Teraz jest 14 lip 2020, o 10:22


Zostaw Kontakt



Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20745
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 59 razy
    Otrzymał podziękowań: 1743 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post16 cze 2020, o 14:13

Witaj MarcinR.,

super, bardzo się cieszę, że umowę udało się sfinalizować i dziękuję, że z nami zostajesz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

przemek1

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 13
  • Dołączył(a): 2 sty 2015, o 21:20
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post17 cze 2020, o 07:46

Witam.prosze o kontakt z DUK.mam przedłużenie umowy na 4 numery,jak narazie konsultanci nie przedstawiaja mi oferty atrakcyjnej,bo co to za oferta jak dokładaja Ci internet w telefonie,a podnosza abonament.pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4325
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 388 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post17 cze 2020, o 09:02

Witaj przemek1,

przemek1 napisał(a):prosze o kontakt z DUK

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 94 razy
    Otrzymał podziękowań: 7 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PLUS.40
  • Model telefonu: Honor 8X

Re: Przedłużenie umowy

Post18 cze 2020, o 22:43

Joanna_Plus napisał(a):sedzia20,
sedzia20 napisał(a):Tak, tak Joanna_Plus, masz dobre "doniesienia"

Super, dziękuję za potwierdzenie.
sedzia20 napisał(a):Za tydzień zdecyduję, czy zostaję, czy też przenoszę się gdzie indziej.

Mam nadzieję, że z nami zostaniesz.
sedzia20 napisał(a):Pozdrawiam serdecznie

Dziękuję bardzo! Ja również!


Joanna_Plus - po przedstawieniu oferty (właściwie po powtórzeniu tego, co było wcześniej) przez uprzejmego konsultanta DUK stwierdzam, że Twa nadzieja niestety jest płonna :-(
Konsultant robił co mógł, lecz Wasz marketing nie popisał się, nie pozostawiając mi wyboru. Szkoda.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20745
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 59 razy
    Otrzymał podziękowań: 1743 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post19 cze 2020, o 09:42

sedzia20,

niezmiernie mi przykro, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań :-(.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sedzia20

Szalony PlusManiak

  • Posty: 379
  • Dołączył(a): 8 wrz 2014, o 15:11
  • Podziękował : 94 razy
    Otrzymał podziękowań: 7 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: PLUS.40
  • Model telefonu: Honor 8X

Re: Przedłużenie umowy

Post20 cze 2020, o 20:18

Joanna_Plus napisał(a):sedzia20,

niezmiernie mi przykro, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań :-(.


Zgadza się. Mnie przykro, że poszło o 10 zł :-/
W głowie się nie mieści, że nie szkoda Wam klienta z długim stażem, regularnymi płatnościami, który powiększył rachunek przez dobranie sprzętu na raty...
I to w czasach, gdy jest kryzys i każda złotówka dla firm usługowych jest na wagę złota. A Wy w tak łatwy sposób w dn. 21.07. pozbędziecie się Klienta i 300 złotych, a za chwilę Internet się kończy (luty) i kolejny grosz Wam ubędzie. Później inni domownicy, no bo to tak jest, że jeden ciągnie za drugim - przyznam, że nieźli giganci biznesu pracują w marketingu sieci Plus GSM :)
Niemniej dziękuję za chęć pomocy i wspólnie spędzony czas - do zobaczenia być może w przyszłości :)
Offline
Avatar użytkownika

Sova

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 23 cze 2020, o 17:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post23 cze 2020, o 17:22

Witam,
Jakiś czas temu skończyła mi się umowa 24m i przeszedłem na bezterminową.
Posiadam Plush Abo Duet i płacę po 20zł za numer (15gb internetu)

jedyna oferta jaką mi zaproponowano na infolinii to albo pozostanie na tych samych warunkach (co za bardzo się nie opłaca skoro mogę mieć to samo bez podpisywania umowy na 2 lata) albo 20gb internetu w przypadku wyboru oferty z telefonem.
Czy DUK jest w stanie zaproponować coś lepszego bez konieczności doboru telefonu?

Z góry dzięki za odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1818
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post24 cze 2020, o 09:05

Witaj Sova,

Sova napisał(a):Czy DUK jest w stanie zaproponować coś lepszego bez konieczności doboru telefonu?
Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas prośbę o kontakt do DUK. Może konsultantowi uda się przedstawić ofertę, która spełni Twoje oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

lukasz17111

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 20 lis 2017, o 21:32
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: ja+
  • Model telefonu: alcatel

Re: Przedłużenie umowy

Post30 cze 2020, o 08:01

Prosze o kontakt ale tylko z dzialem utrzymania nie zadnego konsultanta w sprawie przedluzenia umowy
Telefon 5XXXXXXXX dzwonic po 15. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 30 cze 2020, o 09:01 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Ukryłam numer telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4325
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 388 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 cze 2020, o 09:03

lukasz17111,

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

konto343

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 cze 2020, o 13:01
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post30 cze 2020, o 13:10

Witam, bardzo proszę o jak najszybszy kontakt z DUK w celu przedłużenia umowy. Wypowiedzenie złożyłem dawno, za 10 dni kończy mi się umowa i nie mogę dodzwonić się na numer 2699/601102699. Automat nie chce mnie połączyć z konsultantem, raz zaprasza na normalną infolinie, drugi rozłącza po sekundzie, a trzeci jak np. dziś ,,konsultant obsługujący twoją sprawę pracuję w dniu 30 czerwca godzina od 8 do 21" po podaniu godziny kontaktu jak chce automat tylko mnie rozłącza a nikt nie dzwoni (Dzisiaj jedynie raz przez sekundę dzwonił numer 601102699 przez co tak w krótkim czasie nie da się odebrać telefonu).
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4325
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 388 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 cze 2020, o 13:52

Witaj konto343,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
konto343(30 cze 2020, o 14:01)
Offline
Avatar użytkownika

konto343

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 cze 2020, o 13:01
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post30 cze 2020, o 14:25

Basia_Plus napisał(a):Witaj konto343,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Przesłałem numer i czekam na telefon :-)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1818
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 211 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 cze 2020, o 14:48

konto343,

konto343 napisał(a):Przesłałem numer i czekam na telefon
Dziękuję - wiadomość dotarła ;-). Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
konto343(30 cze 2020, o 15:07)
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Szalony PlusManiak

  • Posty: 201
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Przedłużenie umowy

Post30 cze 2020, o 18:22

Witam
Do bardziej obcykanych forumowiczów z tematem mam kilka pytań. Moja umowa przeszła już w lutym na czas nieokreślony. Płace 24,99 abo ale z tytułu smartDOM. Na dniach chcę zrezygnować/wypowiedzieć umowę z CP. Po pierwsze ze względów ekonomicznych, a po drugie mam też telewizje [+ internet+ telefon stacjonarny] od innego operatora i utrzymywanie dwóch abo za tv mija się z celem. Ten stan trwa już od trzech lat i niestety z jednym z operatorów muszę się rozstać ze względu na koszty łączne. Domyślam się że z momentem rezygnacji z CP abo za telefon wróci do poziomu 49,99. Obecnie dla mnie to i tak za dużo. I tutaj pytanie, czy jeśli postanowie przedłużyć umowę z Plusem np. na 12 -m-cy, jest szansa że zachowam obecną kwotę za abo [24,99] za niezmieniony pakiet?. Nie chciałbym robić jakichś operacji z przechodzeniem do Plusha czy coś podobnego. Po prostu chcę płacić zbliżoną kwote a nie chce/nie mogę zrezygnować z numeru telefonu. Proszę o odpowiedź
qui rogat, non errat
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 28 gości