Teraz jest 22 paź 2021, o 17:01



Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ultramed00

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 lip 2021, o 02:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post1 lip 2021, o 02:17

Cześć
Czy jest możliwość ustawienia centralki firmy (w jakiejkolwiek konfig.) tak aby po powitaniu, bez wybierania przez dzwoniącego w menu cyfry - od razu następowało połączenie z danym numerem wpisanym do przekierowania ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4633
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 419 razy

Re: Centralka Firmowa

Post2 lip 2021, o 10:07

Witaj ultramed00,

zweryfikuję i dam znać.

EDYCJA:
tak.
W menu Głównym należy wybrać opcję Przekieruj do i wpisać numer, na który ma być przekierowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gw82

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 sie 2021, o 07:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post9 sie 2021, o 10:24

Dzień dobry
Posiadamy w firmie numer stacjonarny w Plusie, co wyklucza możliwość aktywowania na nim centralki firmy (mimo, iż korzystamy z karty SIM Plusa). Zmiana numeru na komórkowy nie wchodzi w grę, mamy go od zawsze, reklamy, kontrahenci...
Zależy nam na możliwości wyboru tematu rozmowy i przekierowaniu rozmówcy na odpowiedni dla tematu numer komórkowy. Mamy kilkadziesiąt rozmów dziennie do przekierowania. Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
Online
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2203
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 251 razy

Re: Centralka Firmowa

Post10 sie 2021, o 12:15

Witaj gw82,

gw82 napisał(a):Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
Regulamin usługi Centralka Firmy określa jej działanie na numerze komórkowym w Plusie. Zachęcam także do zapoznania się z usługą Wirtualnej Centrali Telefonicznej: https://biznes.plus.pl/komunikacja-glos ... lefoniczna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

RGG

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 19
  • Dołączył(a): 8 lip 2014, o 13:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Centralka Telefoniczna Plus

Post23 wrz 2021, o 19:56

Dzień dobry

Mamy w Plusie:
- nr stacjonarny
- kilka nr komórkowych w abonamencie
- kilka nr komórkowych 'na kartę'

Pytanie:

Czy możemy uruchomić usługę centralki telefonicznej na nr stacjonarnym, z odpowiednimi przekierowaniami na nr komórkowe abonamentowe i na nr 'na kartę'?

Czy opłata za usługę zależna jest od ilości nr na które są realizowane przekierowania?

Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus?

Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus z abonamentem?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio edytowano 23 wrz 2021, o 21:06 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do wątku poruszającego podobne zagadnienia.
Online
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2203
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 251 razy

Re: Centralka Firmowa

Post24 wrz 2021, o 12:18

Witaj RGG,

regulamin Centralki Firmy określa działanie usługi na numerze komórkowym. Przekierowania mogą być realizowane również na numery innych sieci komórkowych. W poruszanym temacie odpowiedzi udzielała już Basia_Plus tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości