Teraz jest 23 kwi 2021, o 10:13



Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Gabi59

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 5 mar 2021, o 11:06
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post13 mar 2021, o 11:46

Dla przyszłych pytających. Kontakt meilowy odradzam. Kontakt telefoniczny polecam. Pani przez telefon znala wszystkie szczegoly zamówienia, co sie z nim dzieje, dostawy, czemu jest opoznienie, jaki jest powod itd, na email odpowiedz (do 5 dni roboczych) czyli czekaj kliencie cierpliwie i sie odczep. Bardzo dziwne bo to niby ten sam dzial. Natomiast opine ta wydaje bo to nie pierwsze moje zamówienie a kontakt przez email ze sklepem byl czesty i tylko szczątkowe informacje, brak konkretów.
Offline
Avatar użytkownika

Gosia66

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 18 mar 2021, o 12:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 mar 2021, o 12:15

Moje zamówienie 2021031711221102 zostało wstrzymane ze względu na "wyznaczenie kaucji". Oczywiście nikt nic nie wie jaki powód, jaka wysokość, a do salonu nie mam zamiaru specjalnie się udawać żeby się też nic nie dowiedzieć. Już 2 raz takie coś w waszej sieci się zdarza, a po interwencji kaucja zostaje zniesiona. Mam wrażenie, ze w waszym "dziale aktywacji" weryfikacja odbywa się na podstawie własnego (widzi mi się) pracownika.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2090
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 241 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post18 mar 2021, o 13:23

Gosia66,

Gosia66 napisał(a):Oczywiście nikt nic nie wie jaki powód, jaka wysokość, a do salonu nie mam zamiaru specjalnie się udawać żeby się też nic nie dowiedzieć. Już 2 raz takie coś w waszej sieci się zdarza, a po interwencji kaucja zostaje zniesiona.
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj. Wysłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

kowal_g8

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 23 mar 2021, o 10:43
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 mar 2021, o 11:13

Witam, złożyłem dwa dni temu zamówienie na stronie internetowej Plusa. Otrzymałem potwierdzenie złożenia e-mailem i smsem ale jak sprawdzam status zamówienia pokazuje się komunikat: "KPPERROR". Proszę o pomoc. Numer zamówienia to: 2021032111238270
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4529
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 408 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 mar 2021, o 11:29

Witaj kowal_g8,

przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

WSZtmn

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 23 mar 2021, o 17:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 mar 2021, o 17:21

Witam.
Wczoraj zmiana statusu na przekazanie paczki kurierowi.
Od wczoraj ciagle paczki brak u kuriera. Centrla rowniez nie ma.

Nr zamowienia
2021032111239182

Numer paczki tnt
908043633

Status od wczoraj
PRZESYŁKA PRZEKAZANA FIRMIE KURIERSKIEJ TNT. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2090
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 241 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post23 mar 2021, o 17:52

Witaj WSZtmn,

standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Kontaktowałeś się w sprawie swojego zamówienia ze sklepem internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

WSZtmn

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 23 mar 2021, o 17:16
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 mar 2021, o 16:17

Zamówienie dotarło dziś o 13...OPPO Reno4 Z 5G + Enco W31
Jednak brakuje " + Enco W31 "...W pudełku sam telefon :roll:

Na stronie pozycja nadal aktywna i jest 0 info o tym że to akcja promocyjna na jakiś czas.
Pozycji OPPO Reno4 Z 5G samej nie ma na sklepie plusha. Jest tylko OPPO Reno4 Z 5G + Enco W31
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2090
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 241 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post24 mar 2021, o 18:09

WSZtmn,

w celu weryfikacji opisanej sprawy, proszę Cię o kontakt ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gosia66

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 18 mar 2021, o 12:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post26 mar 2021, o 11:57

To co robicie w przypadku niektórych zamówień to kpina z klienta i narażanie go w dobie pandemii na utratę przynajmniej zdrowia. Postanowiłam się udać do salonu aby dowiedzieć sie o wysokość kaucji i jej przyczynę. Po dłuższym oczekiwaniu w kolejce sprzedawca mnie poinformował (nie wiem czy od niechcenia czy inna przyczyna), że u nich sprawy kaucji nie "załatwię". Odesłano mnie do salonu w zupełnie innej części miasta.
Próbowałam się kontaktować ze sklepem internetowym aby pomogli chociaż w ustaleniu przyczyny ewentualnie wysokości kaucji skoro mam już jechać do odległego salonu to przynajmniej chciała bym wiedzieć jaką kwotę mam przygotować. Niestety jedyne co uzyskuje to link do regulaminu i paragrafu z regulaminu który dotyczy "Prawa odstąpienia od umowy" Nawet sklep nie zna regulaminu który przesyła klientowi i wprowadza klienta w błąd.

W obecnych czasach powinniście ułatwić klientowi wpłatę kaucji i robić to również zdalnie. Dalej nie znam przyczyny ani wysokości, a stanie w kolejce w odległym salonie mi się nie uśmiecha.

Liczę, że jakoś problem uda się rozwiązać.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4529
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 408 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post26 mar 2021, o 13:24

Gosia66,

Gosia66 napisał(a):Próbowałam się kontaktować ze sklepem internetowym aby pomogli chociaż w ustaleniu przyczyny ewentualnie wysokości kaucji skoro mam już jechać do odległego salonu to przynajmniej chciała bym wiedzieć jaką kwotę mam przygotować.

Marta_Plus napisał(a):Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.

Jeśli zamówienie nie mogło być zrealizowane poprzez sklep internetowy, to zapraszamy do najbliższego punktu, gdzie zostanie sporządzona nowa umowa na wybrany sprzęt. Decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Gosia66

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 18 mar 2021, o 12:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 kwi 2021, o 16:24

Szkoda tylko, że nikt nie przeczytał o tym jak mnie potraktowano w "najbliższym punkcie". Zero wsparcia, zero informacji tylko 40 minut czekania. Dziękuję za taką obsługę.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2090
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 241 razy

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post7 kwi 2021, o 16:52

Gosia66,

:-( najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 23 gości