Teraz jest 6 mar 2021, o 14:22



brak odpowiedzi na reklmację

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4501
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post19 mar 2018, o 11:46

tmin,

tmin napisał(a): dostałem e-maila, że zostanie wystawiona stosowana faktura korygująca

tmin napisał(a):a jutro mija wskazany czas zapłaty,

jeśli otrzymałeś informację, że zostanie wystawiona faktura korygująca, to w zaistniałej sytuacji możesz od kwoty faktury odjąć kwotę korekty i różnicę wpłacić.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tmin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 10 mar 2018, o 15:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post19 mar 2018, o 12:42

Podpisałem umowę abonament Plush na 24 miesiące z przeniesieniem numeru. Zgodnie z umową 3 miesiące ma być 0 zł abonament. Co mam obliczyć jeżeli korekta faktury ma być 0 zł do zapłaty
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4501
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post19 mar 2018, o 14:35

tmin,

tmin napisał(a): Co mam obliczyć jeżeli korekta faktury ma być 0 zł do zapłaty

z poziomu forum nie mam dostępu do konta. Jeśli otrzymałeś informację, że kwota korekty ma uwzględnić upust na abonament za reklamowany okres rozliczeniowy, wówczas nie musisz ponosić opłaty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

bro_78

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 2 paź 2019, o 14:18
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Reklamacja

Post2 paź 2019, o 14:28

Dzień dobry,

złożyłem reklamację 15/08/19 i do tej chwili nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Czy mogą Państwo przyśpieszyć ten proces ?
Ostatnio edytowano 2 paź 2019, o 15:22 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4501
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post2 paź 2019, o 15:35

Witaj bro_78,
bro_78 napisał(a):złożyłem reklamację 15/08/19 i do tej chwili nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej.

reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty wpłynięcia wniosku.
Sprawdzałeś skrzynkę mailową (w tym folder SPAM)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Klientplusa

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 7 paź 2019, o 12:35
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Astronomiczne opłaty za roaming w PLUS-ie

Post7 paź 2019, o 15:34

W związku z naliczeniem olbrzymiego rachunku za transmisję danych. Proszę o informację w sprawie reklamacji:OKR/XXX/5743503/01.10.19
Nie dość ,że proces przenoszenia do PLUS-a trwał nie kilka dni jak deklarował wasz przedstawiciel a 2-mc! To jeszcze obciążacie mnie teraz horrendalnymi opłatami za roaming.Specjalnie przed wyjazdem dzwoniłem do PLUS-a, aby upewnić się jak uruchamiać i używać roamingu za granicą. W związku z czym zostałem poinformowany na infolinii ,aby telefon był aktywny w roamingu tylko na terenie UE zaś przed granica UE została wyłączona transmisja danych w telefonie.Następnie uruchomiona po ponownym przekroczeniu granicy UE w mym przypadku był to wjazd na teren Republiki Chorwackiej.Wszystko powyższe uczyniłem związku z czym proszę o zwrot kwoty 243,75 za roaming z którego nie korzystałem po za UE a zostałem zmuszony do jego opłacenia ,aby podtrzymać usługi telefoniczne.

Z poważeniem Klient Plus -a
Ostatnio edytowano 7 paź 2019, o 15:47 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2059
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 239 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post7 paź 2019, o 15:55

Klientplusa,
Klientplusa napisał(a):Proszę o informację w sprawie reklamacji:OKR/XXX/5743503/01.10.19
Informacje na ten temat uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. Z pozycji forum nie posiadamy wglądu na konto numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Marek_chl

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 21 wrz 2020, o 08:26
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Reklamacja i faktura

Post21 wrz 2020, o 08:32

Dzień dobry.
Jestem wieloletnim klientem sieci Plus. 9 września złożyłam oficjalna reklamacje dotycząca umowy zawartej w sierpniu. Do dzisiaj tj. 21.09 mam do zapłacenia fakturę, która jest ściśle związana z tą reklamacja, a nadal nie została rozpatrzona.
Co mam w takiej sprawie zrobić ? Czy muszę płacić za rachunek? Czy mogę poczekać na oficjalną odpowiedź w sprawie reklamacji.
Pozdrawiam
Marek
Ostatnio edytowano 21 wrz 2020, o 09:00 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2059
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 239 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post21 wrz 2020, o 09:35

Witaj Marek_chl,

Marek_chl napisał(a):Co mam w takiej sprawie zrobić ? Czy muszę płacić za rachunek? Czy mogę poczekać na oficjalną odpowiedź w sprawie reklamacji.
Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych:
„W przypadku kiedy przedmiotem reklamacji jest niewykonana lub nienależycie wykonana Usługa lub nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczonej Usługi wraz z wniesieniem reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony do czasu rozpatrzenia reklamacji.”
W związku z powyższym, możesz od kwoty faktury odjąć kwestionowaną opłatę i wpłacić tylko różnicę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

jaga.dzianka

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 20 sty 2021, o 18:05
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Odstąpienie od umowy - reklamacja naliczonej kary

Post20 sty 2021, o 18:16

Witam, w zeszłym miesiącu zaczęły się moje schody z siecią Plus. Znalazłam ofertę na stronie Plusa- Plush ABO L+ gdzie miałam mieć 3 miesiące za darmo po przeniesieniu numeru, potem 25zł miesięcznie z zieloną fakturą. Po pierwszym miesiącu dostałam fakturę do zapłacenia 30zł + grosze. Skontaktowałam się z BOKiem gdzie Pan Konsultant powiedział mi, ze rzeczywiście wg mojej taryfy nie powinnam płacić nic. Był na tyle uprzejmy, że zgłosił reklamację. Została ona odrzucona, ponieważ mój numer był przenoszony z numeru na kartę, którego zgodnie z jakimś tam punktem i jakimś podpunktem oferta nie obowiązuje. Postanowiłam więc dowiedzieć się jak wygląda odstąpienie od umowy. Połączyłam się na czacie z konsultantem (mam zapisaną transkrypcję rozmowy) i zapytałam czy przy odstąpieniu od umowy płaci się karę, odpowiedź była negatywna. Wiec przeniosłam swój numer do innej sieci i po 2 tygodniach dostałam rachunek na ponad 700 zł. Zapłaciłam abonament, jednak punkt z napisem "kara" reklamowałam. Reklamacja została odrzucona. Odwołałam się od tej decyzji i czekam.
Jednym z podstawowych obowiązków przedsiębiorców wobec konsumentów jest obowiązek podania kupującemu jasnych, zrozumiałych informacji, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego. Przede wszystkim jednak informacje podawane przez przedsiębiorcę konsumentom nie mogą wprowadzać w błąd. Działaniem wprowadzającym w błąd jest działanie, które powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji, której inaczej by nie podjął. I ja gdybym wiedziała ze mam zapłacic ponad 700 zł to w życiu nie odstąpiłabym od umowy.
W tym momencie czekam na odpowiedź w sprawie odwołania - jutro 21 stycznia upływa termin zapłaty rachunku, którego cześć (abonament) już zapłaciłam. Jakie kroki może podjąć Plus po przekroczeniu terminu zapłaty?
Pozdrawiam
Justyna
Ostatnio edytowano 21 sty 2021, o 10:02 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

pszprega

V.I.P.

  • Posty: 95
  • Dołączył(a): 8 mar 2013, o 12:38
  • Podziękował : 11 razy
    Otrzymał podziękowań: 5 razy

Re: Odstąpienie od umowy - reklamacja naliczonej kary

Post20 sty 2021, o 23:17

Powiedz może na początek po ilu dniach odstapilaś od umowy? Kolejna sprawa jeśli chodzi o przeniesienie nr to racja. Żebyś miała 3 miesiące za darmo musiałabyś mieć umowę z innym operatorem i ten nr przenieść do Plusa,a jesli nr był na kartę to niestety promocja nie obowiązuje. Jeszcze jedna sprawa pierwsza faktura zawsze jest wyższa bo zawiera opłatę za jeden niepełny i drugi pełny okres rozliczeniowy. Oferta była zamawiana przez Internet?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2059
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 239 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post21 sty 2021, o 10:08

Witaj jaga.dzianka,

jaga.dzianka napisał(a):Reklamacja została odrzucona. Odwołałam się od tej decyzji i czekam.
Postaram się przyśpieszyć odpowiedź na złożoną reklamację. Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.

jaga.dzianka napisał(a):Jakie kroki może podjąć Plus po przekroczeniu terminu zapłaty?
Pozdrawiam
W przypadku braku spłaty zaległych należności, będą one dalej windykowane. Mogą również zostać naliczone odsetki w razie niedotrzymania terminu płatności. Jest to jednak wstrzymane, jeśli na koncie Klienta jest zarejestrowana reklamacja. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: ursusarctos i 23 gości