Teraz jest 28 wrz 2020, o 23:32


Zostaw Kontakt



Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

blend

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 9 wrz 2020, o 11:30
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post9 wrz 2020, o 13:39

Czy naprawdę w plusie sa niekumaci ludzie doslownie wszędzie?!!!

Pytam się jak ludzi... czy hbo jest limit 5Gb tylko na numer plusa czy np przy internecie z innego dostawcy hbo go będę miał bez limitu?

To moja ostatnia umowa z plusem. Takiego dziadostwa i nieogaru wśród wszystkich z plusa nie spotkałem nigdzie.
Offline
Avatar użytkownika

mariusz1190

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 9 wrz 2020, o 15:11
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post9 wrz 2020, o 15:16

Witam , kończy mi się nie długo umowa ,czy można prosić o kontakt ze strony DUK ?? w celu przestawienia oferty ??
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4375
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 397 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post10 wrz 2020, o 09:02

Witaj mariusz1190,

mariusz1190 napisał(a):czy można prosić o kontakt ze strony DUK ?? w celu przestawienia oferty ??

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Basia_Plus otrzymał podziękowanie od
mariusz1190(10 wrz 2020, o 09:10)
Offline
Avatar użytkownika

mariusz1190

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 9 wrz 2020, o 15:11
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post10 wrz 2020, o 09:07

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.


wiadomość e-mail wysłana .
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4375
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 397 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post10 wrz 2020, o 09:18

mariusz1190,

mariusz1190 napisał(a):wiadomość e-mail wysłana .

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wiks10

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 16 sie 2018, o 10:41
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post14 wrz 2020, o 20:56

Witam, skończyła mi się umowa w Plushu, kończy się umowa w Plusie. Mogę prosić o przedstawienie oferty przez DUK zanim zdecyduję się przenieść oba numery?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4375
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 397 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 wrz 2020, o 09:00

Witaj wiks10,

wiks10 napisał(a):Mogę prosić o przedstawienie oferty przez DUK zanim zdecyduję się przenieść oba numery?

podeślij proszę numery telefonów, których sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szuetam20@tlen.pl

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 1 sie 2019, o 22:04
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post15 wrz 2020, o 09:37

Dziś dzwonili do mnie z super ofertą. Która jest taka sama jaką posiadam. Czy jest możliwość mieć dla stałych klientów lepsze warunki?
W tej chwili mam plus 60 na dwa numery po - 10zl za efakture i rabat smartdom. Czyli 50 +25zl w tym po 12 GB internetu.
Czy jest możliwość mieć lepsza ofertę?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4375
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 397 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 wrz 2020, o 11:18

szuetam20@tlen.pl,

szuetam20@tlen.pl napisał(a):Czy jest możliwość mieć lepsza ofertę?

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

speedy123

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 14 sty 2018, o 20:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post16 wrz 2020, o 02:11

Witam, w dniu 16 lipca 2020 roku pisałem tu na forum z prośba o kontakt DUK odnośnie przedłużenia umowy która kończy się w październiku. Proszę o informację czy plus jest wogole zainteresowany przedłużeniem umowy ze mną, gdyz w innym przypadku wypadało by się przenieść do innej sieci...
Pozdrawiam

Marta_Plus napisał(a):Andrzej62,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.

Andrzej62 napisał(a):Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa??
Tak. Okres wypowiedzenia liczony jest od pierwszego dnia nowego cyklu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Andrzej62 napisał(a):Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Nie ma gotowego wzoru. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wita speedy123,

speedy123 napisał(a): Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału.
Podaj proszę więcej szczegółów i opisz sytuację związaną z zasięgiem w tym wątku. W kwestii przedłużenia umowy, możesz przesłać mi wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4375
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 397 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post16 wrz 2020, o 09:18

Witaj speedy123,

przepraszam za zaistniałą sytuację.
Ponowiłam do konsultanta DUK, prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Daro88

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 21 wrz 2020, o 10:02
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post21 wrz 2020, o 10:13

witam
Kończy mi się umowa w grudniu 2020
czy jest możliwość przedłuzenia umowy na "lepszych" warunkach?
proszę o kontakt priv
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1896
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 220 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post21 wrz 2020, o 10:18

Witaj Daro88,

podeślij proszę numer telefonu, którego dotyczy przedłużenie umowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Przekażę wówczas prośbę o kontakt do naszego pracownika DUK, z którym będziesz mógł omówić warunki nowej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

szuetam20@tlen.pl

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 1 sie 2019, o 22:04
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post21 wrz 2020, o 15:28

Basia_Plus napisał(a):szuetam20@tlen.pl,

szuetam20@tlen.pl napisał(a):Czy jest możliwość mieć lepsza ofertę?

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

Nadal brak kontaktu, a na stronie nic ciekawego nie ma.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 61 razy
    Otrzymał podziękowań: 1760 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post21 wrz 2020, o 15:46

szuetam20@tlen.pl,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości