Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj andrejj,
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Jaki jest średni czas oczekiwania na kontakt z DUK po wysłania zgłoszenia na e-mail?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Szwagier, andrejj,
- mam już maile od Was obu. Właśnie wysłałam prośbę do DUK o kontakt. Wkrótce nasi konsultanci powinni do Was oddzwonić.
Jaki jest konkretnie czas? Trudno oszacować. Raczej dłużej niż 24 h się nie zdaarza. Na ogół jest to dużo szybciej
-
- mam już maile od Was obu. Właśnie wysłałam prośbę do DUK o kontakt. Wkrótce nasi konsultanci powinni do Was oddzwonić.
Jaki jest konkretnie czas? Trudno oszacować. Raczej dłużej niż 24 h się nie zdaarza. Na ogół jest to dużo szybciej
-
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem zgłoszenie w imieniu zainteresowanego kolegi - czeka na kontakt :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
zif,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry. Czy mogę prosić o kontakt z Duk . Numer zgłoszenia 302889
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego C1-U02 przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj blask333,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.blask333 pisze:Czy mogę prosić o kontakt z Duk
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niestety do dnia dzisiejszego pomimo licznych maili do DUK, do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej propozycji przedłużenia umowy.
Prosiłbym o interwencję w DUK.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Marcos,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Duk zadzwonił .. i ofertę przedstawił .. Szczerze .. szału nie było 29 zł no limit i TYLKO 8 GB internetu .. gdzie te czasy gdy oferowaliście 15 gb internetu ?? .. chciało by się powiedzieć, że teraz to taki standard powinien być ...A tak patrząc na obecne ceny abonamentów to jakiś kosmos się zaczyna robić
Re: Przedłużenie umowy
Prosiłbym o ponowny kontakt z DUK w sprawie zgłoszenia #293543
Konsultantka miała zadzwonić z gotową ofertą najpóźniej w środę (10.10.2018), ale chyba zapomniała.
Konsultantka miała zadzwonić z gotową ofertą najpóźniej w środę (10.10.2018), ale chyba zapomniała.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
TPiotr,
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
ponowiłam do konsultanta DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Niestety, do dzisiejszego dnia nie dostałem maila, poproszę o kontakt z kierownikiem DUK. Standard obsługi klienta woła o pomstę do nieba, od kilku miesięcy czekam na ofertę przedłużenia umowy z stałym klientem (związany jestem z Państwem już 10 lat). Nie ukrywam że jestem bliski zakończenia współpracy z Państwem w przypadku braku odpowiedzi z Państwa strony i pozostawieniem mojej opinii o Waszym standardzie obsługi klienta w każdym możliwym miejscu.Marcos pisze:Niestety do dnia dzisiejszego pomimo licznych maili do DUK, do dnia dzisiejszego nie dostałem żadnej propozycji przedłużenia umowy.
Prosiłbym o interwencję w DUK.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Marcos,
przepraszam za zaistniałą sytuację. Przekazałam już Twoje uwagi do DUK.
przepraszam za zaistniałą sytuację. Przekazałam już Twoje uwagi do DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam. Mam pytanie. Na ile przed końcem można uzyskać lepszą ofertę.
Na jeden z telefonów dostałem to co chciałem koniec umowy miałem 5.01.2019r., natomiast drugi kończy mi się umowa 12.05.2019r. Po rozmowie ustaliłem z konsultantką że mogę już na drug numer wziąć umowę no limit 8 Gb oraz umowa na czas nieokreślony - 25 zł . Po 5 minutach oddzwoniła , powiedział że się pomyliła i nie mogę na dzień dzisiejszy dostać takiej umowy może pod koniec roku coś się znajdzie, bo obecnie może dać na 24 miesiące.
Na jeden z telefonów dostałem to co chciałem koniec umowy miałem 5.01.2019r., natomiast drugi kończy mi się umowa 12.05.2019r. Po rozmowie ustaliłem z konsultantką że mogę już na drug numer wziąć umowę no limit 8 Gb oraz umowa na czas nieokreślony - 25 zł . Po 5 minutach oddzwoniła , powiedział że się pomyliła i nie mogę na dzień dzisiejszy dostać takiej umowy może pod koniec roku coś się znajdzie, bo obecnie może dać na 24 miesiące.