 3 pasma nawet z 256QAM (i nie wiem czy także dojście obsługi 40MHz na 5G, ponieważ Netmonitor zawsze pokazywał 20MHz a po update wyskakuje 40MHz).
Pytanie co zrobić aby odzyskać VoLTE? Czy to kwestia czasu kiedy VoLTE będzie obsługiwane na telefonach z A12, czy wymaga to jakiejś poprawki?
Żeby już nowego wątku nie zakładać chciałbym się dowiedzieć jak aktywować VoWiFi na abonament w Plusie, jeśli w odpowiedzi na wysłanie SMSa aktywacyjnego na numer 2601 ciągle otrzymuję odpowiedź, że zlecenie zostało przyjęte i długo długo nic?
Problemy z usługami po aktualizacji do Androida 12
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 maja 2020, o 01:42
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problemy z usługami po aktualizacji do Androida 12
Sprawdź czy aktualizacja nie dezaktywowała usługi w ustawieniach.Kacper_kdx pisze:Pytanie co zrobić aby odzyskać VoLTE?
https://www.plus.pl/wificalling"target="_blank - zgdonie z info z tej strony?Kacper_kdx pisze: jak aktywować VoWiFi na abonament w Plusie,
Jeśli tak, to dezaktywuj usługę Volte SMS, potem spróbuj aktywować VoWifi (powinno aktywować obie usługi na razi)
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 20 maja 2020, o 01:42
Re: Problemy z usługami po aktualizacji do Androida 12
Minął ponad tydzień. Wyłączałem i włączałem obie usługi i nic nie pomogło. Dalej VoLTE ani VoWiFi nie ma dostępu mimo że przychodzi SMS zwrotny z informacją, że usługa jest aktywna. Włączenie VoLTE SMSem uniemożliwia włączenie VoWiFi i na odwrót. Bardzo proszę o pomoc
Re: Problemy z usługami po aktualizacji do Androida 12
Po dezaktywacji obu usług, musisz włączyć tylko VoWiFi, a nie obie (włączenie VoWiFi spowoduje uruchomienie pakietu VoWiFi z VoLTE). Po aktywacji VoWiFi (czyli tak na prawdę pakietu VoWiFi + VoLTE), jeśli nadal nie będzie usług na telefonie, to przełóż kartę do innego telefonu (oczywiście telefonu w którym jest obsługa VoLTE i VoWiFi od Plusa) i zweryfikuj czy faktycznie usługi są aktywne na Twoim numerze (w celu wyeliminowania jakiś problemów z kartą SIM). Jeśli usługi będą działać na innym telefonie, musisz się skontaktować z producentem Twojego telefonu (być może coś skopali w aktualizacji i wymagana będzie kolejna aktualizacja - ale to już kwestia leży po stronie producenta telefonu). Jeśli usługi nie będą działać na innym telefonie to pozostaje zrobić zgłoszenie do operatora np przez formularz kontaktowy na stronie Plusa.