Teraz jest 14 lip 2020, o 11:56


Zostaw Kontakt



Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4325
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 388 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post12 cze 2020, o 14:08

Natalialis,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zif

Szalony PlusManiak

  • Posty: 251
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 63 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post14 cze 2020, o 14:32

Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Offline
Avatar użytkownika

Natalialis

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 15 kwi 2020, o 13:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plus
  • Model telefonu: Samsung s9

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 cze 2020, o 16:19

Basia_Plus napisał(a):Natalialis,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.

WITAM, wciaz nie mam zadnego odezwu od plusa, nie odpowiadacie na moje emaile.
Prosze o konketna motywacje ws realizacji mojego zamowieniam. Miesiac bez odpowiedzi to troche za dlugo.

Od pani interwencji nie podjeto zadnych krokow.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1818
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post16 cze 2020, o 16:58

zif,

zif napisał(a):Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Podczas składania zamówienia online, Klient otrzymuje komunikat na stronie www.

Witaj Natalialis,

przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Dejvuu

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 24 cze 2020, o 15:11
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 cze 2020, o 15:16

Witam proszę o interwencje zamówienia nr 202006199726626. - w dalszy ciągu mam status ze wstrzymano i proszę o wysyłkę dokumentów a ja już ponad 24h temu wysłałem wszystkie dokumenty wymagane na maila.. proszę o pomoc.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4325
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 388 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 cze 2020, o 15:48

Witaj Dejvuu,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
Dejvuu(24 cze 2020, o 15:57)
Offline
Avatar użytkownika

Dejvuu

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 24 cze 2020, o 15:11
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 cze 2020, o 16:59

Basia_Plus napisał(a):Witaj Dejvuu,

przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.



Ktoś do mnie dzwonił ze brakuje potwierdzeń przelewu - właśnie je dostałem bardzo proszę poinformować ze zostały doslane
Offline
Avatar użytkownika

moomintroll

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 24 cze 2020, o 19:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 cze 2020, o 19:08

Tak czytam i czytam...
I wniosek nasuwa się taki: składając zamówienie przez esklep trzeba sobie kupić nerwosol i zarezerwować baaaaardzo dużo czasu bo generalnie esklep robi wszystko, żeby klient nie dostał tego czego chce.
A to dodatkowe dokumenty, a to kaucje, a to tygodniami ten sama status sprawy - czyli podsumowując: kliencie, nie chcemy ciebie, idź do innej sieci. :)
Offline
Avatar użytkownika

Dejvuu

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 24 cze 2020, o 15:11
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 cze 2020, o 09:57

W dalszym ciągu mam ze wstrzymano bo oczekuje na dokumentu.. (202006199726626) a ja je wczoraj wysłałem znowu. Nawet potwierdzenie dostałam ze przekazano do odpowiedniego działu.. :(
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1818
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post25 cze 2020, o 11:25

Dejvuu,

przekazałam również w tej sprawie interwencję do sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

moomintroll

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 24 cze 2020, o 19:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post26 cze 2020, o 13:33

Od dwóch dni status brzmi: PRZESYŁKA OCZEKUJE NA PRZEKAZANIE FIRMIE KURIERSKIEJ.

To wy hurtowo raz w miesiącu wysyłacie zamówienia czy jak?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4325
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 388 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post26 cze 2020, o 16:24

moomintroll,

podeślij proszę numer zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

zif

Szalony PlusManiak

  • Posty: 251
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 63 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post26 cze 2020, o 17:46

Marta_Plus napisał(a):zif,

zif napisał(a):Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Podczas składania zamówienia online, Klient otrzymuje komunikat na stronie www.


Podtrzymuję stanowisko, że jednak taka informacja powinna zostać zawarta w mailu z dokumentami, w imię podejścia prokonsumenckiego, blablabla :) Od umowy można odstąpić w ciągu dwóch tygodni, więc - choćby to było niewłaściwe - podczas składania zamówienia i tak przegląda się tylko po łebkach, czy warunki się zgadzają.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1818
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post29 cze 2020, o 13:21

zif,

dziękuję za nadesłaną sugestię, przekazałam ją dalej. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
zif(29 cze 2020, o 14:52)
Offline
Avatar użytkownika

zif

Szalony PlusManiak

  • Posty: 251
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 63 razy
    Otrzymał podziękowań: 8 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post29 cze 2020, o 14:52

Szybko to zadziałało, bo wczoraj składałem kolejne zamówienie i dziś przyszła informacja SMS-em, że hasłem jest PESEL :)
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości