Strona 1 z 1

Serwis routera zte mf971v

: 29 sie 2018, o 08:59
autor: p911
Dzień dobry,

W routerze spuchła bateria, ale był na gwarancji, w salonie powiedzieli że najszybciej będzie jeśli sam wyślę do wsupport, tam w miare sprawnie urządzenie zostało sprawdzone 13-07-2018 opinia wydana, wniosek wymiana sprzętu na nowy.
Od tamtej pory zaczęły się schody, bo umowa była założona przez infolinię więc w żadnym salonie w Łodzi nie mogli mi wymienić sprzętu tłumacząć że zakup nie był zrobiony u nich, po kilku telefonach na infolinię w końcu udało się ustalić że mają rację i że kurier odbierze ode mnie paczkę. 26/07 odebrał paczkę która została dostarczona do Obsługi Posprzedażnej. Bo ciszy przez kolejne 10dni znowu skontaktowałem się z infolinią i sprawa została przekazana do oddziału, 14/08 zadzwonili że nie wiedzą gdzie jest moja paczka, postarają się ustalić i dać znać jak najszybciej.. 29/08 do tej pory brak kontaktu mimo że z biura obsługi kilka razy znowu moją sprawę przekazywali.
Miał ktoś takie jazdy z nimi? prosta wymiana sprzętu, a dowiedzieć się czegoś od nich graniczy z cudem. Kolejny miesiąc mija, kolejna faktura, a sprzętu nie ma.