Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
gelo441
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 7 sty 2013, o 13:04

Re: Plush ABO - pytania

Post autor: gelo441 »

Dzień dobry.
Interesuje mnie PLUSH na abonament x 2 numery.
W tej chwili jeden numer z play na kartę.
Drugi numer w PLUS na kartę.
Nie za bardzo się znam na tych internetach.

Czy w plushu LTE czy 5G?
Czy można wybrać LTE?
Czy jest po wykorzystaniu danych internet bez limitu wolniejszy?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 6 cze 2022, o 13:32 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj gelo441,
gelo441 pisze:Interesuje mnie PLUSH na abonament x 2 numery.
Możesz zostawić swoje dane przez baner w moim podpisie. Oddzwoni wówczas nasz pracownik i przedstawi aktualnie dostępne oferty.
gelo441 pisze:Czy w plushu LTE czy 5G?
Rozumiem, że masz na myśli Plush ABO?
gelo441 pisze:Czy można wybrać LTE?
Zawierając umowę nie trzeba wybierać LTE. Tu znajdziesz więcej informacji na temat tej technologii: https://bok.plus.pl/article/333"target="_blank
gelo441 pisze:Czy jest po wykorzystaniu danych internet bez limitu wolniejszy?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
d.cwik@wp.pl
Nowy
Posty: 0
Rejestracja: 14 cze 2022, o 14:39

Re: Plush Abonament

Post autor: d.cwik@wp.pl »

Jak wygląda temat dodatkowej eSim ? Zakupiłem sobie smatwatcha z eim i chciałbym by karta sim pozostała aktywna w telefonie a eSIM działał w smartwatchu. W Orange jest to możliwe a jak w PLUSCH to wygląda ?
ukaszu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2022, o 13:05

PLUSH Wakacje od abonamentu - faktury za okres Wakacji

Post autor: ukaszu »

Dzień dobry wszystkim, to mój pierwszy post na forum plusa.

Mam problem z usługą "Wakacje od abonamentu" - na numerze z aktywnym abonamentem PLUSH Internet dostaję faktury do opłacenia pomimo tego że wysyłam wcześniej odpowiedniego SMSa aktywującego "WAKACJE". Fakturę miałem w lutym, marcu i teraz ponownie w czerwcu. Reklamacje za faktury luty-marzec zostały rozpatrzone pomyślnie i wystawione zostały faktury korygujące, ale reklamacja faktury z czerwca nie została jeszcze rozpatrzona, a zbliża się termin płatności. Co powinienem jeszcze zrobić?

I od razu drugie pytanie - co ma wpływ na to, że system czasami "widzi" że włączone zostały wakacje (w kwietniu miałem włączone "wakacje" i faktura była zerowa) i nie wystawia faktury, a czasami "nie widzi"? Z mojej strony wszystko wygląda tak samo: wysyłam SMS na odpowiedni numer i w ciągu kilkunastu minut dostaję SMSa zwrotnego - wszystko dzieje się nie później niż 48h przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.

Nie chcę dostawać faktur i ich później reklamować jeśli włączyłem "wakacje". Jeśli z "wakacji" nie korzystam to normalnie opłacam fakturę, nie miałem z tym nigdy problemu.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2022, o 16:05 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

d.cwik@wp.pl,

w chwili obecnej eSIM jest niedostępne na smartwatche.

Witaj ukaszu,
ukaszu pisze:ale reklamacja faktury z czerwca nie została jeszcze rozpatrzona, a zbliża się termin płatności. Co powinienem jeszcze zrobić?
jeśli posiadasz numer zgłoszenia, podaj go na forum, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
ukaszu pisze:I od razu drugie pytanie - co ma wpływ na to, że system czasami "widzi" że włączone zostały wakacje (w kwietniu miałem włączone "wakacje" i faktura była zerowa) i nie wystawia faktury, a czasami "nie widzi"?
Trudno mi powiedzieć czym może być spowodowana powyższa sytuacja. Za niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ukaszu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2022, o 13:05

Re: Plush Abonament

Post autor: ukaszu »

Basia_Plus pisze:jeśli posiadasz numer zgłoszenia, podaj go na forum, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Dzień dobry Basia_Plus. Z autorespondera dostałem taki prefix w tytule maila: CASE/220611/150, czy to o ten numer chodzi? Po dwóch dniach dostałem tylko suchego maila że zgłoszenie zostało przekazane do Polkomtel - Reklamacje, ale nie widzę tu niczego co mogłoby być numerem zgłoszenia.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

ukaszu,
ukaszu pisze:Z autorespondera dostałem taki prefix w tytule maila: CASE/220611/150, czy to o ten numer chodzi?
dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ukaszu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2022, o 13:05

Re: Plush Abonament

Post autor: ukaszu »

Basia_Plus pisze:dziękuję - poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Bardzo dziękuję za przyśpieszenie odpowiedzi, przed chwilą dostałem maila o uznaniu reklamacji.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

ukaszu,
ukaszu pisze:przed chwilą dostałem maila o uznaniu reklamacji.
super, dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ukaszu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2022, o 13:05

Re: Plush Abonament

Post autor: ukaszu »

Basia_Plus pisze:ukaszu,
ukaszu pisze:przed chwilą dostałem maila o uznaniu reklamacji.
super, dziękuję za wiadomość.
Termin płatności dawno już minął, faktury korekty do dzisiaj nie otrzymałem, a gdy dzisiaj próbowałem włączyć "WAKACJE" na kolejny okres rozliczeniowy to otrzymałem informację że usługa jest już aktywna. O co tu chodzi? Poprzedni SMS na poprzedni okres rozliczeniowy wysłałem pod koniec maja, jak mogę sprawdzić czy faktycznie usługa jest aktywna? Spodziewam się kolejnej faktury więc chciałbym mieć jakiś punkt zaczepienia do reklamacji.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

ukaszu,

korekty zostaną wystawione najszybciej jak to tylko możliwe.
ukaszu pisze:jak mogę sprawdzić czy faktycznie usługa jest aktywna?
z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Tym samym prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj mi tutaj numer zagadnienia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ukaszu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2022, o 13:05

Re: Plush Abonament

Post autor: ukaszu »

Basia_Plus pisze:z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Tym samym prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Próbowałem dzwonić na infolinię, ale nie doczekałem się zgłoszenia się konsultanta. Czat przez aplikację nie zadziałał, konsultant "Mikołaj" nigdy się nie odezwał, a aplikacja sama się wyłączyła po jakimś czasie. Wysłałem maila z opisem na bok@plus.pl"target="_blank i dostałem zwrotny numer "CASE/220701/646". Czy mam jeszcze użyć formularza?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

ukaszu,
ukaszu pisze:CASE/220701/646
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
ukaszu pisze:Czy mam jeszcze użyć formularza?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ukaszu
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2022, o 13:05

Re: Plush Abonament

Post autor: ukaszu »

Basia_Plus pisze:poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłane zgłoszenie.
Dziękuję Basia_Plus

2022-07-04: Dostałem dzisiaj informację o uznaniu reklamacji - w rezultacie włączeniu WAKACJI na najbliższy okres rozliczeniowy. Dziękuję jeszcze raz Basia_Plus za pomoc w przyspieszeniu odpowiedzi.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Plush Abonament

Post autor: sedzia20 »

Kłaniam się!
Czy jest szansa, aby przed 19.08.br. (o godz. 02:02 kończą się darmowe 3 m-ce za MNP) pojawił się w ofercie iPhone 13 Pro 128 Graphite?
Rozważam konwersję z Plush na Kartę do Plush Abo 30 (z 5G) na 24 m-ce ii w grę wchodzi TYLKO ten sprzęt w opcji 36 rat.
Będę wdzięczny za info.
Z pozdrowieniami
sedzia20.
ODPOWIEDZ