tomek napisał(a):Myślałem, że praca w sklepie operatora jest fajna, ale widzę, że programy nie ułatwiają Wam życia. A tak się zapytam: programy te po jakimś czasie nagle zacznają działać ot tak? Co jeśli nie działają przez dość długi czas a klientów w kolejce jeszcze trochę jest?No i oczywiście nie zdarza się to często, to niedziałanie? I co robi dział techniczny, ludzie którzy za to odpowiadają?!
Nic nie zrobisz. Ja dwa tygodnie czekam aż system Siebel zacznie przyjmować numer MEID (jest to numer seryjny momodemu CDMA). Jeżeli numer zaczyna się na A to system Siebel go nie przyjmuje, odchodzisz z kwitkiem. Bierzesz telefon do klienta i jak zrobia to dokończysz umowę, jeśli się klient nie rozmysli. U nas zazwyczaj wszystko działa, ale sa takie rzeczy jak np. Awaria INKA (INformacje o Kontach Abonentów), w której przyjmujesz telefony do serwisu - nie działa juz dwa miesiące i robimy wszystko ręcznie na formularzach - jak zgłaszam ponownie to odpisują, że problem jest zgłoszony i nalezy czekać na rozwiązanie i proszę nie zgłaszać ponownie bo to wydłuża rozwiązanie sprawy - lecz jak za miesiąc dalej nie działa to się wkurzasz i znowu zgłaszasz i tak w kółko. Przeważnie jednak wszystko chodzi, najwyżej coś sprzedaż dzień później czy za godzinę jak naprawią, jakoś da się z tym żyć, choć to nie łatwe jest.