Teraz jest 14 lip 2020, o 12:03


Zostaw Kontakt



Problem hulajnoga Fiat 500 F85 a rękojmia

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Dejvuu

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 24 cze 2020, o 15:11
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Problem hulajnoga Fiat 500 F85 a rękojmia

Post30 cze 2020, o 21:59

Witam mam problem wczoraj otrzymałem zamówienie z hulajnogą fiata która nie działa. Bateria naładowała się, ale nie uruchamia się, fabrycznie uszkodzone po otrzymaniu z pudełka, a nie widać żadnych śladów, które mogłyby wzbudzać podejrzenia uszkodzenia w transporcie. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Umowa podpisana sprzęt ledwo odebrany i już prosto fabrycznie z pudełka uszkodzony.
Jest szansa na wymianę waszym magazynie na sprawny? Czy muszę na dzień dobry wysyłać do dystrybutora i czy jeśli tak to mogę zażądać roszczenia z tytułu rękojmi?

Proszę o pomoc.
Ostatnio edytowano 1 lip 2020, o 14:12 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4325
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 388 razy

Re: Problem hulajnoga Fiat 500 F85 a rękojmia

Post2 lip 2020, o 11:14

Witaj Dejvuu,

wyślij proszę uszkodzony sprzęt do serwisu: http://serwis4cv.pl/rma/ Zaznacz dodatkowo w formularzu zgłoszeniowym, że był on kupowany w Plusie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości