Strona 1 z 1

Xiaomi mi watch

PostNapisane: 2 kwi 2021, o 10:23
przez krzyss79
Pytanie kieruję do specjalistów plusa, co wiadomo o modelu niebieskim, czarne są beżowy widziałem,niebieski jest czeka na mnie już prawie od 17 marca w salonie lecz podobno pomylone numery seryjne lub coś takiego.

Kto jest w stanie odpowiedzieć jak długo jeszcze czekać?

Re: Xiaomi mi watch

PostNapisane: 2 kwi 2021, o 10:37
przez mariusz9a
Pracownicy Plusa odpowiadają tylko w oficjalnym dziele na forum. Poza tym skąd oni mogą wiedzieć ile będziesz czekał? Salony to są zewnętrzne firmy. Kontaktuj się z salonem, ewentualnie złóż reklamację. Jeśli złożysz reklamację, wtedy załóż temat w oficjalnym dziele, to może coś pomogą ;-)

Re: Xiaomi mi watch

PostNapisane: 2 kwi 2021, o 12:27
przez krzyss79
Kontakt z salonem utrzymuje, średnio co 4 dni się przypominam, cały czas to samo rozwiązują problem. ciężko złożyć reklamacje na coś czego się niema. Ale dzięki za odpowiedź.
Ogólnie jeśli masz możliwość to usuń ten temat, skoro to nie ten dział.
Pozdrawiam.

Re: Xiaomi mi watch

PostNapisane: 2 kwi 2021, o 16:48
przez mariusz9a
Ale możesz opisać w zgłoszeniu o co chodzi, to operator będzie mógł zainterweniować w Twojej sprawie.