iPlus / Plus online / Mobilne Plus online

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: largo »

Dlaczego w Plus OnLINE w wersji webowej czy w wersji app dla androida nie ma opcji poczty głosowej by aktywować / dezaktywować - na co to komu jak podstawowych operacji nie da się sprawdzić czy wykonać !!!

W app nie ma nic poza chyba że na siłe się wymusi jakieś opcje a w wersji webowej pokazuje się co chce !!!
Kolejny raz sieć poległa na tle konkurencji .
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Basia_Plus pisze:Witaj PWojciechowska,

dla oferty Plus Internet niebawem pakiety również będą widoczne.
Krótka radość. Pakiety znowu nie są widoczne.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

largo,

na tą chwilę nie ma możliwości zarządzania tą usługą w aplikacji Plus online. Możesz to zrobić poprzez wiadomość SMS.

PWojciechowska,
PWojciechowska pisze:Pakiety znowu nie są widoczne.
czy dotyczy to zarówno webowej jak i mobilnej wersji aplikacji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Basia_Plus pisze:largo,

na tą chwilę nie ma możliwości zarządzania tą usługą w aplikacji Plus online. Możesz to zrobić poprzez wiadomość SMS.

PWojciechowska,
PWojciechowska pisze:Pakiety znowu nie są widoczne.
czy dotyczy to zarówno webowej jak i mobilnej wersji aplikacji?
Piszę o mobilnej aplikacji. Wczoraj było ok, a dziś znowu to samo.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

PWojciechowska,
PWojciechowska pisze:Piszę o mobilnej aplikacji. Wczoraj było ok, a dziś znowu to samo.
dziękuje za informację. Sprawę przekazałam do weryfikacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: JacentyEsz »

Basia_Plus pisze:JacentyEsz,

rozumiem, że na numerze córki jednorazowy pakiet danych na cały kontrakt jest widoczny, natomiast na numerze małżonki i Twoim jest tylko pakiet podstawowy?
U córki widać wszystko:
-sms
-połączenia
-internet pakiet podstawowy
-internet pakiet doatkowy

U mnie i żony poza pakietem internetowym nie ma nic (mamy tylko podstawowy). nie ma nic o sms i połączeniach
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

JacentyEsz,

dziękuję za potwierdzenie. Sprawę przekazałam do odpowiedniego działu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
JacentyEsz
PlusManiak
Posty: 146
Rejestracja: 6 sty 2016, o 20:02

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: JacentyEsz »

Tylko, że to już było przekazywane 3 razy, bez skutku.

Wysłane z mojego Mi A2 przy użyciu Tapatalka
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: PWojciechowska »

Wczoraj pojawiła się aktualizacja aplikacji na Androidzie. Niestety jak dla mnie, nic ona nowego nie wniosła. Pakiety dodatkowe nadal nie są widoczne, już nie mówiąc o dodaniu nowych funkcjonalności. O tym chyba użytkownicy Plusa mogą zapomnieć.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Basia_Plus »

JacentyEsz,

pamiętam o Twojej sprawie. Na tę chwilę sprawa jeszcze w toku.

Edycja:

już powinno być ok. Prośba o weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mpmdembi »

Witam ponownie. Czy jest szansa, że w końcu będzie możliwość poprawnego dodawania "zaprzyjaźnionych" kontaktów? Moje zgłoszenie do tej pory nie zostało rozwiązane. Tzn. napisano, że zostało, ale nadal wg systemu numer jest na liście ulubionych (gdy chcę go dodać), podczas gdy w rzeczywistości go nie ma. Odpowiedziałem, że problem nadal nie został rozwiązany, ale od tego czasu cisza. Proszę o konkretną odpowiedź, czy zostanie on rozwiązany, a jeśli tak to kiedy?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Marta_Plus »

Witaj mpmdembi,

pracujemy jeszcze nad rozwiązaniem sprawy. Przepraszam za ten czas oczekiwania na przywrócenie danej funkcjonalności. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
mpmdembi
Szalony PlusManiak
Posty: 292
Rejestracja: 4 mar 2014, o 23:53

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: mpmdembi »

Marta_Plus pisze:Witaj mpmdembi,

pracujemy jeszcze nad rozwiązaniem sprawy. Przepraszam za ten czas oczekiwania na przywrócenie danej funkcjonalności. :-(
Dzięki za odpowiedź :-)
Dudek6669
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 31 mar 2019, o 15:54

Brak czasu na dzwonienie

Post autor: Dudek6669 »

Otoz zapomniałem ę hasła i plus kodu a nie mam czasu na dzwonienie do biura obsługi klienta proszę o wysłanie ich do numeru 66XXXXXX mogę wysłać wszystkie potrzebne dane na pw w celu zcerifikowania po i tak nikt się nie zaloguje się bez mojej wiedzy (hasło sesji do zabezpiecza) moje imię i nazwisko Adrian XXXXXXXX
Ostatnio zmieniony 1 kwie 2019, o 08:38 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numerów telefonów i danych osobowych. W trosce o Twoje bezpieczeństwo edytowaliśmy ten post. Były w nim Twoje dane. Zadbaj o swoje bezpieczeństwo, nie podawaj danych w Internecie. Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus online / Mobilne Plus online

Post autor: Joanna_Plus »

Dudek6669,

z pozycji forum nie mamy dostępu do kont Klientów i nie podajemy takich informacji.

Plus Kod 5 możesz ustanowić kontaktując się telefonicznie z działem obsługi Klienta. E-hasło zaś pisząc przez ten formularz (konieczne jest podanie numeru telefonu oraz danych: imię i nazwisko, numer PESEL) lub dzwoniąc na numer 601102601.

Więcej informacji w naszym FAQ:
- https://bok.plus.pl/system/templates/se ... S%20ONLINE;
- https://bok.plus.pl/system/templates/se ... HAS%C5%81O.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ