Strona 1 z 1

serwis odmówił naprawy telefonu

: 29 kwie 2018, o 11:28
autor: KatarzynaZ
witam, dnia 14-04-2018 zaniosłam telefon Samsung Galaxy S7 edge LTE GoldPink do salonu plusa, ponieważ nagle wyłączył się i nie chciał się włączyć, nie działał, nie reagował na żadną ładowarkę . Na tylnej obudowie miał zarysowanie (normalny ślad użytkowania po półtora roku, nie jest to jakieś pęknięcie) . po dwóch tygodniach poszłam do salonu i usłyszałam, że serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne i salon podobno próbował się ze mną skontkatować i że nie odbierałam telefonu to obciążą mnie kosztami wysłania telefonu i wyceny naprawy.
1. Dlaczego serwis stwierdził uszkodzenie mechaniczne, którego nie było i nie podejmą się naprawy, która powstała z nie mojej winy ?
2. Dlaczego mam ponosić koszt wysyłki i wyceny naprawy skoro oddałam go na gwarancję? Skoro w salonie nikt mnie o takim czymś nie poinformował
nie pierwszy raz oddaje telefon na gwarancje, ale pierwszy raz w plusie i tylko tutaj są takie cyrki!

Re: serwis odmówił naprawy telefonu

: 30 kwie 2018, o 11:22
autor: zbych_in_flames
Gwarancji udziela producent sprzętu, a nie operator. Może zadzwoń do serwisu i zapytaj jakie uszkodzenie mechaniczne mają na myśli bo jakoś trudno uwierzyć żeby chodziło o rysę na obudowie. Jeśli nie wyrażałaś wcześniej zgody na ewentualną odpłatną naprawę do nie mają prawa nic naliczyć i ewentualnie odesłać sprzęt bez naprawy.

Re: serwis odmówił naprawy telefonu

: 10 gru 2019, o 11:05
autor: bearMax
Witam.
Mi również serwis odmówił naprawy telefonu . W uzasadnieniu pisze, że telefon trafił do serwisu po dacie końca gwarancji. Tyle, że sprzęt został oddany w salonie Plusa 2 tyg przed terminem upływu gwarancji.
Muszę , też nadmienić, że krótkim odstępie czasu jest to już trzecia naprawa i za każdym razem była wymieniana płyta główna telefonu. Pewnego smaczku całej sprawie teraz dodaje fakt , że telefon wrócił do mnie w gorszym stanie niż to oddałem.
Owszem były pęknięcia na przednim panelu , ale na bank nie było na tylnym, a takie się pojawiły.

Muszę przyznać, że jestem zażenowany obsługą serwisową . Jestem nieprzerwanie abonentem Plusa od 20 lat , to jest pierwszy kontakt z serwisem i niestety bardzo mnie rozczarował.
Na chwilę obecną złożona jest reklamacja i znów czekam.

Re: serwis odmówił naprawy telefonu

: 10 gru 2019, o 13:51
autor: zbych_in_flames
bearMax pisze:Muszę przyznać, że jestem zażenowany obsługą serwisową . Jestem nieprzerwanie abonentem Plusa od 20 lat , to jest pierwszy kontakt z serwisem i niestety bardzo mnie rozczarował.
Tylko serwis jest producenta telefonu, to on daje gwarancje na telefon, nie operator.

Re: serwis odmówił naprawy telefonu

: 10 gru 2019, o 15:21
autor: bearMax
Ok rozumiem, ale liczy się data przyjęcia przez serwis, czy data przyjęcia telefonu przez punkt obsługi? No i dlaczego telefon z punktu trafia do serwisu po dwóch tygodniach?

EDIT:
wtorek, 10 grudnia 2019, 20:33

Rozmawiałem z serwisem. Dla nich liczy się faktycznie dzień dostarczenia telefonu do nich.
Pozostaje pytanie: co telefon 2 tygodnie robił u operatora i dlaczego leżał (przypadek? nie sądzę)?
Poradzili mi, żeby na przyszłość omijać takich pośredników i samemu telefon dostarczyć do serwisu lub przez kuriera.

Re: serwis odmówił naprawy telefonu

: 14 mar 2020, o 19:09
autor: firmowyl
Mam teraz podobny przypadek z tym Ze z S9 odesłany do serwisu i juz miesiąc mija i nic nie wiadomo