Plus i Payback - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
klientka23
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 paź 2021, o 20:50

Plus i Payback - problem

Post autor: klientka23 »

Witam

Mam problem, ponieważ przeniosłam nr do Plusa korzystając z promocji Payback, przechodząc przez ich kupon, a teraz kiedy przychodzi do wypłaty punktów to oni twierdzą, że zawierając umowę przez konsultanta przez telefon to się nie liczy.
Ale nie ma innej możliwości przez internet jak ten formularz i opcja oddwoń i wtedy Plus oddzwania i tak było we tym przypadku.
Więc nie mogłam spełnić warunków, bo Plus nie umożliwia innej formy.
Plus - mogę liczyć na pomoc?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj klientka23,

prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) poprzez ten formularz. Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klientka23
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2021, o 20:50

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: klientka23 »

Plus i Payback - problem [#2565922]
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: Basia_Plus »

klientka23,
klientka23 pisze:problem [#2565922]
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klientka23
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2021, o 20:50

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: klientka23 »

Dostałam kolejną odpowiedz od PAYBACk że miałam zawszeć umowę przez internet a nie przez konsultanta. 100 dni temu bo tyle czekam na dopisanie punktów , jak kliknełam przez kupon PAYBACK i przeniosło mnie na stronę plusha na formularz kontaktowy gdzie musiałam podac telefon żeby konsultant do mnie zadzwonił. Opcji żeby zamówić sama przeniesienie numeru nie było. Jeszcze jak konsultant do mnie oddzwaniał to upewniałam sie czy moge sama zrobić zamówienie przez internet to powiedział że niestety nie ma takiej opcji. A rozmowy macie przecież nagrywane i wszystko można sprawdzić. Chciałam to zrobic sama przez internet ale 100 dni temu nie było takiej możliwości , był tylko formularz kontaktowy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: Marta_Plus »

klientka23,
klientka23 pisze:Dostałam kolejną odpowiedz od PAYBACk że miałam zawszeć umowę przez internet a nie przez konsultanta.
klientka23 pisze:Plus i Payback - problem [#2565922]
Dziękuję za informację, ale proszę jeszcze o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź na powyższą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klientka23
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2021, o 20:50

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: klientka23 »

Odpowiedz z plusa: „Regulamin przyznawania punktów PAYBACK za zakup usług Plus” stanowi, iż punkty PAYBACK zostaną przyznane Uczestnikowi Programu PAYBACK, który spełnia poniższe warunki:
- jest konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93),
- nie zalega z płatnościami na rzecz Plusa,
- w czasie obowiązywania Regulaminu zawrze nową umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w ofercie Plusa („Umowa”), w wyniku przekierowania do strony http://www.plus.pl"target="_blank"target="_blank ze strony http://www.payback.pl/sklepy-online/plu ... et="_blank,
- nie odstąpi od Umowy i nie wypowie Umowy przez co najmniej 2 miesiące od dnia jej zawarcia,
- zaakceptował pliki cookie na stronach http://www.payback.pl"target="_blank"target="_blank i plus.pl.


1 - jestem konsumentem,
2- nie zalegam z płatnościami,
3 - zawarłam nową umowę z wami , wcześniej nie byłam waszą klientką - pierwszy raz jestem w plusie i przeniosłam tu 2 numery
4 - nie odstępowałam od umowy
5 - akceptowałam pliki cookie

kompketnie nie rozumiem o co chodzi?
Miałam od samego problemu z wami problemy bo najpierw musieliście mi wymienić 1 numer tymczasowy na inny a potem naliczyliście mi opląty - niesłusznie i po kilku reklamacjach wkońcu zerowaliście mi to konto.

Może teraz własnie przez to uważanie że miałam jakieś zaległości. Pisałam na to reklamacje i zostało to wyzerowane bo to nie była moja wina że mi naliczyliście aboanent gdzie korzystałam z oferty na stronie do 5 mcy za darmo na numer tymczasowy.
EDYCJA:
Wyjaśniam, iż Umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych zawarte w dniu 12.8.2021 r. dla numerów XXX XXX XXX i XXX XXX XXX nie spełniają ww. warunków, tym samym nie ma podstaw do przyznania punktów PAYBACK.

Wasza odpowiedz jest bardzo słaba i totalnie niezadawalająca - kótrego punktu podobno nie spełniłam
Ostatnio zmieniony 26 lis 2021, o 15:34 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: Marta_Plus »

klientka23,
klientka23 pisze: Wasza odpowiedz jest bardzo słaba i totalnie niezadawalająca - kótrego punktu podobno nie spełniłam
Jeśli odpowiedź, którą otrzymałaś z Departamentu Reklamacji budzi Twoje wątpliwości, możesz kontynuować sprawę za pomocą formularza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klientka23
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2021, o 20:50

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: klientka23 »

Niestety podana strona nie działa.

EDYCJA:
Czekam 4 miesiące na przyznanie punktów payback. Nie umiem nazwać tego co dzieje sie w tej sieci. Jestem 4 miesiące u was jako nowy klient a karzecie mi składać kolejną reklamację. Już chyba 15 albo 16. Odradzam każdemu tą sieć. Naprawdę żałuje że do was przeszłam. Tyle problemów nie miałam z żadną siecia. Ogromne problemy na starcie na przeniesieniu numerów, następnie naliczyliście mi opłaty gdzie miał być darmowy okres, pożniej ciąg składania reklamacji o anulowanie opłat które mi naliczaliście nie z mojej a waszej winy a teraz odrzucenie reklamacji za punkty payback z powodu naliczenia opłat. W dzisiejszych czasach takie traktowanie klienta na zmęczenie to jest normalka.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: Basia_Plus »

klientka23,
klientka23 pisze:Niestety podana strona nie działa.
prześlij proszę opis sprawy na bok@plus.pl"target="_blank wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Podaj nam później numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klientka23
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 5 paź 2021, o 20:50

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: klientka23 »

nie otrymałam żadnego numeru po wysłaniu reklamacji
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plus i Payback - problem

Post autor: Joanna_Plus »

klientka23,
Basia_Plus pisze: prześlij proszę opis sprawy na bok@plus.pl"target="_blank
Basia_Plus pisze:Podaj nam później numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
klientka23 pisze:nie otrymałam żadnego numeru po wysłaniu reklamacji
Prośba o sprawdzenie czy wiadomość nie "wpadła" do folderu SPAM.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ