Teraz jest 27 paź 2020, o 15:53


Zostaw Kontakt



Reklamacja telefonu firmy Doogee

Napraw serwisowych w Plusie, procedury, uwagi dotyczące serwisów....
Offline
Avatar użytkownika

Sylwia05

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 2 paź 2020, o 21:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Reklamacja telefonu firmy Doogee

Post2 paź 2020, o 22:01

Witam mam problem z gwarancją telefonu Firmy Doogee. Zakupiłam telefon na raty 19.08.2020 następnie już 24.08.2020 musiałam telefon oddać na gwarancję i tu zaczyna się problem.. Do dziś dnia a mamy 02.10.202 nie wiem gdzie jest moj telefon.. Na zgłoszeniu reklamacyjnym mam nazwę serwisu tylko problem w tym że dzwoniąc tam nie ma mojego telefonu.. Dzwoniąc po infoliniach plusa odsyłają mnie do punktu w którym brałam telefon a tam z kolei karzą uzbroić się w cierpliwość.. Tylko jak być cierpliwym skoro place raty a telefonu nie mam i nie mam pewności czy i kiedy bee go miała. Rozwiązać umowy też nie mogę.. Proszę o pomoc bo nie wiem co robić.. W plusie jeszcze dostałam informację że oni niby ten telefon wysłali do jakiegoś serwisu We Wrocławiu z którym nie mja kontaktu a na formularzu jest inny serwis. Proszę o kontakt osoby w podobnej sytuacji
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3855
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 17 razy
    Otrzymał podziękowań: 290 razy

Re: Reklamacja telefonu firmy Doogee

Post3 paź 2020, o 03:50

Jeśli oddałaś telefon do naprawy reklamacyjnej w punkcie/salonie Plusa i masz na to papier to nie Ty powinnaś dzwonić po serwisach.
Jeśli Plus umywa ręce zrzucając "dochodzenie" na klienta to zalecam kontakt z rzecznikiem praw konsumenta (znajdziesz go w każdym powiecie).
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec

Powrót do Naprawy serwisowe



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości