Faktura

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

zif,

rozumiem, że prawidłowo wpisywałeś wszystkie niezbędne dane w formularzu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Faktura

Post autor: zif »

Dobrze rozumiesz :) W Operze zresztą dane były zapamiętane, w pozostałych - wklepywane z palca.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

zif,

dziękuję za informację. Prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:

- numer telefonu,
- screen z komunikatem.
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę sprawę do techników.

Inne sposoby zlecenia dyspozycji zwrotu nadpłaty znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Faktura

Post autor: zif »

Poszło, zagadnienie [#316049].
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

zif,
zif pisze:Poszło, zagadnienie [#316049].
Dziękuję, wiadomość dotarła - sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BO_KAL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 21 gru 2017, o 14:07

Re: Faktura

Post autor: BO_KAL »

Witam

Od listopada mam abonament w kwocie 40,64 zł pomniejszony o rabat w kwocie 20,32 zł .Sumarycznie z VAT-em jest to 24,99 zł

Proszę o informacje dlaczego PLUS bez powiadomienia klienta zmienia kwotę za abonament ? faktura którą dostałem w piątek za okres Za okres od 17.09.2018 do 16.10.2018 nagle wzrosła do 45,89 zł a rabat zmienił sie na 22,95 zł

proszę o wyjaśnienie z czego to wynika
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj BO_KAL,

opisana sytuacja wymaga wglądu do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy, numerem PESEL i numerem telefonu poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BO_KAL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 21 gru 2017, o 14:07

Re: Faktura

Post autor: BO_KAL »

Temat został zgłoszony 2 drogami telefonicznie w sobotę 20.10.2018 nr zgłoszenia 17364457 i teraz poprzez formularz - w tytule wiadomości dostałem taki nr #323462

A wszystko dotyczy nr faktury 1810160548484

Czy coś mam jeszcze podać ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3131
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Faktura

Post autor: Marta_Plus »

BO_KAL,
BO_KAL pisze: i teraz poprzez formularz - w tytule wiadomości dostałem taki nr #323462
Dziękuję - już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
BO_KAL
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 21 gru 2017, o 14:07

Re: Faktura

Post autor: BO_KAL »

Czekam w takim razie na pozytywną odpowiedz.Rozumie, że przyjdzie na e-mail . Skąd na fakturze znalazł się dodatkowy za okres 13.11.2018 do 16.11.2018 abonament .
A co ciekawe znikło na fakturze zapis LTE za 0 zł

EDYCJA:

Proszę mi wyjaśnić o co chodzi z abonamentem elastycznym. Podpisując umowę w salonie PLUS-a w listopadzie 2017 nikt o tym nie mówił - czyli zostałem wprowadzony w błąd.

Dzwoniąc na waszą infolinie w reakcji na odpowiedz na reklamcje nr 323462 otrzymałem odpowiedz:

Informuję, że korzystają Państwo z taryfy Elastycznej, w której abonament przez 12 pierwszych miesięcy wynosił 49,99 zł brutto z e-fakturą, a od 13 miesiąca 99,98 zł brutto z e-fakturą.


Była mowa o tymże przez 3 lata będzie stały abonament a nie jakieś opcje elastyczne. W XXI wieku mam płacić w PLUS-ie abonement 100 zł ? Chyba jesteście niepoważni - w Orange czy T-Mobile płacę 20 zł i mam wszystkie połączenia za free 25 GB Internetu i mogę jechać nawet 100 km samochodem rozmawiając i nie ma szans na rozłączenie bez względu na to czy rozmawiam normalnie czy po VOICE IP ( komunikatory)

Po rozmowie z konsultantem na info line okazała się że mam umowe na 2 lata a spłate rat za tlf na 3 lata .. Ciekawe.

Wg niego jedyne rozwiazanie to wysłanie SMS-a pod nr 2601 o treści UMOWA36 - wtedy umowa na usługe wydłuza sie z 2 lat na 3 lata.

Proszę o potwierdzenie czy tak jest w istocie. A może jest inne rozwiązanie ( najchetniej bym sie z wami rozstał na zawsze)

Proszę o pilną odpowedz
Ostatnio zmieniony 24 paź 2018, o 10:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Faktura

Post autor: Ron »

@BO_KAL, Jeśli dostałeś taką informację w odpowiedzi, to tak jest - Umowa Elastyczna - umowę podpisywałeś na 24 miesiące, gdzie po 12 miesiącach abonament wzrasta, chyba że przedłużysz na dodatkowe kolejne 12 miesięcy (36), to abonament powinien pozostać niezmieniony. Zgadza się SMS na 2601. Możesz sprawdzić w umowie jaką ofertę posiadasz i podać Nazwę promocji.

Przykładowy Regulamin Promocji z Listopada 2017 - TUTAJ.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

BO_KAL
BO_KAL pisze:Wg niego jedyne rozwiazanie to wysłanie SMS-a pod nr 2601 o treści UMOWA36 - wtedy umowa na usługe wydłuza sie z 2 lat na 3 lata.

Proszę o potwierdzenie czy tak jest w istocie.
jeśli umowa została zawarta w ofercie z taryfą Elastyczna, to masz możliwość zmiany warunków umowy zgodnie z sugestią konsultanta i wydłużenie czasu oznaczonego umowy do 36 miesięcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marat
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:21

Re: Faktura

Post autor: Marat »

Dzień dobry,

Natomiast ja, mam pytanie odnośnie korekty do faktury.

Faktura 1810040606319 - do tej faktury, złożyłem reklamację dot. opłat za transmisję danych.
Owa reklamacja została uwzględnieniona pismem z dnia 10.10.2018 Znak OKR/MSul/5285275/10.10.18 na nr kona 21125926, z którego wynika,że reklamowana kwota zostanie anullowana. Ucieszyła mnie, ta propozycja z Państwa strony, takiego rozwązania sprawy. I wydawałoby się,że wszystko jest rozwiązane. Niestety nie do końca.

Wspomniana faktura 1810040606319,(wystawiona na kwotę 319,87 zł, pomniejszona o wpłatę opłat romingowych 210zł z dnia 10.09.2018,(wpłacone,aby móc odblokować usługi,końcowa kwota wyżej wymienionej faktury 109,87) ) została skorygowana, fakturą nr 1810040606319/KOR/868952 na kwotę 61,57 czyli kwotę standardowego abonamentu, który płacę co miesiąc. Zatem, gdzie podziała się wpłacona kwota netto 210zł z dni 10.09.2018 ? Gdzie mogę, udać się z powyższą sprawą ?

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Faktura

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Marat,

aby zweryfikować opisaną sytuację, konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Marat
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 1 paź 2018, o 12:21

Re: Faktura

Post autor: Marat »

Basia_Plus pisze:Witaj Marat,

aby zweryfikować opisaną sytuację, konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Basiu, numer zgłoszenia #325868 . Dziękuję
ODPOWIEDZ