Teraz jest 18 lis 2018, o 00:57

Zostaw Kontakt





Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Noahn192

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 2 lis 2018, o 16:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Philips

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post6 lis 2018, o 11:19

Ja naprawdę straciłam już cierpliwość, jeśli dziś do mnie do dotrze umowa z telefonem, rezygnuje z niej, bo nie będę czekała kolejny tydzień.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 993
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 130 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post6 lis 2018, o 12:23

Noahn192,

interweniuję w Twojej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Noahn192

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 2 lis 2018, o 16:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Philips

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post6 lis 2018, o 13:31

Marta_Plus napisał(a):Noahn192,

interweniuję w Twojej sprawie.

Dziekuje, choć ątpię już czy to coś da, bo absolutnie nic sie w tej sprawie nie dzieje ani nie zmieniło.

EDYCJA:
Niestety, nikt nie raczył się ze mną skontaktować tak jak było obiecane. Wczoraj obiecano mi, że kurier będzie dziś, ale go nie było. Ja już dziekuję w takim razie Plusowi, ale bardzo się zawiodłam. Podpiszę umowę z innym operatorem.

Wczoraj udało mi się dodzwonić do firmy kurierskiej, pan obiecał, że dziś przesyłka dotrze, ale widzę, że jestem głupia i naiwna, dziś znów przesyłka nawet nie została wydana do doręczenia. Szkoda, bo jutro idę do innego operatora podpisać umowę. Dziękuję za to, że nawet przesyłki przez tydzień nie moznabyło dostarczyć.
Ostatnio edytowano 7 lis 2018, o 09:49 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 993
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 130 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 lis 2018, o 10:08

Noahn192,

sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Noahn192

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 2 lis 2018, o 16:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Philips

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 lis 2018, o 10:09

Sprawdziłam i odpisałam, dziś jest środa i ani razu w tym tygodniu nie wydano przesyłki do doręczenia. Mi pan też obiecał, że dziś dojdzie, ale znów nie wydano przesyłki, a juz po 10,więc wątpię szczerze, by jeszcze o tej porze ja wydano.
EDYCJA:
Miał się ze mną ktos skontaktować, do dziś tego nie zrobiono, gdybym nie zadzwoniła sama do TNT to nie miałabym żadnego kontaktu z ich strony. Przesyłka nadal znajduje się w magazynie, mimo zapewnień, że dziś bedzie dostarczona. Czy naprawde nikt nie może nic zrobić??? Bo to już nie jest zabawne. Jesli nie można nic zrobić to ja chcę zrezygnować z przedłużenia umowy, bo tak sie nie traktuje klientów, zwłaszcza stałych. I zapewniam, że umowy na drugi telefon też nie przedłużę.

Sprawa załatwiona, obiecano mi przesyłkę na jutro, lecz mnie nie ma, więc na piątek, śmiechu warte. Zrezygnowałam, pójde do innego operatora, który traktuje klientów z szacunkiem.
Ostatnio edytowano 7 lis 2018, o 14:44 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: post pod postem. Połączyłam wypowiedzi.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 993
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 130 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 lis 2018, o 14:48

Noahn192,

:-( jeszcze raz najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gordek

PlusManiak

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): 23 cze 2012, o 16:42
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: mix6
  • Model telefonu: Sony Ericsson Live With Walkman

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 10:21

Ja się zastanawiam ile jeszcze osób musi zrezygnować z Plusa przez TNT zanim ktoś w Plusie pójdzie po rozum do głowy i zerwie z nimi współpracę, jednocześnie podpisując umowę z "normalną" firmą kurierską.
Offline
Avatar użytkownika

mingo93

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 lis 2018, o 15:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 16:01

@Noahn192
Ja mam to samo, w ubiegłą środę zamówiłem telefon z abonamentem, w poniedziałek wieczorem dostałem info, że wysłali paczkę i 07-11 ją dostanę. Wczoraj rano dostałem SMS-a od TNT, że w ciągu dnia dostanę przesyłkę. Kuriera nie było, nie zadzwonił, ale pomyślałem, że zdarza się i zapewne następnego dnia (czyli dzisiaj) dostanę paczkę.
Niestety, już rano przeczuwałem, że znowu się nie doczekam, bo status przesyłki to w dalszym ciągu "W transporcie" a nie "W dostawie" i widnieje tam informacja, że paczka jest na magazynie. Ok. 10 zadzwoniłem na infolinię TNT, Pani serdecznie przepraszała, powiedziała, że przekazuje zgłoszenie do działu wsparcia i w ciągu 2-3 godzin będę miał informację co dzieje się z paczką. Z TNT już nie zadzwonili, odezwała się za to jakaś Pani z Plusa z pytaniem, czy paczka dotarła. Po przedstawieniu jej sytuacji powiedziała, że ponagli dostawcę i jak najszybciej dostanę paczkę. Zirytowany całą sytuacją postanowiłem jeszcze raz zadzwonić na infolinię TNT, bo przecież to oni a nie Plus mieli dać mi odpowiedź w ciągu 2-3 godzin. Pani konsultantka stwierdziła, że mają mało kurierów i nie wyrabiają się z dostawą paczek, przyjęła zgłoszenie i jutro powinienem dostać przesyłkę. Czekam ostatni dzień. Jeśli rano status paczki nie zmieni się na "W dostawie" to rezygnuję z całego zamówienia.

Wiem, że dostawa nie leży po stronie Plusa, ale czy nie ma innych firm kurierskich? Tylko dzisiaj dostałem paczki przewożone przez GLS, InPost i DHL. Paczki nadane wczoraj, dzisiaj są już u mnie. A TNT się tłumaczy, bo ma za mało kurierów. Co jest z nimi nie tak?
Offline
Avatar użytkownika

Noahn192

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 2 lis 2018, o 16:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Philips

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 17:35

@mingo93
Ja musiałam się naprosić, nadzwonić i w końcu jak powiedziałam Panu z Plusa, że rezygnuję, bo dłużej nie mam cierpliwości czekać to w ciągu dosłownie 15 minut zadzwonili do mnie z TNT, że zależy im na dostawie i Pan osobiście zajmie się tym, aby paczka trafiła do mnie. Ma być dziś między 19 a 21, wyjechac w trasę wyjechała więc mam nadzieję, że dziś dotrze. Zamówienie składałam w zeszły poniedziałek. Miało być w środę, nie było, potem w piątek, nie było, ale to podobno mnie w domu nie zastano, choć byłam i czekałam. Za to ani w poniedziałek ani we wtorek ani wczoraj paczka nie została nawet wydana do doręczenia. Dzis tak, mam nadzieję, że dziś dotrze, bo powiedziałam panu z TNT, że jak nie dotrze dziś tak jak jest mówione, między 19 a 21 to nie przyjmę tej paczki i zrezygnuję. Dam znać czy dojdzie.

Jak mają za mało kurierów to co za problem, by zatrudnić więcej? To nie jest nasz problem, że się nie wyrabiają.
Offline
Avatar użytkownika

mingo93

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 lis 2018, o 15:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 17:52

Tak jak pisałem, jeśli do jutra do 12 nie będę miał pewności, że paczka wyruszyła to też tak zrobię. Zadzwonię do Plusa i zrezygnuję z zamówienia.

Jak mają za mało kurierów to co za problem, by zatrudnić więcej? To nie jest nasz problem, że się nie wyrabiają.


Ja wręcz parsknąłem śmiechem, jak usłyszałem taki argument od pani na infolinii :D
Offline
Avatar użytkownika

Noahn192

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 2 lis 2018, o 16:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Philips

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 17:53

Mi nie wciskali, że nie maja kurierów, jak dzwoniłam we wtorek to pan zapewniał, że nastepnego dnia będzie na pewno.
I nie było, więc się wkurzyłam. No czekam, mam nadzieję, że do Ciebie dotrze jutro.
Offline
Avatar użytkownika

mingo93

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 lis 2018, o 15:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 17:58

Ja mam nadzieję, że Plus wyciągnie konsekwencje wobec tej pseudofirmy kurierskiej. No chyba, że nie zależy im na klientach.

Całe szczęście, że mam szefa, który w wyjątkowych sytuacjach pozwala mi na zdalną pracę. Wczoraj zrobiłem sobie właśnie taki dzień, przedłużyłem go jeszcze na dziś i na marne. Poprosiłem go jeszcze o jutro, ale jak nie będzie paczki, to trudno. Nie będę ryzykował w pracy tylko po to, żeby czekać na kuriera.
Offline
Avatar użytkownika

Noahn192

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 2 lis 2018, o 16:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Philips

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 18:03

Jasne, są ważniejsze rzeczy niż czekanie aż kurier zawita.
Ta firma kurierska to jakaś porażka. Można wiele rzeczy zrozumieć, ale to, że trzeba czekać tyle czasu na przesyłkę i aby ją dostać trzeba się naprosić to już przesada. Podpisałam do tej pory dwie umowy z Plusem i nigdy nie było problemu. Ale jesli nie zmienią firmy kurierskiej to jak skończy mi się umowa na drugi telefon (z którego korzysta mąż) to nie przedłużę z nimi umowy, bo nie mam zamiaru kolejny raz przez to przechodzić.
Offline
Avatar użytkownika

Noahn192

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 12
  • Dołączył(a): 2 lis 2018, o 16:26
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Mix
  • Model telefonu: Philips

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 21:07

Przesyłka dotarła :) Umowa podpisana.
Offline
Avatar użytkownika

mingo93

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 8 lis 2018, o 15:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post8 lis 2018, o 21:18

Czyli dla mnie też jest nadzieja :)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości