Teraz jest 19 paź 2018, o 12:04

Zostaw Kontakt





Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3381
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Plush Abonament

Post2 paź 2018, o 09:11

yanek1,

yanek1 napisał(a):Reklamacja już rozpatrzona. Dziękuję:-)

super. :-> Dziękuję za info.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post7 paź 2018, o 08:44

Ja powiem że przenoszę numer do Plush z Play, podpisałem umowę przeniesienia na początku września a Play wyznaczyl termin na 01.11.18 mimo że mam mix-a. Nie wiem czy to dlatego że wybrałem "pod koniec okresu promocyjnego"?

Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 923
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Plush Abonament

Post8 paź 2018, o 13:13

koksik999,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.

koksik999 napisał(a):Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Wniosek o przeniesienie numeru powinien zostać złożony maksymalnie na 120 dni przed końcem okresu promocyjnego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

nom

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 8 paź 2018, o 14:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post8 paź 2018, o 15:03

Witam,
planuję zmianę oferty Plush na kartę na Plush Abonament. Czy jest możliwe wcześniejsze zamówienie kuriera oraz wypełnienie dokumentów ale ustalenie konkretnej daty uruchomienia nowej oferty np. na dzień 1 listopada? Bo domyślnie jak rozumiem oferta startuje w momencie przetworzenia dostarczonych kurierem dokumentów przez Plusa?

PS. Ile się obecnie czeka na kuriera od momentu wysłania zlecenia?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4895
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: Plush Abonament

Post8 paź 2018, o 15:36

Witaj nom,
- orientacyjny czas realizacji zamówienia wynosi ok. 5 dni roboczych, o terminie dostawy zostaniesz poinformowany SMS-em oraz e-mailem na dzień przed dostawą. Aktywacja następuje niezwłocznie po otrzymaniu przez Polkomtel sp. z o.o. podpisanych przez Ciebie dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.

W celu edycji zamówienia (np. zmiany terminu dostawy) możesz napisać na adres esklep@plus.pl lub zadzwonić pod numer 601101200 (połączenie płatne z zgodnie z taryfą dostawy usług, z której korzystasz).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kinga_05

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 paź 2018, o 11:48
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post9 paź 2018, o 11:52

Dzień dobry,
5 września złożyłam zamówienie na przeniesienie numeru na abonament Plush, niestety numer jeszcze nie został przeniesiony, po sprawdzeniu statusu przeniesienia dostaję w odpowiedzi tylko, że mój obecny operator wyznaczył termin, nie ma jednak podanej informacji na kiedy.
Dodam, że umowa na mixa z obecnym operatorem zakończyła się już kilka miesięcy temu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3381
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Plush Abonament

Post9 paź 2018, o 13:03

Witaj kinga_05,

termin przeniesienia numeru jest uzależniony od trybu przeniesienia, jaki został określony przy składaniu dokumentów. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator dawca. Datę przeniesienia numeru uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post11 paź 2018, o 13:33

Marta_Plus napisał(a):koksik999,

termin przeniesienia numeru zależy od tego, jaki tryb przeniesienia numeru wybrałeś. Ostateczną datę wydania numeru wyznacza zawsze operator Dawca na podstawie swojego wewnętrznego regulaminu.

koksik999 napisał(a):Poza tym ile przed zakończeniem umowy z dotychczasowym operatorem najlepiej zgłosić się z chęcią przeniesienia numeru? Miesiąc lub dwa?
Wniosek o przeniesienie numeru powinien zostać złożony maksymalnie na 120 dni przed końcem okresu promocyjnego.


Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek? Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony? I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4895
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: Plush Abonament

Post11 paź 2018, o 15:19

koksik999 napisał(a):Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek?

- tak, możesz już składać wniosek.
koksik999 napisał(a):Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony?

- należałoby wybrać tryb przeniesienia na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.
koksik999 napisał(a): I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?

- pisałam o tym tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post11 paź 2018, o 16:52

Ewa_Plus napisał(a):
koksik999 napisał(a):Czyli jeżeli mam ostatnie doładowanie w okolicach 10 stycznia to mogę składać już wniosek?

- tak, możesz już składać wniosek.
koksik999 napisał(a):Którą opcję przeniesienia wybrać aby od razu po tym 10.01 numer był przeniesiony?

- należałoby wybrać tryb przeniesienia na koniec okresu promocyjnego wynikającego z zawartej umowy z dotychczasowym operatorem.
koksik999 napisał(a): I co zrobić aby nie otrzymywać numeru tymczasowego na te kilka miesięcy?

- pisałam o tym tutaj.


dziękuję, tyle że ten numer będzie drugim numerem przeniesionym w abo Plush 25 a tam jest napisane tylko na temat karty.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4895
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: Plush Abonament

Post12 paź 2018, o 13:41

koksik999,
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

koksik999

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 15 kwi 2018, o 19:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post12 paź 2018, o 15:15

Ewa_Plus napisał(a):koksik999,
- jeśli chcesz numer przenieść bezpośrednio do oferty abonamentowej (Plush ABO 25), to nie ma możliwości pominięcia numeru tymczasowego.


Rozumiem, dziękuję za informacje.
Offline
Avatar użytkownika

alep

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 23 sie 2018, o 16:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post15 paź 2018, o 07:36

Dzien dobry,
od dzis moj numer zostal przeniesiony do sieci PLUSH - taryfa PLUSH ABO L, numer tymczasowy przestal dzialac.

Jednakze zauwazylem, ze za wysylane SMSy, wykonywane polaczenia i komorkowa transmisje danych naliczane sa oplaty jak poza abonamentem.

W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.

Zadzwonilem dzis na infolinie (za to tez mi naliczylo oplate) aby sie dowiedziec czy usluga "wakacje" jest aktywna. Na infolinii uzyskalem informacje, ze usluga "wakacje" nie jest aktywna.
Naliczone oplaty sa widoczne zarowno w aplikacji jak i po zalogowaniu na stronie Plusa.

Gdzie moge uzyskac pewnosc, czy moge normalnie korzystac z abonamentu (bez dodatkowych oplat, zgodnie z uslugami jakie sa w abonamencie), bo jak mi konsultant mowi, ze "musi Pan poczekac do faktury i wtedy to wyjasnimy" to podchodze do tego sceptycznie.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 923
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 120 razy

Re: Plush Abonament

Post15 paź 2018, o 09:10

Witaj alep,
alep napisał(a):W zeszlym miesiacu aktywowalem usluge "wakacje od abonamentu" wiec myslalem, ze to to.
Po zalogowaniu się na swoje konto w Plus online, jaką widzisz taryfę po wybraniu kolejno Konto i formalności > Edycja konta > Zmiana planu taryfowego > Zmień?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

alep

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 23 sie 2018, o 16:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Plush Abonament

Post15 paź 2018, o 09:16

Twoja aktualna taryfa: WAKACJE PLUSH ABO L


Czyli mam rozumiec, ze mam jednak wlaczone wakacje i na infolinii zostalem wprowadzony w blad?

Czy jest jakas opcja zeby wylaczyc wakacje przed zakonczeniem obecnego okresu rozliczeniowego? Czy do konca obecnego okresu rozliczeniowego (04.11.2018) mam "zamrozony" abonament?
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], icK, marcinstan, raisa00, zif i 33 gości