Faktura
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
zif,
rozumiem, że prawidłowo wpisywałeś wszystkie niezbędne dane w formularzu?
rozumiem, że prawidłowo wpisywałeś wszystkie niezbędne dane w formularzu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Dobrze rozumiesz :) W Operze zresztą dane były zapamiętane, w pozostałych - wklepywane z palca.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
zif,
dziękuję za informację. Prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:
- numer telefonu,
- screen z komunikatem.
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę sprawę do techników.
Inne sposoby zlecenia dyspozycji zwrotu nadpłaty znajdziesz tutaj.
dziękuję za informację. Prześlij mi proszę na adres specjalista_plus@plus.pl:
- numer telefonu,
- screen z komunikatem.
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę sprawę do techników.
Inne sposoby zlecenia dyspozycji zwrotu nadpłaty znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Poszło, zagadnienie [#316049].
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
zif,
Dziękuję, wiadomość dotarła - sprawdź pocztę.zif pisze:Poszło, zagadnienie [#316049].
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Witam
Od listopada mam abonament w kwocie 40,64 zł pomniejszony o rabat w kwocie 20,32 zł .Sumarycznie z VAT-em jest to 24,99 zł
Proszę o informacje dlaczego PLUS bez powiadomienia klienta zmienia kwotę za abonament ? faktura którą dostałem w piątek za okres Za okres od 17.09.2018 do 16.10.2018 nagle wzrosła do 45,89 zł a rabat zmienił sie na 22,95 zł
proszę o wyjaśnienie z czego to wynika
Od listopada mam abonament w kwocie 40,64 zł pomniejszony o rabat w kwocie 20,32 zł .Sumarycznie z VAT-em jest to 24,99 zł
Proszę o informacje dlaczego PLUS bez powiadomienia klienta zmienia kwotę za abonament ? faktura którą dostałem w piątek za okres Za okres od 17.09.2018 do 16.10.2018 nagle wzrosła do 45,89 zł a rabat zmienił sie na 22,95 zł
proszę o wyjaśnienie z czego to wynika
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj BO_KAL,
opisana sytuacja wymaga wglądu do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy, numerem PESEL i numerem telefonu poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
opisana sytuacja wymaga wglądu do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy, numerem PESEL i numerem telefonu poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Temat został zgłoszony 2 drogami telefonicznie w sobotę 20.10.2018 nr zgłoszenia 17364457 i teraz poprzez formularz - w tytule wiadomości dostałem taki nr #323462
A wszystko dotyczy nr faktury 1810160548484
Czy coś mam jeszcze podać ?
A wszystko dotyczy nr faktury 1810160548484
Czy coś mam jeszcze podać ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Faktura
BO_KAL,
Dziękuję - już poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zagadnienia.BO_KAL pisze: i teraz poprzez formularz - w tytule wiadomości dostałem taki nr #323462
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Czekam w takim razie na pozytywną odpowiedz.Rozumie, że przyjdzie na e-mail . Skąd na fakturze znalazł się dodatkowy za okres 13.11.2018 do 16.11.2018 abonament .
A co ciekawe znikło na fakturze zapis LTE za 0 zł
EDYCJA:
Proszę mi wyjaśnić o co chodzi z abonamentem elastycznym. Podpisując umowę w salonie PLUS-a w listopadzie 2017 nikt o tym nie mówił - czyli zostałem wprowadzony w błąd.
Dzwoniąc na waszą infolinie w reakcji na odpowiedz na reklamcje nr 323462 otrzymałem odpowiedz:
Informuję, że korzystają Państwo z taryfy Elastycznej, w której abonament przez 12 pierwszych miesięcy wynosił 49,99 zł brutto z e-fakturą, a od 13 miesiąca 99,98 zł brutto z e-fakturą.
Była mowa o tymże przez 3 lata będzie stały abonament a nie jakieś opcje elastyczne. W XXI wieku mam płacić w PLUS-ie abonement 100 zł ? Chyba jesteście niepoważni - w Orange czy T-Mobile płacę 20 zł i mam wszystkie połączenia za free 25 GB Internetu i mogę jechać nawet 100 km samochodem rozmawiając i nie ma szans na rozłączenie bez względu na to czy rozmawiam normalnie czy po VOICE IP ( komunikatory)
Po rozmowie z konsultantem na info line okazała się że mam umowe na 2 lata a spłate rat za tlf na 3 lata .. Ciekawe.
Wg niego jedyne rozwiazanie to wysłanie SMS-a pod nr 2601 o treści UMOWA36 - wtedy umowa na usługe wydłuza sie z 2 lat na 3 lata.
Proszę o potwierdzenie czy tak jest w istocie. A może jest inne rozwiązanie ( najchetniej bym sie z wami rozstał na zawsze)
Proszę o pilną odpowedz
A co ciekawe znikło na fakturze zapis LTE za 0 zł
EDYCJA:
Proszę mi wyjaśnić o co chodzi z abonamentem elastycznym. Podpisując umowę w salonie PLUS-a w listopadzie 2017 nikt o tym nie mówił - czyli zostałem wprowadzony w błąd.
Dzwoniąc na waszą infolinie w reakcji na odpowiedz na reklamcje nr 323462 otrzymałem odpowiedz:
Informuję, że korzystają Państwo z taryfy Elastycznej, w której abonament przez 12 pierwszych miesięcy wynosił 49,99 zł brutto z e-fakturą, a od 13 miesiąca 99,98 zł brutto z e-fakturą.
Była mowa o tymże przez 3 lata będzie stały abonament a nie jakieś opcje elastyczne. W XXI wieku mam płacić w PLUS-ie abonement 100 zł ? Chyba jesteście niepoważni - w Orange czy T-Mobile płacę 20 zł i mam wszystkie połączenia za free 25 GB Internetu i mogę jechać nawet 100 km samochodem rozmawiając i nie ma szans na rozłączenie bez względu na to czy rozmawiam normalnie czy po VOICE IP ( komunikatory)
Po rozmowie z konsultantem na info line okazała się że mam umowe na 2 lata a spłate rat za tlf na 3 lata .. Ciekawe.
Wg niego jedyne rozwiazanie to wysłanie SMS-a pod nr 2601 o treści UMOWA36 - wtedy umowa na usługe wydłuza sie z 2 lat na 3 lata.
Proszę o potwierdzenie czy tak jest w istocie. A może jest inne rozwiązanie ( najchetniej bym sie z wami rozstał na zawsze)
Proszę o pilną odpowedz
Ostatnio zmieniony 24 paź 2018, o 10:09 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Powód: Połączono posty- post pod postem.
Re: Faktura
@BO_KAL, Jeśli dostałeś taką informację w odpowiedzi, to tak jest - Umowa Elastyczna - umowę podpisywałeś na 24 miesiące, gdzie po 12 miesiącach abonament wzrasta, chyba że przedłużysz na dodatkowe kolejne 12 miesięcy (36), to abonament powinien pozostać niezmieniony. Zgadza się SMS na 2601. Możesz sprawdzić w umowie jaką ofertę posiadasz i podać Nazwę promocji.
Przykładowy Regulamin Promocji z Listopada 2017 - TUTAJ.
Przykładowy Regulamin Promocji z Listopada 2017 - TUTAJ.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
BO_KAL
jeśli umowa została zawarta w ofercie z taryfą Elastyczna, to masz możliwość zmiany warunków umowy zgodnie z sugestią konsultanta i wydłużenie czasu oznaczonego umowy do 36 miesięcy.BO_KAL pisze:Wg niego jedyne rozwiazanie to wysłanie SMS-a pod nr 2601 o treści UMOWA36 - wtedy umowa na usługe wydłuza sie z 2 lat na 3 lata.
Proszę o potwierdzenie czy tak jest w istocie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Dzień dobry,
Natomiast ja, mam pytanie odnośnie korekty do faktury.
Faktura 1810040606319 - do tej faktury, złożyłem reklamację dot. opłat za transmisję danych.
Owa reklamacja została uwzględnieniona pismem z dnia 10.10.2018 Znak OKR/MSul/5285275/10.10.18 na nr kona 21125926, z którego wynika,że reklamowana kwota zostanie anullowana. Ucieszyła mnie, ta propozycja z Państwa strony, takiego rozwązania sprawy. I wydawałoby się,że wszystko jest rozwiązane. Niestety nie do końca.
Wspomniana faktura 1810040606319,(wystawiona na kwotę 319,87 zł, pomniejszona o wpłatę opłat romingowych 210zł z dnia 10.09.2018,(wpłacone,aby móc odblokować usługi,końcowa kwota wyżej wymienionej faktury 109,87) ) została skorygowana, fakturą nr 1810040606319/KOR/868952 na kwotę 61,57 czyli kwotę standardowego abonamentu, który płacę co miesiąc. Zatem, gdzie podziała się wpłacona kwota netto 210zł z dni 10.09.2018 ? Gdzie mogę, udać się z powyższą sprawą ?
Pozdrawiam.
Natomiast ja, mam pytanie odnośnie korekty do faktury.
Faktura 1810040606319 - do tej faktury, złożyłem reklamację dot. opłat za transmisję danych.
Owa reklamacja została uwzględnieniona pismem z dnia 10.10.2018 Znak OKR/MSul/5285275/10.10.18 na nr kona 21125926, z którego wynika,że reklamowana kwota zostanie anullowana. Ucieszyła mnie, ta propozycja z Państwa strony, takiego rozwązania sprawy. I wydawałoby się,że wszystko jest rozwiązane. Niestety nie do końca.
Wspomniana faktura 1810040606319,(wystawiona na kwotę 319,87 zł, pomniejszona o wpłatę opłat romingowych 210zł z dnia 10.09.2018,(wpłacone,aby móc odblokować usługi,końcowa kwota wyżej wymienionej faktury 109,87) ) została skorygowana, fakturą nr 1810040606319/KOR/868952 na kwotę 61,57 czyli kwotę standardowego abonamentu, który płacę co miesiąc. Zatem, gdzie podziała się wpłacona kwota netto 210zł z dni 10.09.2018 ? Gdzie mogę, udać się z powyższą sprawą ?
Pozdrawiam.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Faktura
Witaj Marat,
aby zweryfikować opisaną sytuację, konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
aby zweryfikować opisaną sytuację, konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Faktura
Basiu, numer zgłoszenia #325868 . DziękujęBasia_Plus pisze:Witaj Marat,
aby zweryfikować opisaną sytuację, konieczny jest dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie z opisem sprawy przez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us. Podaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.