Teraz jest 26 cze 2022, o 10:45


Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Lukx

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 11
  • Dołączył(a): 30 wrz 2016, o 19:46
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post25 kwi 2022, o 10:49

Dzień dobry,

przyszedł czas na przedłużenie umowy, więc słucham propozycji ;)

PS
Mail wysłany ;)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4766
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 436 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post25 kwi 2022, o 12:12

Witaj Lukx,

Lukx napisał(a):Mail wysłany ;)

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mihau

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 8 kwi 2022, o 08:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post28 kwi 2022, o 21:21

Basia_Plus napisał(a):Witaj mihau,

mihau napisał(a):Teraz pytanie czy mi się nie należy ulga za ten smartdom (tak mówił konsultant) ?

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Jeśli jednak chciałbyś porozmawiać z konsultantem DUK, na temat przedłużenia umowy oraz rabatu z Programu smartDOM, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.


Generalnie wszystkiego co się chciałem dowiedzieć to się dowiedziałem, plus mnie trochę trzyma rabatem na telewizję więc prawdopodobnie przedłużę ofertę tylko pytanie czy coś innego mogą Państwo zaoferować niż na stronie? I czy jest możliwość podpisania umowy na 12msc? Aktualnie place 75 ale chciałbym parę GB więcej w rankingu aktualnie mam 10,4gb + 72 kraj
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4766
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 436 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post29 kwi 2022, o 12:05

mihau,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mihau

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 8 kwi 2022, o 08:58
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post6 maja 2022, o 10:53

Oferta jaką proponuje DUK jest identyczna jak na stronie jedynie oferują skrócenie umowy z 24 msc do 15,
Szkoda czasu na rozmowę.
Offline
Avatar użytkownika

przemtos

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 18 wrz 2015, o 23:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Norma obsługi klienta ?

Post20 maja 2022, o 16:53

Jestem z wami od 2007 roku. Lacznie to są 4 numery , dwa na kartę a dwa w abonamencie , z racji ze kończy mi się umowa rozglądam się za przejściem do innej sieci lub wynegocjowaniu lepszych warunków niż te co wrzucacie odgórnie dla każdego. Jakże było moje zdziwienie jak zadzwonił pan Konsultant i podał mi takie same warunki jak na stronie internetowej bo podobno zgłaszałem chęć rozmowy ( a nic takiego nie miało miejsca ). Po godzinie zadzwoniła następna osoba tym razem z nr 601 102 699 pytają czy rozmawia z właścicielem numeru itp. Po krótkich odpowiedział spytał pan wyprost czy mam ofertę od innych operatorów , na odpowiedz tak stwierdził ze mam mu przekazać jaka to oferta tocon przygotuje dla mnie wtedy lepszą. Moja odpowiedz nie zakończyła rozmowę w 3 sekundy- pan się rozłączył . Czy naprawdę tak wyglada u was obsługa klienta ? Szczerze nie chce was obarczać już moimi abonamentami i moja osoba bo dodzwonienie się do głupiej infolini to 20 min słuchania pierdol… a post kieruje do ludzi którzy maja realny wpływ na stan funkcjonowania infolini lub osoby odpowiedzialnej za telemarketerów …. Nie polecam
Ostatnio edytowano 20 maja 2022, o 17:09 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: - przeniesienie do istniejacego wątku o poruszonej tematyce.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2364
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 269 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post20 maja 2022, o 17:17

przemtos,

przemtos napisał(a):Jestem z wami od 2007 roku. Lacznie to są 4 numery , dwa na kartę a dwa w abonamencie ,
Dziękujemy, że jesteś z nami tak długo.

Za opisaną sytuację najmocniej przepraszam. Jeśli byłbyś zainteresowany ponowną rozmową z naszym konsultantem DUK, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sliva85

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 26 maja 2014, o 17:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post30 maja 2022, o 15:17

Dzień dobry.
Czy DUK jest mi w stanie zaproponować nową umowę z większą ilością Gb internetu? Aktualnie za 2 numery,rozmowy, sms/mms bez limitów, 8 Gb internetu na każdy numer + 3 Gb internetu roamingowego, umowa na czas nieokreślony płacę 50 zł. Interesuje mnie 20-30Gb internetu w podobnym abonamencie. Licze na ofertę dla stałych klientów, korzystniejszą niż ogólnodostępne na stronach czy u przedstawicieli.
Ps email wysłany.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2364
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 269 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post30 maja 2022, o 16:34

Witaj sliva85,

sliva85 napisał(a):Ps email wysłany.
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam do DUK prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

sliva85

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 26 maja 2014, o 17:44
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post1 cze 2022, o 20:40

Hej Marta_Plus, dziękuję za szybką reakcję.
DUK dzwonił po 2 dniach.
Oferta jednak mnie nie zadowala, wiec po ponad 20 latach posiadania numeru w plusie w końcu nadchodzi czas pożegnania :-/
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2364
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 269 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post2 cze 2022, o 13:23

Witaj sliva85,

:-( przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Fozomat

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 27 kwi 2017, o 18:43
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post14 cze 2022, o 09:18

Dzień dobry,
mógłbym poprosić o kontakt ze strony DUK w celu przedłużenia umowy.
@ wysłany.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4766
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 436 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post14 cze 2022, o 10:00

Witaj Fozomat,

Fozomat napisał(a):mógłbym poprosić o kontakt ze strony DUK w celu przedłużenia umowy.
@ wysłany.

wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dawid1302

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 29 sie 2020, o 12:10
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post23 cze 2022, o 10:26

Proszę o kontakt, miałem już jeden telefon, ale oferta droższa o 10zł niż dla nowego klienta.. Więc jak się skończy umowa to pomyślę, czy brać nową czy iść do konkurencji.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2364
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 269 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post23 cze 2022, o 11:51

dawid1302,

dawid1302 napisał(a):Proszę o kontakt, miałem już jeden telefon, ale oferta droższa o 10zł niż dla nowego klienta..


Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 13 gości