Plus Duet
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
BasiaK,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nabity w dwusim
Namówiony rozmową telefoniczną z przedstawicielem Plusa zdecydowałem się przyjąć ofertę przedłużenia umowy.
Zaproponowano dotychczasowe dwa abonamenty zastąpić dwusimem / taniej i lepiej/ z 24-gigowym internetem
/na dwa telefony /, bez limitu rozmów, sms i tak dalej, ofertę wzbogacono o Huaweia P20lite rozłożonego tak jak
czas umowy na 24 miesiące. Abonamenty, dodam firmowe nie prywatne. Umowa podpisana, telefon rozpakowany
i użytkowany. Po pewnym czasie zonk, otrzymane faktury jakieś inne niż ustalone kwoty ale myślę, może część okresu
wg. starego rozliczenia, ale w jednym z telefonów zablokowało internet -skończony limit, w drugim jest pełne 24.
Dzwonię do Biura Obsługi, gdzie uzyskuję informację że nie można było przedstawić mi takiej oferty jaką otrzymałem.
Termin reklamacji 30dni. Sytuacja na chwilę obecną jest taka że umowa / podpisana/ jest inna niż płacone faktury.
Mój pracownik nie może korzystać z internetu poza firmą / a jest to konieczne do pracy/. Nie mam pojęcia czy firma
używa nowego aparatu wg starej czy nowej taryfy, drugi telefon użyteczny tylko w częśći funkcji a ja mam czekać
aż ktoś w Plusie łaskawie pochyli się nad tematem. Myślę o wypowiedzeniu tej podpisanej umowy której tak naprawdę
chyba nie ma? Paranoja.
Zaproponowano dotychczasowe dwa abonamenty zastąpić dwusimem / taniej i lepiej/ z 24-gigowym internetem
/na dwa telefony /, bez limitu rozmów, sms i tak dalej, ofertę wzbogacono o Huaweia P20lite rozłożonego tak jak
czas umowy na 24 miesiące. Abonamenty, dodam firmowe nie prywatne. Umowa podpisana, telefon rozpakowany
i użytkowany. Po pewnym czasie zonk, otrzymane faktury jakieś inne niż ustalone kwoty ale myślę, może część okresu
wg. starego rozliczenia, ale w jednym z telefonów zablokowało internet -skończony limit, w drugim jest pełne 24.
Dzwonię do Biura Obsługi, gdzie uzyskuję informację że nie można było przedstawić mi takiej oferty jaką otrzymałem.
Termin reklamacji 30dni. Sytuacja na chwilę obecną jest taka że umowa / podpisana/ jest inna niż płacone faktury.
Mój pracownik nie może korzystać z internetu poza firmą / a jest to konieczne do pracy/. Nie mam pojęcia czy firma
używa nowego aparatu wg starej czy nowej taryfy, drugi telefon użyteczny tylko w częśći funkcji a ja mam czekać
aż ktoś w Plusie łaskawie pochyli się nad tematem. Myślę o wypowiedzeniu tej podpisanej umowy której tak naprawdę
chyba nie ma? Paranoja.
Ostatnio zmieniony 11 gru 2018, o 11:14 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
Bpk,
kiedy była podpisywana umowa? Jaki cykl rozliczeniowy posiadasz?
kiedy była podpisywana umowa? Jaki cykl rozliczeniowy posiadasz?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Witam
Proszę o interpretację w sprawie #413678 aby została szybko udzielona odpowiedz.
Poprzez BOK zawarłem umowę duet z 2 telefonami i przeniesienie numeru z T-Mobile. 1 umowa główna abonament 30zl tel miał być Motorola one i przeniesiony numer i do tego miał być 2 numer także 30zl z rabatem 50% i tel Huawei mate20 lite. Nie otrzymałem żadnego powiadomienia na maila więc zadzwoniłem do BOK aby zapytać co z zamówieniem i otrzymałem odpowiedź że anulowane po czym jeszcze tego samego dnia kurier dostarczył przesyłkę. Problem w tym że tylko 1 telefon Huawei mate20 lite i przeniesienie numeru, a to wszystko w opcji PLUS DODATKOWA. Na infolinii jedyna rada odstąpic od umowy, tyle tylko, że zanim to zostanie wszystko odkręcone to miną co najmniej 2 tygodnie, aby znów złożyć wniosek o przeniesienie numeru do tego koszty odesłania przesyłki, a mi zależy na czasie. Trochę dziwnie to wygląda, że Plus wysyła złe zamówienie, naraża potencjalnego klienta na koszty lub każe zapłacić kaucję 1500zl za telefon wart niecałe 1000zl, jest to tym bardziej dziwne, że umowa w T-Mobile to moja pierwsza umowa z jakimkolwiek operatorem i nie było żadnych problemów z płatnościami, nie mam też żadnych innych zaległości.
Proszę o interpretację w sprawie #413678 aby została szybko udzielona odpowiedz.
Poprzez BOK zawarłem umowę duet z 2 telefonami i przeniesienie numeru z T-Mobile. 1 umowa główna abonament 30zl tel miał być Motorola one i przeniesiony numer i do tego miał być 2 numer także 30zl z rabatem 50% i tel Huawei mate20 lite. Nie otrzymałem żadnego powiadomienia na maila więc zadzwoniłem do BOK aby zapytać co z zamówieniem i otrzymałem odpowiedź że anulowane po czym jeszcze tego samego dnia kurier dostarczył przesyłkę. Problem w tym że tylko 1 telefon Huawei mate20 lite i przeniesienie numeru, a to wszystko w opcji PLUS DODATKOWA. Na infolinii jedyna rada odstąpic od umowy, tyle tylko, że zanim to zostanie wszystko odkręcone to miną co najmniej 2 tygodnie, aby znów złożyć wniosek o przeniesienie numeru do tego koszty odesłania przesyłki, a mi zależy na czasie. Trochę dziwnie to wygląda, że Plus wysyła złe zamówienie, naraża potencjalnego klienta na koszty lub każe zapłacić kaucję 1500zl za telefon wart niecałe 1000zl, jest to tym bardziej dziwne, że umowa w T-Mobile to moja pierwsza umowa z jakimkolwiek operatorem i nie było żadnych problemów z płatnościami, nie mam też żadnych innych zaległości.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Duet
Witaj kunso,
Przekazałam sprawę dalej.kunso pisze:Proszę o interpretację w sprawie #413678 aby została szybko udzielona odpowiedz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Witam
Dziękuję za szybką interwencję niestety odpowiedz na reklamacje nie jest pozytywna - podpisałeś umowe, odebrałeś sprzęt to się martw, najlepsze już wystawiono fakturę mimo, że umowa podpisana była 06.12.2018. Natomiast miałem telefon z waszej sieci, aby zlozyc ponownie zamowienie i kaucja ma byc zdjeta numer zamówienia 201812136480339 jakby mogła pani przypilnować, aby teraz wszystko zostało załatwione pozytywnie będę bardzo wdzięczny.
Dziękuję za szybką interwencję niestety odpowiedz na reklamacje nie jest pozytywna - podpisałeś umowe, odebrałeś sprzęt to się martw, najlepsze już wystawiono fakturę mimo, że umowa podpisana była 06.12.2018. Natomiast miałem telefon z waszej sieci, aby zlozyc ponownie zamowienie i kaucja ma byc zdjeta numer zamówienia 201812136480339 jakby mogła pani przypilnować, aby teraz wszystko zostało załatwione pozytywnie będę bardzo wdzięczny.
Re: Plus Duet
Witaj kunso,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Jeśli chodzi o nowe zamówienie, to już wysłałam interwencję w jego sprawie.
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Jeśli chodzi o nowe zamówienie, to już wysłałam interwencję w jego sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Niestety znowu kaucja, mam pytanie jak cofnąć przeniesienie numeru.Ewa_Plus pisze:Witaj kunso,
- przykro mi z powodu tej sytuacji. Jeśli chodzi o nowe zamówienie, to już wysłałam interwencję w jego sprawie.
Re: Plus Duet
kunso,
- jeśli odstąpisz od umowy, to numer się nie przeniesie.
- jeśli odstąpisz od umowy, to numer się nie przeniesie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
A co w przypadku gdybym został przy umowie i tylko cofnął przeniesienie numeru.
Jeszcze pytanie jaki pakiet jest w Plus dodatkowa tj. ile minut, SMS, internet bo po zalogowaniu do plus online mam tylko pakiet GB
Jeszcze pytanie jaki pakiet jest w Plus dodatkowa tj. ile minut, SMS, internet bo po zalogowaniu do plus online mam tylko pakiet GB
Re: Plus Duet
kunso,
- sama umowa dodatkowa nie zawiera minut i SMS. Z założenia ta taryfa miała współdzielić pakiety z umowy głównej.
Pakiet internetowy, który widzisz to zapewne 1 GB, czyli taki pakiet techniczny, który ma na celu zabezpieczenie Użytkownika przed kosztami przypadkowych połączeń z Internetem (wszystkie aplikacje w tle itp.) w okresie przejściowym, czyli do czasu, gdy zacznie działać to współdzielenie zasobów (czyli max 3 dni od momentu aktywacji numerów).
Także nie ma sensu jej utrzymywać, lepiej odstąpić.
- sama umowa dodatkowa nie zawiera minut i SMS. Z założenia ta taryfa miała współdzielić pakiety z umowy głównej.
Pakiet internetowy, który widzisz to zapewne 1 GB, czyli taki pakiet techniczny, który ma na celu zabezpieczenie Użytkownika przed kosztami przypadkowych połączeń z Internetem (wszystkie aplikacje w tle itp.) w okresie przejściowym, czyli do czasu, gdy zacznie działać to współdzielenie zasobów (czyli max 3 dni od momentu aktywacji numerów).
Także nie ma sensu jej utrzymywać, lepiej odstąpić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Witam,
dlaczego pomimo posiadania 2 numerów (DUET) w wariancie NO LIMIT(połączenia,SMS-y,MMS-y), pierwsze 6 miesięcy gratis później 45 zł/msc/2 numery, po 9 dniach od rozpoczęcia usługi na numerze głównym są mi naliczane obciążenia, na razie za SMS-y i połączenia, za internet jeszcze nie. Sprawdzam to w Plus on-line.
Proszę o informację jak rozwiązać problem.
dlaczego pomimo posiadania 2 numerów (DUET) w wariancie NO LIMIT(połączenia,SMS-y,MMS-y), pierwsze 6 miesięcy gratis później 45 zł/msc/2 numery, po 9 dniach od rozpoczęcia usługi na numerze głównym są mi naliczane obciążenia, na razie za SMS-y i połączenia, za internet jeszcze nie. Sprawdzam to w Plus on-line.
Proszę o informację jak rozwiązać problem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
Witaj bomba,
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Duet
Nr zgłoszenia to #474653
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Duet
bomba,
uzyskałam informację, że odpowiedź na tę korespondencję została już udzielona.bomba pisze:Nr zgłoszenia to #474653
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ