Teraz jest 18 lis 2018, o 00:48

Zostaw Kontakt





Serwis z tytułu gwarancji

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Offline
Avatar użytkownika

monsti

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 11 sie 2018, o 22:55
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Telefon na gwarancji

Post11 sie 2018, o 23:01

Witam. We wtorek dnia 7 sierpnia 2018 oddałem swój telefon na gwarancje z powodu usterki prawdopodobnie fabrycznej. Nie ważnej jakiej, nie o to mi chodzi. Mam po prostu pytanie. Zapomniałem Pana w salonie zapytać się ile mniej więcej będzie trzeba czekać na jakieś pierwsze informacje odnośnie telefonu. Nie mówię, że na samą naprawę, ale typu sms albo ktoś zadzwoni z informacją, że telefon jest właśnie serwisowany czy coś, po prostu jakieś info. Ile mniej więcej może to potrwać? Jest to kwestia np. powiedzmy około tygodnia? Czy przeważnie takie sprawy zajmują spokojnie miesiąc, albo więcej. W jaką cierpliwość mam się uzbroić, tak na ''oko''? Dzięki i pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

Djmuza89

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 28 gru 2017, o 15:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+rodzina
  • Model telefonu: s8+

Czy Samsung daje do telefonu kartę gwarancyjną?

Post4 lis 2018, o 13:09

Witam.
piszę w sprawie karty gwarancyjnej, bo z każdym Samsungiem w Plusie miałem tylko "warranty card" taką książeczkę i czy to ona jest kartą gwarancyjną?
Załączniki
20181104_130720-540x540.jpg
20181104_130713-540x540.jpg
Offline
Avatar użytkownika

PWojciechowska

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 177
  • Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 10:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: Abonament Ja+59,99
  • Model telefonu: LGk10

Re: Czy Samsung daje do telefonu kartę gwarancyjną?

Post4 lis 2018, o 19:50

Tak, to jest karta gwarancyjna + paragon lub faktura.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Yebut

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 6 lis 2018, o 12:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush na karte
  • Model telefonu: LG G6

LG G6

Post6 lis 2018, o 12:42

Mam kilka pytań. Telefon jest wzięty na moją mame. Z racji tego że ona często wyjeżdża za granice, to nie ma kiedy pójść ze mną i oddać telefon na gwarancje (bateria bardzo szybko się rozładowuje). Czy jest taka możliwość, żeby mama napisała mi upoważnienie i mogłabym sama oddać ten telefon na gwarancje? Jeśli tak, to w jaki sposób napisać takie upoważnienie? Jak długo telefon może być w naprawie? I czy dostanę telefon zastępczy?
Offline
Avatar użytkownika

PWojciechowska

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 177
  • Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 10:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: Abonament Ja+59,99
  • Model telefonu: LGk10

Re: LG G6

Post6 lis 2018, o 13:41

Nie musisz mieć upoważnienia. Wzywasz kuriera ze strony LG, na siebie. Kurier przyjeżdża następnego dnia i zabiera telefon. Często wraca naprawiony telefon w ciągu 2-3 dni. Ty nadajesz, więc i ty odbierasz. Dołączamy fakturę, gwarancję i wypełniony list przewozowy i zgłoszenie naprawy. Wiem, bo ostatnio G6 mojego męża też trafił do serwisu. Dojechał w środę, odesłany w piątek, u mnie był w poniedziałek.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Yebut

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 6 lis 2018, o 12:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush na karte
  • Model telefonu: LG G6

Re: LG G6

Post6 lis 2018, o 13:50

A czy wie Pani może czy wchodziłoby w gre również wymiana tylnego szkiełka od aparatu? Jest bardzo zrysowane i zdjęcia nie są już takiej jakości jak powinny.
Offline
Avatar użytkownika

PWojciechowska

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 177
  • Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 10:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: Abonament Ja+59,99
  • Model telefonu: LGk10

Re: LG G6

Post6 lis 2018, o 15:16

Przypuszczalnie oni i tak wymienia, z resztą można zawrzeć to w zgłoszeniu. Telefon jest nierozbieralny, to i tył muszą zmienic, to i pewnie i szkło zmienia.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Yebut

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 6 lis 2018, o 12:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: plush na karte
  • Model telefonu: LG G6

Re: LG G6

Post7 lis 2018, o 20:59

A czy gwarancja musi być wypełniona i podbita przez kogoś z plusa? Bo moja jest czysta a wlasnie pisze w opisie ze muszę mieć wypełnioną.
Offline
Avatar użytkownika

PWojciechowska

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 177
  • Dołączył(a): 29 kwi 2015, o 10:27
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: Abonament Ja+59,99
  • Model telefonu: LGk10

Re: LG G6

Post7 lis 2018, o 23:38

Nie, ja też miałam czystą. I co ciekawe, po naprawie nic nie wpisano do karty gwarancyjnej, a była wymieniana płyta główna.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

EDIT:
wtorek, 13 listopada 2018, 08:16

Napisz proszę, czy oddałeś już telefon do serwisu i czy został zrobiony. Ciekawi mnie sprawa wymiany baterii w tym telefonie.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Poprzednia strona

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości