Strona 1 z 1

Brak sprzętu

: 12 mar 2020, o 16:25
autor: Dare50
Witam , jak to jest że Plus przyjmuje zamówienia na sprzęt którego nie posiada , to jest po prostu naciąganie klientów i kwalifikuje się do UOKiK , w czasie przenoszenia nr. sprzęt był dostępny i cała operacja przeszła pozytywnie , a teraz jak dzwonie z zapytaniem o status to okazuje się że SklepPlus nie ma telefonu na stanie , no żenada jakaś .

Re: Brak sprzętu

: 12 mar 2020, o 17:07
autor: Dejvu
Zgadzam się z kolegą, to jest dramat ze operator sprzedaje cos czego nie posiada na magazynie. Nie mam = Nie oferuje mozliwosci zakupu. 0 informacji (oficialnych) na stronie/mailowo/telefonicznie odnosnie zamówien z S20 ultra. Fajne przywitanie nowego klienta, wyglada to mega słabo i jestem zawiedzony nastawieniem do klienta z waszej strony. Kazdy odsyła do innej osoby jak sie pyta a nikt nie potrafi napisac szczegółowo kiedy to zostanie zrealizowane i czy wogole jescze to bedzie w marcu. Dla mnie slaba sytuacja... Czemu nikt nie napsize oficialnie tego na forum albo waszych stronach lub mailowo na adres z ktorego bylo zamowienie? Jestem zawiedziony.

Re: Brak sprzętu

: 13 mar 2020, o 01:36
autor: yeloo
Dostał już ktoś zamówiony przez siebie S20 Ultra?

Re: Brak sprzętu

: 16 mar 2020, o 15:59
autor: Dare50
dzisiaj dostałem