Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
gorbaczow
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 gru 2020, o 19:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gorbaczow »

Czy konsultanci co dzwonia z ofertami na przedluzenie to moga juz do mnie nie dzwonic? Dzwonil dzisiaj jeden do mnie i wprawil mnie w niezly szok. Po 12 latach w Plusie oferuje mi abonament z telefonem o 400 zlotych drozszym niz w normalnej sprzedazy. Nie na Ali ani zadnym Banggoodzie. W Med...Exper....I próbuje mnie przekonac ze to oferta promocyjna przygotowana dla mnie. Serio? Pfffff... Juz napisalem rezygnację. Jutro podrzucam na maila. Moze DUK cos "wyduka". Ale po dzisiejszym telefonie to juz trace powoli nadzieje.

Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

gorbaczow,

przykro mi, że nasza oferta nie spełniła Twoich oczekiwań. :-(
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
gorbaczow
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 2 gru 2020, o 19:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gorbaczow »

W sumie to moge napisac jeszcze jedna ciekawostkę. Jak nie pasuje do tego watku to przeniescie gdzie indziej. Po kiego grzyba oferujecie ludziom telefony obslugujace technologie 5G? Ale nie 5G w Plusie. Wasze 5G działa na zakresie 2600MHz a Vivo Y72 5G i Vivo V21 5G nie obsluguja 5G na tej czestotliwosci. Powinniscie wyprzedawac te badziewie a nie jeszcze oferowac je z abonamentami 5G i robic ludzi w bambuko.

Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mariusz9a »

gorbaczow pisze:Vivo Y72 5G
Vivo pisze:5G NR NSA: n1/n3/n7/n8/n28/n40/n41/n78
gorbaczow pisze:Vivo V21 5G
Vivo pisze:5G: n1/n3/n7/n8/n28/n40/n41/n78
Jak widać producent twierdzi że obsluguje.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zbych_in_flames »

gorbaczow pisze:Wasze 5G działa na zakresie 2600MHz a Vivo Y72 5G i Vivo V21 5G nie obsluguja 5G na tej czestotliwosci
Plus też na swojej stronie w specyfikacji tych modeli potwierdza działanie swojego 5G na tych modelach, czyli raczej testowali skoro jest takie info.
Awatar użytkownika
gorbaczow
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 2 gru 2020, o 19:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gorbaczow »

Vivo y72 5G
https://www.devicespecifications.com/en ... et="_blank
Vivo v21 5G
https://www.devicespecifications.com/en ... et="_blank


Inne strony twierdza podobnie

EDIT:
mariusz9a pisze:
gorbaczow pisze:Vivo Y72 5G
Vivo pisze:5G NR NSA: n1/n3/n7/n8/n28/n40/n41/n78
gorbaczow pisze:Vivo V21 5G
Vivo pisze:5G: n1/n3/n7/n8/n28/n40/n41/n78
Jak widać producent twierdzi że obsluguje.
5G w Plusie to n38 a takiego zakresu producent nie podaje.

Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zbych_in_flames »

No nie do końca:
Michał_Plus pisze:kkkrzysiek, pasmo to 2600MHz TDD. Band n38: 2570 MHz – 2620 MHz i n41 w zakresie pasm częstotliwości Band n38.
No i na stronie operatora masz potwierdzenie przy każdym modelu VIVO, że działa, także nie wiem dlaczego miał by nie działać?
Awatar użytkownika
gorbaczow
Prawie PlusManiak
Posty: 30
Rejestracja: 2 gru 2020, o 19:16

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: gorbaczow »

Najlepiej to jakby potwierdzil to ktos kto uzywa tego modelu w Plusie i mial okazje znalezc sie w zasiegu 5G. Na liscie ze strony plusa nie ma vivo.Obrazek

Wysłane z mojego moto g(8) plus przy użyciu Tapatalka
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1239
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: zbych_in_flames »

Zgaduje ze ta lista nie została zaktualizowana (brakuje takich modeli jak Mi11T, Reno 6 tez xD itp. ) - ale w samym sklepie na stronie jest oznaczenie plusowym 5G.

No i znalazłem też recenzje która potwierdza działanie 5G dla Y72 link:
Zintegrowany modem 5G powinien teoretycznie działać we wszystkich polskich sieciach w tym standardzie, sam jednak miałem okazję sprawdzenia, jak spisuje się w sieci Plus. Teoretyczna, maksymalna prędkość pobierania danych 5G przez ten modem wynosi 2,77 Gbps. W praktyce udawało mi się osiągnąć wyniki rzędu 300-400 Mbps, a maksymalnie 414 Mbps, czyli nieco mniej niż wynosi deklarowana prędkość Plusa. Niestety, w Warszawie jest to maksimum tego, co udaje mi się uzyskać w Plusie, także w modelach wyższej klasy, więc rezultat Vivo Y72 5G nie jest zły.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: mariusz9a »

gorbaczow pisze:5G w Plusie to n38 a takiego zakresu producent nie podaje.
Nieprawda, ponieważ działa w paśmie n41. Telefon z pasmem n38 nie zaloguje się do 5G.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
esowa
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 29 lis 2021, o 23:44

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: esowa »

Dzień dobry!
Proszę o kontakt z DUK w sprawie przedłużenia umowy na 3 numery firmowe - przed momentem wysłałem maila.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Ron »

esowa pisze:Dzień dobry!
Proszę o kontakt z DUK w sprawie przedłużenia umowy na 3 numery firmowe - przed momentem wysłałem maila.
Podaj zwrotny numer zgłoszenia.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj esowa,
esowa pisze:przed momentem wysłałem maila.
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bertling
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 1 gru 2021, o 14:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Bertling »

Dzień dobry,
W dniu 17.11.2021 r. złożyłem wypowiedzenie umowy, która kończy się 14.01.2022 r. Pani z salonu zdziwiła się, że już mogę, że trochę szybko, ale na maila już 7.10 przyszło mi, że mogę. Dzwoniła do konsultanta i też potwierdził, że już mogę to zrobić. Wydrukowała wypowiedzenie. Dzisiaj przyszło mi pismo, że 21.12 umowa zostanie rozwiązana. Nie rozumiem co z tego wynika, przecież umowę mam do 14.01, a nie do 21.12. Ostatnia rata płatna do 5.01. W związku z tym mam 2 pytania do Państwa:

1.Czy nie chcą czasem wcisnąć mi jakiejś kary? Trochę się obawiam, bo płacę regularnie.
2. Rozumiem, że po 21.12 dezaktywują mi kartę SIM i będę musiał ponownie udać się do Plus w celu jej rejestracji?

Z góry dziękuję za ewentualne odpowiedzi.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Bertling,

z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ