Teraz jest 23 paź 2018, o 20:18

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

farmfrit

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 7 sie 2018, o 13:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plushh
  • Model telefonu: Mi4

Re: Plush Abonament

Post7 sie 2018, o 14:14

Zakładam, że nie. Kurier z umowami był dziś.
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush Abonament

Post7 sie 2018, o 14:28

Więc na razie nic nie rób.

Za kilka dni wyślij e-mail na adres bok@plus.pl i zapytaj na jaki dzień dotychczasowy operator wyznaczył datę przeniesienia numeru, pamiętaj aby w wiadomości podać swoje dane: imię i nazwisko oraz PESEL.

Okres bilingowy najszybciej sprawdzisz w aplikacji mobilnej Plus Online: http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3392
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 312 razy

Re: Plush Abonament

Post7 sie 2018, o 14:29

farmfrit,

aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie podpisanych dokumentów najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dostarczenia przesyłki.
farmfrit napisał(a):Nie mogę znaleźć na umowie konkretnej daty kiedy jest okres rozliczeniowy, gdzie tego szukać?

Informację na temat przydzielonego okresu rozliczeniowego uzyskasz kontaktując się po aktywacji karty SIM z Działem Obsługi Klienta: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ta-Kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Mario[PL]

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 16
  • Dołączył(a): 26 cze 2014, o 02:22
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post8 sie 2018, o 07:38

Witam,

Przed zakończeniem umowy w Plus wysłałem SMS o treści PRZENIES na nr 80107 otrzymałem potwierdzenie: "Przyjęliśmy Twoje zgłoszenie. Twój numer zostanie przeniesiony do oferty na kartę...."

Tak się jednak nie stało, od wczoraj po zakończonej umowie telefon jest nieaktywny i wymaga ponownej rejestracji na kartę w salonie.

Zatem moje pytanie czy ta usługa PRZENIES pod 80107 jeszcze jest aktywna i mam czekać na rejestrację czy muszę udać się do salonu Plus ?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4895
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: Plush Abonament

Post8 sie 2018, o 09:44

Witaj Mario[PL],
- spróbuj przelogować telefon, możliwe że już dane rejestracyjne już się przeniosły.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jany

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 8 sie 2018, o 13:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post8 sie 2018, o 13:50

Witam, kilka miesięcy temu zdecydowałem się na przeniesienie numeru do sieci Plush. Kurier dokumenty dostarczył, zostały one podpisane, wszystkie dane były poprawne i na tym temat się urwał. Nie mogę uzyskać żadnej informacji odnośnie statusu przenoszenia numeru. Dodam, że z aktualnym operatorem nie jestem już związany żadną umową. na dzień dzisiejszy zostałem z niepotrzebnym numerem tymczasowym, za który regularnie muszę płacić abonament. Co mogę zrobić w tej sprawie?
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush Abonament

Post8 sie 2018, o 14:39

Podstawowe pytanie, czy ciągle działa twój numer u poprzedniego operatora?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3392
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 312 razy

Re: Plush Abonament

Post8 sie 2018, o 15:48

Witaj jany,

czy zgodnie z tym, co napisał patryk7588, Twój numer jest jeszcze aktywny u poprzedniego operatora?
Aby sprawdzić wyznaczoną datę migracji numeru do naszej sieci, skontaktuj się proszę telefonicznie z Działem Obsługi Klienta: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ta-Kontakt lub wyślij zgłoszenie z opisem sprawy i numerem telefonu przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jany

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 8 sie 2018, o 13:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post9 sie 2018, o 12:34

Tak, numer u poprzedniego operatora cały czas funkcjonuje. Proszę jeszcze o informacje czy w salonie Plusa można wypowiedzieć umowę z Plush'em?
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Plush Abonament

Post9 sie 2018, o 12:37

Czyli to twój obecny operator nie uwolnił numeru....
Napisz na adres bok@plus.pl i zapytaj na jaki dzień twój dotychczasowy operator wyznaczył datę przeniesienia numeru.
Pamiętaj aby podać swoje dane: imię, nazwisko oraz PESEL.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3392
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 312 razy

Re: Plush Abonament

Post9 sie 2018, o 15:50

jany,

jeśli Twój numer jest nadal aktywny u poprzedniego operatora to zgodnie z tym, co napisał patryk7588 nie został jeszcze uwolniony przez operatora dawcę.
Basia_Plus napisał(a):Aby sprawdzić wyznaczoną datę migracji numeru do naszej sieci, skontaktuj się proszę telefonicznie z Działem Obsługi Klienta: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... ta-Kontakt lub wyślij zgłoszenie z opisem sprawy i numerem telefonu przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us.

jany napisał(a): Proszę jeszcze o informacje czy w salonie Plusa można wypowiedzieć umowę z Plush'em?

Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

agamg88

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 lip 2018, o 14:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post10 sie 2018, o 14:13

Marta_Plus napisał(a):agamg88,

dziękuję Ci za numer zamówienia. Przekazałam interwencję, zobaczymy co uda się zrobić.


Po interwencji dot. zamówienia nr 201807165614357, 23 lipca zadzwoniła do mnie bardzo miła i kompetentna pani, która powiedziała, że w tym momencie sytuacja z firmą kurierską wygląda lepiej i może przyspieszyć kuriera. Niestety byłam wtedy na urlopie, więc poprosiłam o to, by kurier przyjechał 13 lub 14 sierpnia. Okazało się jednak, że przeniesienie kuriera na tak odległy termin nie jest możliwe i pani powiedziała, że w takim razie proponuje i poleca, że najlepiej będzie, jeżeli około 10 sierpnia złożę nowe zamówienie, a wtedy kurier powinien być u mnie w poniedziałek lub wtorek. Upewniłam się, że nie będzie już opóźnień spowodowanych przeniesieniem magazynu, pani potwierdziła. Dodała również, że jeżeli będę mieć jakieś problemy, wyznaczony termin nie będzie mi odpowiadał, to żeby kontaktować się z infolinią, bo "pracownicy są naprawdę bardzo pomocni".

Nadszedł więc 10 sierpnia, złożyłam zamówienie (201808105746176) i... znowu otrzymałam sms, że orientacyjna data dostawy to 22 sierpnia. Czyli niewiele lepiej niż było. Zadzwoniłam na infolinię, zgodnie z sugestią przemiłej pani. Niestety chyba pomocni pracownicy Plusa to tylko ci na forum (bo rzeczywiście Państwa interwencje coś dają, za co dziękuję).
Konsultanci nie potrafili mi pomóc, dowiedziałam się tylko, że "opóźnienia związane z przenoszeniem magazynu nadal trwają".
W związku tym kolejne zamówienie w Plushu będę musiała anulować, bo wciąż usiłuję tak wcelować z kurierem, żeby wniosek o przeniesienie numeru trafił do mojego obecnego operatora pod koniec okresu rozliczeniowego (przed 20. dniem miesiąca), a nie na początku...

Mam przy okazji pytanie, jak wygląda proces przenoszenia numeru, jeśli chodzi o kontakt Plus - operator dawca?
Powiedzmy, że kurier przyjedzie do mnie w poniedziałek, we wtorek dostarczy dokumenty do Plusa i zostanie aktywowany numer tymczasowy. Kiedy mój obecny operator otrzyma w takiej sytuacji wypowiedzenie umowy?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3392
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 312 razy

Re: Plush Abonament

Post10 sie 2018, o 15:10

agamg88,

agamg88 napisał(a):Mam przy okazji pytanie, jak wygląda proces przenoszenia numeru, jeśli chodzi o kontakt Plus - operator dawca?
Powiedzmy, że kurier przyjedzie do mnie w poniedziałek, we wtorek dostarczy dokumenty do Plusa i zostanie aktywowany numer tymczasowy. Kiedy mój obecny operator otrzyma w takiej sytuacji wypowiedzenie umowy?

w przypadku wyrażenia zgody na wcześniejszą aktywację karty SIM wniosek zostanie przesłany do operatora dawcy w terminie 4 dni roboczych. W przypadku braku takiej zgody wysłanie wniosku nastąpi po 14 dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

agamg88

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 17 lip 2018, o 14:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post10 sie 2018, o 15:19

Rozumiem, że nie da się w żaden sposób przyspieszyć dostarczenia dokumentów?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3392
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 312 razy

Re: Plush Abonament

Post10 sie 2018, o 15:34

agamg88,

agamg88 napisał(a):Rozumiem, że nie da się w żaden sposób przyspieszyć dostarczenia dokumentów?

niestety nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości