Teraz jest 20 mar 2019, o 05:52

Zostaw Kontakt





Zalany telefon - gwarancja

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Offline
Avatar użytkownika

fidek27

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 8 sty 2013, o 17:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 80 mix
  • Model telefonu: sony xperia j

Zalany telefon - gwarancja

Post8 sty 2013, o 17:30

Witam.
Posiadam Sony Xperia J. Po tygodniu podczas ładowania telefon zaczął wibrować i zrobił się wilgotny. Oddałem na gwarancji gdzie serwis stwierdził, że ja zalałem telefon i nie uznaje gwarancji. Co z tym zrobić?
Offline
Avatar użytkownika

Hunter

V.I.P.

  • Posty: 188
  • Dołączył(a): 1 lis 2012, o 16:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: codzienna troska

Re: Zalany telefon - gwarancja

Post12 sty 2013, o 22:04

Co znaczy, zrobił się wilgotny? Nie zalałeś go czymś przypadkiem? Ot tak telefony nie robią się wilgotne.
[center]Moje posty nie odzwierciedlają oficjalnego stanowiska operatora sieci Plus. Zazwyczaj nie odpowiadam na pw.[/center]
Offline
Avatar użytkownika

fidek27

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 8 sty 2013, o 17:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 80 mix
  • Model telefonu: sony xperia j

Re: Zalany telefon - gwarancja

Post14 sty 2013, o 20:10

Właśnie jest to tak, że nie został niczym zalany.
Offline
Avatar użytkownika

luki

Szalony PlusManiak

  • Posty: 1577
  • Dołączył(a): 19 wrz 2011, o 10:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: najfajniejsza
  • Model telefonu: najlepszy w kolorze czarnym - najlepszym

Re: Zalany telefon - gwarancja

Post15 sty 2013, o 00:11

Nie ma przepisów na które można by się powołać. Jedyna możliwość to ekspertyza na własny koszt.

http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=49& ... =15#p44472
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3724
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 280 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Zalany telefon - gwarancja

Post16 sty 2013, o 08:24

Telefon nie musi zostać zalany, żeby do środka dostała się wilgoć. Wystarczy, że będzie noszony w kieszeni, blisko ciała, które przecież oddycha, a przy znacznym wysiłku fizycznym bardzo intensywnie, więc para wodna wniknie do niego. Minusem przy takim noszeniu telefonu są też szczelne pokrowce doskonale uniemożliwiające wyparowanie wilgoci z telefonu.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

Fenomen2000

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 9 sty 2014, o 21:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix 6
  • Model telefonu: kazam plus 4

Zalany telefon Kazam Plus 4

Post5 mar 2014, o 21:57

Witam, niestety zalalem swojego kazama herbata.. telefon da sie uruchomic jednak dotyk nie dziala i ma w jednym miejscu wyswietlacza wyraznie jasniejszy kolor (nie da sie odblokowac ekranu). Domyslam sie ze oczywiscie gwarancje stracilem i tu nasuwa sie pytanie.. Skad moge wziac nowy dotyk do tego telefonu i ile on bedzie kosztowal bo troche szukalem w internecie i nic nie moge znalezc. z gory dzieki za pomoc
Offline
Avatar użytkownika

~~hh

PlusManiak

  • Posty: 105
  • Dołączył(a): 4 lut 2014, o 10:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: iplus 20 GB
  • Model telefonu: blackberry 9790

Re: Zalany telefon Kazam Plus 4

Post5 mar 2014, o 22:15

na pudelku masz adres dystrybutora, w karcie gwarancyjnej gwaranta jesli sa rozne - zadzwon, zapytaj.
serwis jesli sie podejmie naprawy moze dazyc do wymiany calej plyty glownej... zasadniczo zalanych
telefonow autoryzowane serwisy nie naprawiaja. marka tak egzotyczna, ze moze byc ciezko o czesci
na wolnym rynku :/
Offline
Avatar użytkownika

Fenomen2000

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 9 sty 2014, o 21:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix 6
  • Model telefonu: kazam plus 4

Re: Zalany telefon Kazam Plus 4

Post5 mar 2014, o 22:34

czyli raczej nie ma co szukac na wlasna reke czesci?
Offline
Avatar użytkownika

~~hh

PlusManiak

  • Posty: 105
  • Dołączył(a): 4 lut 2014, o 10:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 10 razy
  • Moja taryfa: iplus 20 GB
  • Model telefonu: blackberry 9790

Re: Zalany telefon Kazam Plus 4

Post5 mar 2014, o 23:53

szansa jest zawsze sprawdz cene w serwisie, zobacz na allegro, zobacz po ile sprzedawane sa uzywane ;)
moze jest tu ktos kto na codzien zajmuje sie serwisowaniem telefonow i przedstawi swoje statystyki
naprawialnosci zalanych telefonow ;) z moich obserwacji wynika ze jest pol na pol.. czasami nawet
gdy telefon uda sie zreanimowac, plyta glowna jest juz na tyle skorodowana ze mimo czyszczenia
talefonu po jakims czasie telefon znow sie przestanie dzialac. jesli masz zreanimowac zalany telefon
za powiedzmy 100 bez gwarancji, a sprawny uzywany z gwarancja jest za 200 to nie wiem czy warto.
Offline
Avatar użytkownika

Fenomen2000

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 9 sty 2014, o 21:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: mix 6
  • Model telefonu: kazam plus 4

Re: Zalany telefon Kazam Plus 4

Post6 mar 2014, o 19:31

szukalem na allegro i nic nie ma.. popytam po komisach ale slabo to widze;/
Offline
Avatar użytkownika

sebi96

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 25 cze 2016, o 14:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: G900F (Galaxy S5)

Zalany Galaxy S5

Post25 cze 2016, o 14:36

Witam.
Mam takie pytanie odnośnie gwarancji a zalania telefonu. Jak wiadomo nasze S5 nie zawsze są w 100% wodoodporne, a na pewno nie po ponad rocznym użytkowaniu. Kilka dni temu wpadłem na głupi pomysł, przetestowania mojego samsunga będąc nad jeziorem. Telefon zawsze ma sprawdzaną zaślepkę usb oraz tylną klapkę. Jestem w 100% pewien, że teraz też wszystko było dobrze sprawdzone. A jednak woda dostała się do telefonu, prawdopodobnie przez zaślepkę usb, klapki nie wykluczam jednak woda była praktycznie wszędzie. Samsung wylądował do wody na jakieś 5-10s, trzymany ręką pod powierzchnią, więc nie głęboko. Zaczął wariować po wyjęciu go z wody, ekran zaczął migać aż w końcu zgasł bez możliwości wybudzenia go (telefon ciągle działał). Chcąc wyciągnąć baterię, zauważyłem obecność wody pod klapką... Telefon po nocy spędzonej w ryżu, rano odpalił się razem z ekranem. Przy wybudzaniu tylko co jakiś czas ekran delikatnie migał, ale po upływie kilku godzin objaw ten już nie występował. Problem jest jednak taki, że przednia kamerka zaparowała. Czytałem już wiele tematów o zalaniu S5, niektórym osobom zostały telefony naprawiane, innym nie. Pytanie jest teraz takie. Czy warto oddawać mój telefon na gwarancje, czy jednak nie jest to opłacalne? Oraz od czego zależy, że dla części użytkowników telefony są naprawiane, a innym nie?
Offline
Avatar użytkownika

wegen213

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 25 lut 2019, o 17:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Nieuznana reklamacja Samsung Galaxy J5 2017

Post25 lut 2019, o 17:50

Witam!

Sprawa wygląda następująco. Telefon mojej mamy uległ awarii. Mama rozmawiała przez telefon, po zakończeniu rozmowy odłożyła go na półkę i poszła spać. Gdy się przebudziła telefon był gorący, napuchł, z 90 kilku procent zrobiły się nagle 3%.
Telefon rozładował się. Po podłączeniu do ładowania, nie ładował się i jak się domyślacie nie włączył się.
Telefon jest na abonamencie do 2021 roku. Został wysłany przez pracowników plusa do serwisu. Jednak to co zostało przedstawione za odpowiedź, oburzyło zarówno mnie jak i moich rodziców.
Serwis nie uznał reklamacji, argumentując to tym, że telefon jest wilgotny w środku. Chwileczkę, jak?!
Telefon nie miał nigdy kontaktu z cieczą, nie przechowywany w wilgoci. Sam z siebie się popsuł, nagle, bez przyczyny.
Czy tak się traktuje klientów?
Naprawa to koszt około 850 zł w serwisie. Moim zdaniem jest to okradanie własnych klientów.
Proszę o pokierowanie mnie co do następnych kroków, bo sprawa nie zostanie tak zostawiona.
Wmawianie komuś, że zalał telefon, bo miał on wadę fabryczną, jest nieuczciwe.

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości