Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj czubus,
- upoważnienie notarialne nie jest potrzebne. Więcej na ten temat pisaliśmy np. w tym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czubus
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 lut 2020, o 18:04

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: czubus »

Ewa_Plus pisze:Witaj czubus,
- upoważnienie notarialne nie jest potrzebne. Więcej na ten temat pisaliśmy np. w tym poście.
W takim razie proszę o dokładne informacje co mam zrobić . Byłem w salonie z upośledzeniem i powiedzieli mi tam że potrzebne jest upoważnienie notarialne.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Ewa_Plus »

czubus
- wystarczy upoważnienie, o którym pisaliśmy w tym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
endi75
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 15 mar 2021, o 16:03

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: endi75 »

Witam, przeniosłem numer z Orange do Plusa w abonamencie, tylko nieświadomie w oświadczeniu pkt. 8 "żądam rozpoczęcia ...." zaznaczyłem NIE umowa zawarta 09.03. Czy jest możliwość przyspieszenia aktywacji karty SIM.
Umowa z Orange kończy się 16.03. Czy stara karta nadal będzie aktywna do aktywacji nowej, czy z dniem końca umowy w Orange wygaśnie.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj endi75,
endi75 pisze:" zaznaczyłem NIE umowa zawarta 09.03. Czy jest możliwość przyspieszenia aktywacji karty SIM.
skontaktuj się proszę w tej sprawie z kanałem sprzedaży, w którym zamówiłeś usługę.
endi75 pisze:Umowa z Orange kończy się 16.03. Czy stara karta nadal będzie aktywna do aktywacji nowej, czy z dniem końca umowy w Orange wygaśnie.
Karta zostanie dezaktywowana u obecnego operatora wraz z końcem umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KAROLINA0233
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:50

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: KAROLINA0233 »

Dzień dobry. W sobotę podpisałam umowę na abonament z Plusem po przejściu z Mix. Jednocześnie kupiłam nowy telefon do którego potrzebowałam duplikat karty gdyż pasuje do niego NANO. Od tamtego momentu czekam na aktywację karty. Działa karta wsadzona w stary telefon ale duplikat juz nie.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj KAROLINA0233,

jeżeli karta po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) nadal dziś nie loguje się do sieci, to prześlij proszę krótki opis sprawy przez ten formularz. W wiadomości podaj numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli następnie napiszesz nam tutaj numer sprawy, poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek199415
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 17 mar 2022, o 19:31

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: tomek199415 »

Dzisiaj byłem w salonie o wydanie duplikatu karty sim bo tamtą zgubiłem , powiedziano mi ze aktywacja zajmie do 2 godzin a minęło już 7, na infolinii twierdzą ze nie ma żadnego zgłoszenia i odsyłają do salonu a w salonie mówią ze to normalna procedura , czy mozna jakoś sprawdzić jak się ma sprawa i ewentualnie przyspieszyć ten proces aktywacji ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

tomek199415,

jak dziś wygląda sytuacja? Telefon był przelogowany (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ