Teraz jest 6 cze 2020, o 02:26


Zostaw Kontakt



Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Offline
Avatar użytkownika

wrocman

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 4 wrz 2015, o 13:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post3 kwi 2018, o 12:01

Witam,

W dniu 23 marca pękł mi wyświetlacz w Honor 8. Mam wykupioną usługę serwis wyświetlacza (przed 30.09.17) więc zgłosiłem usterkę zgodnie z regulaminem. Digital-Care naprawę uznał i wysłał do mnie kuriera. Kurier przyjechał i urządzenie trafiło do serwisu Regeneris. Po 2 dniach otrzymałem zgłoszenie, że wyświetlacz mi wymienią, ale po uiszczeniu 120 zł z tytułu naprawy innych elementów, które nie wynikają ze zgłoszenia ani nie są objęte gwarancją producenta czy też ubezpieczeniem. Uszkodzenia nie wypływają na wymianę wyświetlacza ani nie są zepsute (wgniecenie na obudowie oraz ryski na tylnej obudowie).

Niestety ani Dział Reklamacji, ani ubezpieczycie a tym bardziej serwis nie chcą mi wyjaśnić dlaczego została wymuszona dodatkowa opłata za elementy, które nie były zgłoszone do naprawy? Po uzyskaniu informacji od producenta, opłata byłby zasadna jeśli urządzenie trafiłoby do serwisu w ramach naprawy gwarancyjnej producenta.

Bardzo proszę o porady, bo serwis wyświetlacza samego nie naprawi "bo nie" a nie mam zamiaru płacić na wymianę elementu nie wpływającego na działania telefonu a jest tylko uszkodzeniem wizualnym.

Pozdrawiam, Michał
Offline
Avatar użytkownika

Popsuty18

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 14 cze 2018, o 13:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Biznes
  • Model telefonu: Nokia 6

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post14 cze 2018, o 22:13

U mnie jest taka sytuacja, 8 maj 2018 telefon odbiera ode mnie kurier w celu wymiany wyświetlacza przez digital care w ramach ubezpieczenia. 18 maj dostaje meila "Serwis wskazał konieczność wymiany dodatkowych części nie objętych usługą (tylna klapka z jej elementami, taśma z sensorem), aby urządzenie sprawnie funkcjonowało. Proszę o decyzję czy jest zgoda na dopłatę w kwocie: 108,98 zł".
Robię przelew i do dnia dzisiejszego nie ma telefonu tylko smsy "Witamy. Z powodu opozniajacej sie dostawy czesci naprawa urzadzenia ulegnie przedluzeniu. Przewidywana data zakonczenia naprawy to Brak daty....NIE POLECAM
Offline
Avatar użytkownika

plustodno

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 cze 2018, o 19:29
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post18 cze 2018, o 19:32

Mam to samo w S7 też chcą dodatkowej kasy jawne naciąganie ludzi i oszustwo po co wciskać kit Oszuści i ty
Offline
Avatar użytkownika

renus

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 3 lip 2018, o 17:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post3 lip 2018, o 18:11

mam samsungJ5 2017, nakleiłem dodatkową szybkę ale niestety krach jakież moje zdziwienie gdy chciałem skorzystać z usługi SERIS WYŚWIETLACZA serwis wyświetlacza to bubel nad buble, oczywiście dopłata bo nie sa w stanie wymienić wyswietlacza gdyż aparat jest zgrzewany , a gdzie w umowie jest taki punkt ze usługa serwis wyświetlacza dotyczy tylko niektórych modeli, kilka razy pisali że koszt wymiany dodatkowych elementów to 200 pln, po kilku tel., reklamacjach i "dodatkowej analizie przez ten sam serwis" koszt zmniejszył się do 60pln. po miesiącu odesłali telefon za zdjęta przez nich szybką dodatkową, ale wyswietlacz wygląda jakby stado baranów po nim przebiegło. nie wiem co robić dalej POMOCY.....
Offline
Avatar użytkownika

Popsuty18

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 14 cze 2018, o 13:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Biznes
  • Model telefonu: Nokia 6

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post6 lip 2018, o 12:48

received_10155645400109033.jpeg
Po ponad 2 miesiącach oczekiwania na naprawiony tel, postanowiłem by odesłali mi telefon nie naprawiony (nie ma części do Noki 6 :) telefon był 100 % sprawny tylko pękł wyświetlacz. W dniu dzisiejszym tj 8.07.2018 otrzymałem przesyłkę z moim telefonem
Załączniki
received_10155645398909033.jpeg
Offline
Avatar użytkownika

damiank

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 28 sie 2018, o 12:12
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post28 sie 2018, o 12:12

Zapraszam wszystkich Państwa, którzy czują się oszukani przez firmę DigitalCare do złożenia wspólnego pozwu. Na początek wystarczy zapisać się pod poniższym linikiem:
http://wspolnypozew.com/grupy/show/pozwy/digitalcare
Do złożenia pozwu potrzebnych jest minimum 10 osób. Osoby chcące dołączyć proszę o zabezpieczenie i kolekcjonowanie wszelkich dowodów obciążających tych oszustów.

Pozdrawiam,
Damian
Offline
Avatar użytkownika

B.M.

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 30 sie 2018, o 15:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: huawei honor 8

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post30 sie 2018, o 15:36

Oddałam telefon do naprawy 27.06.18(Huawei Honor 8), 10.07. dostałam informację, że konieczna jest wymiana tylnej pokrywy, cena za wymianę wynosiła niecałe 82zł, zapłaciłam 12.07( na wpłatę miałam 2 dni), później zero kontaktu ze strony Digital Care. Po pierwsze w umowie jest wyraźnie napisane, że na odbiór i dostarczenie z powrotem kurierem mają po 2 dni robocze, natomiast sama wymiana wyświetlacza może zająć maksymalnie 7 dni kalendarzowych, więc skąd informacja o wymianie tylnej pokrywy aż po 2 tygodniach?
Po drugie w umowie wyraźnie pisze, że jeżeli naprawa się wydłuży muszą poinformować o ile. Ja mimo kilku telefonów zawsze otrzymywałam odpowiedź " nie jesteśmy w stanie powiedzieć, czekamy na część" prosiłam o kontaktowanie się z serwisem i nawet producentem, aby podano chociaż orientacyjny czas naprawy, ale to na nic się nie zdało.
Po trzecie każdy telefon zastępczy, jaki mi przysłali był w jakiś sposób niesprawny. Pierwszy(dostarczony w 5 tygodniu naprawy!) posiadał blokadę ekranu w formie wzoru, w co po prostu nie mogłam uwierzyć. Drugi(otrzymany tydzień przed oddaniem telefonu z naprawy) w ogóle się nie włączył.
Następną rzeczą jest niesprawna lampa błyskowa po "naprawie". Uważam, że 7 tygodni(telefon wrócił do mnie 20.08) wystarczyło w zupełności, aby porządnie wykonać tą naprawę.
Serwis Digital Care w moim odczuciu najzwyczajniej nie szanuje klientów ani ich praw. Nie polecam nikomu.
Offline
Avatar użytkownika

pegasus001

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 8 lis 2016, o 11:23
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: 11GB
  • Model telefonu: Huawei Honor 8 / LG F70

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post31 sie 2018, o 23:27

Witam. Zbity Honor 8 trafił do tych oszustow za posrednictwem kuriera. Zlecili mi kontakt telefoniczny, w trakcie ktorego otrzymalem informacje, ze oprocz uszkodzonego wyswietlacza trzeba wymienic jeszcze plyte glowna, klapke baterii, kamery, tasme ze zlaczem USB. Telefon byl sprawny, tylko mial zbity digitizer. Korzystalem z niego do czasu odebrania go przez kuriera. Posiadam jego zdjecia sprzed kilku dni przed wysylka z numerami telefonow. Widac na nich, ze telefon jest sprawny. Za naprawe tych czesci chca ok. 800zl - bez tego nie beda ruszac wyswietlacza... Proponowano mi tez otrzymanie Huaweia Mate 10 Lite za doplata ok. 700zl, a po dalszej, trwajacej kilkadziesiat dni bez zgody na naprawe za telefonu za ok. 800zl, zaproponowano mi otrzymanie bez dodatkowych oplat telefonu Xiaomi Redmi 5A. Lubia pisac, ze telefon jest urzadzeniem elektronicznym, ktory sie psuje itp itd... Od poczatku nie jestem w stanie dojsc z nimi do porozumienia.

Biore udzial w pozwie, i postaram sie o jego wieksze zasiegi.
Pozdrawiam i zachecam poszkodowanych do wziecia udzialu w pozwie zbiorowym, bo to, co sie dzieje w tej nieuczciwej firmie przekracza juz ludzkie pojecie...
Offline
Avatar użytkownika

lukasbiggie

Prawie PlusManiak

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): 19 sty 2015, o 11:57
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: Jakiś Abo ;)
  • Model telefonu: Moto X Force

Digital Care i zepsuty telefon po wymianie wyświetlacza

Post20 wrz 2018, o 08:07

Witajcie :) odesłałem swój telefon Motorola Moto X Force na wymianę wyświetlacza do Digital Care 31.08.2018 roku, telefon wrócił do mnie wczoraj tj 19.09.2018, oczywiście odbiór telefonu był zlecony na adres firmy w której pracuję. Telefon normalnie się uruchomił, pokazało się okno konfiguracji jak w normalnym nowym telefonie, jednak z racji iż byłem w pracy wyłączyłem go wsadziłem do pudełka i tak zostawiłem do powrotu z pracy. Po powrocie z pracy telefon już sie nie uruchomił. podłączyłem go zatem do ładowarki, naładował do 15% odłączyłem go (naładował dość szybko bo w mniej niż 3 minuty to było dziwne) włączyłem pokazała się opcja jak przy nowym telefonie, a więc konfiguracja, przeszedłem do punktu gdzie wpisuje się swoje konto google i pojawił się problem:

Zaloguj się na konto przypisane do tego telefonu (coś jak w iphonach), utworzenie nowego konta nic nie pomogło, to jeszcze mógłbym przeżyć. Poczytałem na necie, że trzeba odczekać 24h od wpisania. A więc zostawiłem go podłączonego do Turbo Ładowarki, ale ładowanie nic mu nie dało bo dochodziło do max 30% a później drastycznie spadało do 1% i tak przez cały czas.

Poczytałem więcej, zrobiłem Hard Reset z poziomu wyłączonego telefonu i to również nic nie dało o czym przekonałem sie dzisiaj rano, telefon podłączony do szybkiej ładowarki od godziny 23 w nocy do 6:20 nad ranem naładował baterię na 3%.


Aktualnie telefon jest cegłą, ma wymieniony wyświetlacz na nowy, ale po pierwsze jest zablokowany, a po drugie nie ładuje baterii, próbowałem na różnych ładowarkach (w domu mam same motorole albo Lenovo) nic to nie dało.

Z tego co wyczytałem na necie to ktoś z serwisu musiał założyć konto google na nim, a później zrobić Hard Reset z poziomu wyłączonego telefonu (Volum - i Power), bez usunięcia konta z poziomu androida (wyczyszczenie ustawień fabrycznych) i tak oto się zablokował :)

Co mam teraz z tym zrobić? Telefon wrócił z serwisu z zablokowanym "jakimś" kontem google, zepsutą baterią/płytą główną i pewnie złączem ładowania.

Czy serwis Motoroli naprawi mi ów telefon po tych partaczach z Digital Care?
Offline
Avatar użytkownika

Bozena1965

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 15 paź 2018, o 14:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Ja
  • Model telefonu: S8

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post15 paź 2018, o 14:15

Witam, mam ten sam problem. Telefon oddany 2 tygodnie temu, zero odzewu. Dzisiaj jak zadzwonilam powoedziano mi,ze jest uszkodzne gniazdo ladowania - klamstwo przeciez oddalam telefon naladowany !
Karza mi doplacic 80zl. Telefon lezy nie ruszony bez jakiegokolwiek odzewu z ich strony!!
Drogi Plusie co robic?
Sprawa zostanie zglosznona na policje w sprawie przywlaszczenia wlasnosci (czas minal i szanowne digtal care nie daje oznak naprawy) .
Prosze o konkrety
Offline
Avatar użytkownika

lukasbiggie

Prawie PlusManiak

  • Posty: 46
  • Dołączył(a): 19 sty 2015, o 11:57
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: Jakiś Abo ;)
  • Model telefonu: Moto X Force

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post16 paź 2018, o 11:25

Tutaj nie uzyskasz żadnych konkretów. Polecam fanpage Digital Care :) znaczy Oszukani przez Digital care :) tam mozliwe, że ktoś Ci pomoże :) jak widzisz mi zepsuli tak telefon, że nawet autoryzowany serwis nie potrafił go naprawić :)

życzę Ci wszystkiego dobrego :)
Offline
Avatar użytkownika

Adam1710

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 11 maja 2020, o 10:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: dla firm
  • Model telefonu: Huawei Mate20

Re: Serwis wyświetlacza - DIGITAL CARE

Post11 maja 2020, o 11:27

Witam Państwa

Zawarłem z Plusem umowę numer RNB/00034823285, dnia 25.02.2019. Dotyczyła ona usługi "Plus dla Firm 2.0-raty-dla stałych klientów". Usługa zawierała internet, abonament telefoniczny oraz zakup ratalny telefonu Huawei Mate 20 Dual Sim o numerze IMEI 866705040704220 w kwocie 2198,99 złotych.Urządzenie zostało objęte usługą "Serwis Wyświetlacza", w kwocie miesięcznej 4.99 złotych.

Dnia 23.03.2020 zgłosiłem uszkodzenie wyświetlacza w urządzeniu Huawei Mate 20 Dual Sim. 24.03.2020 urządzenie zostało sfotografowane w obecności kuriera, zapakowane w oryginalne pudełko i przekazane kurierowi z firmy Digital Care.

31.03.2020 otrzymałem informację o konieczności dopłaty w kwocie 220 zł, za wymianę elementu obudowy. Podkreślam, że obudowa nie była uszkodzona na co dowodem są zdjęcia.

Przez dłuższy okres nie otrzymywałem konkretnej odpowiedzi, dotyczącej, jaki element obudowy wymaga wymiany.Otrzymywałem jedynie ciągłe powiadomienia o konieczności uiszczenia opłaty w wysokości 220 zł(SMS-y, maile).
Podczas wymiany korespondencji mailowej okazało się, że w trakcie próby wymiany wyświetlacza, obudowa, a konkretnie kamera tylnego aparatu została zdewastowana przez firmę Digital Care. W związku z zaistniałą sytuacją, zażądałem wymiany zniszczonego urządzenia przez firmę Digital Care na nowy model tego samego telefonu, czyli Huawei Mate 20 Dual Sim. W odpowiedzi zaoferowano mi w ramach zadośćuczynienia:
- Samsung Galaxy A10-699 zł
- Huawei P Smart 2019-699 zł.
Forma rekompensaty jest uwłaczająca. Zaproponowane modele były kolejną próbą oszukania mnie. Proponowane aparaty telefoniczne mają gorsze parametry i niższą wartość rynkową.

Próbę wymuszenia opłaty 220 zł oraz stałą opłatę serwisową w kwocie 4.99 zł miesięcznie traktuję jako wyłudzenie. Brak umiejętności w serwisowaniu urządzeń w firmie Digital Care jest jawnym oszustwem, które doprowadziło do zniszczenia mojego mienia. W związku z powyższym skutkuje to:
-brakiem możliwości korzystania z urządzenia, za które w dalszym ciągu płacę ratę- 61,09 zł miesięcznie,
-stratami moralnymi,
-stratami wizerunkowymi firmy,
-finalną utratą urządzenia, za które została wniesiona do tej pory opłata w wysokości 733,08 zł.

Propozycja naprawy szkody przez firmę Digital Care jest nie do przyjęcia. Żądałem rekompensaty w postaci nowego urządzenia. Tylko takie-ostateczne-zadośćuczynienie ze strony Digital Care zaspokoiłoby poniesione, wyżej wymienione szkody. W załącznikach przesyłem korespondencję meilową z firmą Digital Care wraz ze zdjęciami urządzenia, wykonanymi chwilę przed przekazaniem dla kuriera firmy Digital Care.

W odpowiedzi otrzymałem już od plusa dnia 4.05.2020 odpowiedź o treści:

"Szanowny Kliencie
Odpowiadając na zgłoszenie z 29.4.2020 r. wyjaśniam, że opisaną sprawę przeanalizowałam.
Informacje uzyskane z Centrum Pomocy potwierdzają, że diagnostyka serwisowa wykazała uszkodzenie wyświetlacza oraz obudowy (zarysowania na tylne kamerze). Użytkownik zgłosił reklamację, iż do uszkodzeń kamery doszło w serwisie, ale reklamacja ta nie została uznana za zasadną. Urządzenie z takimi uszkodzeniami dotarło do serwisu. Użytkownik został poinformowany o konieczności dopłaty do kompleksowej naprawy lub możliwości wydania nowego urządzenia. Zaproponowane zostały urządzenia, których wartość nie przekracza kosztów wymiany wyświetlacza w urządzeniu, zgodnie z regulaminem usługi.
W tym miejscu wyjaśniamy, że autoryzowany serwis nie dokonuje napraw częściowych, w związku z tym wymiana samego wyświetlacza, nie jest możliwa. Autoryzowany serwis zobowiązany jest dostarczyć po naprawie w pełni sprawne urządzenie, zgodne ze specyfikacją techniczną oraz właściwościami deklarowanymi przez producenta. Naprawa musi być zatem kompletna co oznacza, że wymienione muszą zostać wszystkie uszkodzone części, tak aby Użytkownik zachował prawo do korzystania z rękojmi lub Gwarancji. Serwis nie jest uprawniony do realizacji częściowej naprawy urządzenia.
Nadmieniam, iż diagnostyka urządzenia przeprowadzana po przyjęciu w punkcie serwisowym, wymaga demontażu uszkodzonych elementów. W trakcie procesu diagnostycznego technik musi otworzyć urządzenie. Proces ten przebiega według schematów i zaleceń producenta. Jeśli wyświetlacz oraz obudowa urządzenia posiadają uszkodzenia mechaniczne, w trakcie tego procesu mogą one się powiększyć. Może dojść także do popękania całego elementu, co wynika z charakterystyki materiału, z którego jest wykonany. Uszkodzone elementy mają wpływ na pozostałe podzespoły i w każdej chwili mogą doprowadzić do pogorszenia lub zaprzestania pracy urządzenia, jeśli nie zostaną poddane naprawie. Jednocześnie pragniemy wyjaśnić, iż uszkodzenia mechaniczne mają charakter postępujący.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie . Na podstawie § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284) informuję, że zgodnie z przysługującymi uprawnieniami po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym. W przypadku, gdy reklamującym jest konsument, przysługuje także możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu konsumenckiego do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub innego podmiotu uprawnionego, wpisanego do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (podstawa prawna: art. 109 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 2460 t.j.) oraz ustawa z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016 r., poz. 1823)."

Po otrzymaniu tego maila poprosiłem o pomoc radcę prawnego. W tym czasie dzwoniła do mnie firma Digital Care z zapytaniem kiedy zapłacimy 220 zł za tylną obudowę. Poinformowałem ich że kontaktować się będzie z nimi już firma plus. Bez mojej zgody i rozwiązania końcowego reklamacji w dniu dzisiejszym otrzymałem aparat telefoniczny zdewastowany.

Jeżeli ktoś jest w stanie mi pomóc proszę o kontakt ponieważ zostały mi jeszcze 24 miesiące płacenia za telefon a jestem bezsilny. Mogę wysłać wszystkie zdjęcia i maile ze sprawy.

Pozdrawiam Adam Błachewicz
Ostatnio edytowano 11 maja 2020, o 13:39 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości