Strona 4 z 5

Re: W serwisie zaginął telefon

: 18 lis 2014, o 15:05
autor: szczytek
No właśnie wysłałem w tej sprawie email do rzecznika.

Przedłużająca się naprawa

: 6 sty 2015, o 00:12
autor: psotka185
Witam.
Co zrobić w sytuacji gdy telefon na gwarancji oddałam do naprawy 1 grudnia 2014r.(trzeci raz, ciągle te same usterki) i do dziś mi go nie oddano?
Po dzisiejszej wizycie w punkcie Plusa, czyli ponad miesiąc, poinformowano mnie, że nadal nic nie wiadomo co z telefonem, a w tej chwili są weryfikowane koszty naprawy. Jakie koszty skoro przy oddawaniu tel. do naprawy nie wyraziłam zgody na naprawę odpłatna i dlaczego nikt się ze mną nie skontaktował, skoro ustawowy czas na naprawę lub ustosunkowanie się do zgłoszenia reklamacyjnego to 14 dni?

Re: Przedłużająca się naprawa

: 6 sty 2015, o 00:27
autor: niko10
Wyjdę może od tego, że 14 dni to w administracji publicznej, w prawie telekomunikacyjnym jest to 30 dni. Sprawa druga nie jest to stricte reklamacja w rozumieniu naszego prawa - bo nie ma w ogóle tam oparcia, tylko naprawa gwarancyjna - zasady wyznaczone przez producenta. Czas naprawy podaje producent w gwarancji, o ile podaje, bo gwarancja też jest dobrowolnie dana przez producenta (nie obowiązkowa) - taki zwyczaj. Niezgodność towaru z umową lub rękojmia to już inne sprawy, ale nie skorzystałaś z tych praw. Co mogę polecić to przydzwonienie do serwisu producenta lub opisz sprawę w oficjalnym dziale Plusa, może pracownicy coś będą mogli pomóc.

Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

: 17 mar 2015, o 09:37
autor: Ruudi97
Witam.
18.02.2015 r oddałem telefon na gwarancję, powodem tego było pęknięcie matrycy, niespełna po miesiącu użytkowania
oddając go zostałem poinformowany, że telefon będzie w naprawie DO 14 DNI ROBOCZYCH, czyli powiedzmy do 10 marca.
Wczoraj tj. 16.03 poszedłem dowiedzieć się co się dzieje z telefonem, ale w salonie nic nie wiedzieli. Powiedzieli, że zadzwonią do serwisu i dadzą mi znać tego samego dnia wieczorem, ale ani wczoraj, ani dziś nic nie dostałem, więc chciałem się zapytać co mam robić, bo to trwa trochę za długo.

Usterka: podczas normalnego użytkowania na ekranie pojawiły się pęknięcia wewnątrz wyświetlacza, telefon nie upadł, nie został uderzony i obecnie nie można go włączyć. Przed pojawieniem się pęknięć telefon "grzał się".

Pozdrawiam ;)

Re: Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

: 20 mar 2015, o 00:53
autor: niko10

Re:Re: Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

: 20 mar 2015, o 07:30
autor: Ruudi97
sprawdziłem na obu stronach i niestety nic się nie wyświetliło, na pierwszej napisane było że telefon nie został zarejestrowany a na drugiej po wpisaniu nr IMEI nic się nie wyświetliło ... chciałem dodać że byłem w międzyczasie u Plusa i poinformowali mnie że telefon powinien być pod koniec tygodnia, jest piątek wiec czekam ... ;)

Trzymiesięczne oczekiwanie na naprawę telefonu

: 20 mar 2015, o 18:55
autor: mielon
Witam.
W 2014 zawarłem umowę w Mix"e na telefon Kazam 4 trooper. W grudniu telefon nie chciał się uruchomić więc oddałem go do Plusa(19 grudnia), po 2 tygodniach(3 stycznia 2015) zgłosiłem się do oddziału w którym zostawiłem telefon, ale powiedziano mi, że telefonu nie ma, bo została uszkodzona jakaś część (według mnie to problem z systemem) i trzeba ją zamówić zza granicy. Czekałem kolejne 2 tygodnie (16 stycznia 2015) po czym ponownie się zjawiłem i usłyszałem to samo. Cierpliwe czekałem kolejny miesiąc (19 luty 2015) i dalej ta sama gadka, przy czym bardzo zdenerwowało mnie podejście konsultanta względem mojej osoby. Co śmieszniejsze wysłał mnie do Głównego oddziału Plus w Gdańsku. Postanowiłem, że tam pojadę, obsługa tam była bardzo zdziwiona, że dostałem takie instrukcje i powiedzieli mi, że wszelkie sprawy dotyczące tego aparatu mam załatwiać w placówce w której telefon został oddany. Najdziwniejsze jest to, że koleżanka pracująca w Playu była bardziej pomocna niż obsługa w Waszej sieci i uświadomiła mi co mogę dalej robić w tej sprawie. Wysłałem reklamację (18 lutego) o dziwo odpowiedź nie była wystarczająca względem moich zawartych tam argumentów. Dziś mija już miesiąc od kiedy telefon został oddany. Do zeszłego miesiąca użytkowałem z telefonu siostry, ale niestety musiałem go oddać. Teraz nie mam żadnego aparatu z którego mógłbym korzystać z Państwa usług.

Pozdrawiam

Re:Re: Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

: 23 mar 2015, o 20:51
autor: Ruudi97
witam,
byłem dziś w salonie plusa spytać sie o telefon,czekałem na niego ponad miesiąc .. miał być do końca tygodnia ale oczywiście nikt nie zadzwonił wiec dałem im czas do poniedziałku, dziś wchodząc do salonu pracownik poprosił mnie bym poczekał chwile bo akurat kogos obsługiwał to poczekałem, myślałem że telefon już jest. gdy pracownik przyszedł powiedział mi że dziś telefon przyszedł ale musieli go odesłać z powodu naliczenia kosztów naprawy w wysokości 700 zł ... pokazał mi że został odesłany z gwarancją z dopiskiem " niezgodność z umową" i powiedział że albo dostanę nowy telefon albo jak przyjdzie ten naprawiony do salonu to coś tam ... nic z tego nie zrozumiałem więc pytam się czy coś mam z tym robić ? jeśli byłoby coś nie jasne to chetnię wyjaśnię. aha, powiedział mi że może to potrwać do 2 tygodni, więc odechciało mi się z nimi rozmawiać bo jeśli znowu mam czekać miesiąc to naprawde już przesada ..

Re: Przeciągająca się naprawa

: 23 mar 2015, o 23:55
autor: lodyga
Teraz czekaj na odzew serwisu, skoro niezgodny z umową i NIE dopatrzą się Twojej winy to dostaniesz nowy :) Naczy pewnie nowy srodek ze starą obudową:P

Nie zgadzaj się na żadną dopłatę.Nie tyle.

Re:Re: Wydłużona naprawa gwarancyjna SGS4

: 24 mar 2015, o 08:06
autor: Ruudi97
tak pewnie zrobie bo i takk nie mam innego wyjścia, na dopłatę nie zgadzałem się od początku i ten pracownik co mnie obsługiwał wiedział o tym więc wysłał go od razu ;) a o co chodzi że jest tam napisane " niezgodność z umową " ? to jakieś "zdanie-klucz" które działa jak motor na serwis i wtedy dostane telefon szybciej czy jak mam to rozumieć ? :D pewnie w taki sposób że telefon powinien zostać nieodpłatnie naprawiony a nalioczyli koszta, zgadza się ?

Re: Przeciągająca się naprawa

: 24 mar 2015, o 15:50
autor: lodyga
Niezgodność - no nie działa więc jak masz go używać? Miał działać.

Bynajmniej ja tak to widzę. Ale fakt na pewno szybciej to załatwia sprawe.

Re: Przeciągająca się naprawa

: 24 mar 2015, o 23:19
autor: niko10
Niegodność daje prawo konsumencie, gwarancję producent. Skoro z gwarancji wyszła kiła, to sprzedawca zrobił najlepsze, co mógł zrobić. Więcej na stronie: http://www.federacja-konsumentow.org.pl ... -pism.html

Skoro naliczyli opłaty, to znaczy, że serwis producenta nie uwzględnił naprawy w ramach gwarancji, nie zakwalifikował go, pewnie też podał jakiś powód - wina użytkownika, telefon zalany, nieodpowiednio przechowywany whatever. ;-)

Re: Przeciągająca się naprawa

: 25 mar 2015, o 07:57
autor: Ruudi97
rozumiem, ale nie wiem co dokładnie było naliczeniem opłat bo dokument z tymi danymi miałem przed sobą dosłownie chwile, bo chyba pracownik uznał że to nieistotne dane bo i tak telefon ma do mnie wrócić i tak, tylko jak długo to będzie trwało i co oni jeszcze po drodze sobie wymyślą bo po tym co widze są w stanie zrobić dosłownie wszystkoi zdaję sobie sprawę z tego, że pracownik plusa jest tylko pośrednikiem między mną- klientem a serwisem naprawczym i wszystkie zażalenia powinienem kierować tam, bo to tak naprawdę ich wina, nie myślcie że jest inaczej, pozdrawiam ;D

Re: Przeciągająca się naprawa

: 10 kwie 2015, o 07:24
autor: Ruudi97
witam, chciałem dodać że dalej czekam na telefon i dalej nie mam informacji od plusa co się z nim dzieje ... nie wiem co mam robić bo pójście tam i tak nic nie zmieni, jakaś rada ? pozdrawiam

Re: Przeciągająca się naprawa

: 13 kwie 2015, o 13:39
autor: eluska
a jak długo już czekasz na telefon? Troszkę mnie zmartwiłeś z tym serwisem bo zastanawiam się nad przejściem na abonament w plusie + jakiś telefonik :)