Aktywacja karty SIM - problem

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
neo0311
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 sie 2019, o 16:06

Duplikat karty sim

Post autor: neo0311 »

Witam.
W zeszłą sobotę skradziono mi telefon.Zablokowałem kartę sim oraz telefon.Teraz chciałem.wyrobić kartę sim.Mam abonament,konto jest na moją mamę.Za pośrednictwem bok przesłałem email upoważnienie do zarządzania kontem,upoważnienie przyjęto
i zatwierdzono oraz skierowano mnie do salonu celem zamówienia karty sim.Niestety w salonie powiedzieli mi że potrzebne jest upoważnienie notarialne.
Nic takiego nie napisano w rozmowie e-mail ani nie jest to napisane na stronie plusa.Moja mam jest schorowaną osobą i ciężko jej będzie udać się do salonu a karty nie da rady zamówić online ani poprzez infolinie.Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 5 wrz 2019, o 16:37 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Witaj neo0311,
neo0311 pisze:Niestety w salonie powiedzieli mi że potrzebne jest upoważnienie notarialne.
do wymiany karty SIM nie jest wymagane upoważnienie notarialne.
Ewa_Plus pisze:micbi,
- zgodnie z informacją na tej stronie:
Kartę SIM możesz wymienić jeśli jesteś właścicielem numeru lub osobą pisemnie upoważnioną.
Zatem jeśli właścicielka numeru, czyli Twoja mama, udzieli Ci jednorazowego pełnomocnictwa (nie musi być ono notarialne) do wymiany karty SIM, to na jego podstawie będziesz mógł wymienić kartę SIM. Pismo to musisz mieć jednak ze sobą podczas wizyty w punkcie Plusa.

Pełnomocnictwo powinno zostać sporządzone w formie pisemnej i zawierać:
- datę oraz miejsce sporządzenia pełnomocnictwa,
- dane Pełnomocnika (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu),
- PESEL klienta,
- dane klienta (Imię, Nazwisko, adres zamieszkania, nr i seria dowodu osobistego, miejsce wydania dowodu),
- szczegółowe określenie czynności do której Pełnomocnik został upoważniony przez klienta (np. do wymiany karty SIM),
- podpis klienta.

Istnieje też możliwość, aby Twoja mama wystawiła dla Ciebie stałe upoważnienie do zmian na koncie, które byłoby wprowadzone do systemu. Odbywa się to przez wysłanie pisemnego wniosku z danymi firmy (nazwa, adres, NIP/REGON), podpisem prawnego reprezentanta, którego nazwisko widnieje w dokumentach firmy (np. w odpisie KRS). Wniosek powinien zawierać dane osoby upoważnianej: imię i nazwisko, PESEL lub nr i serię dokumentu tożsamości. Należy też w nim zaznaczyć, którego konta klienta dotyczy.
Zgłoszenie to można wysłać również mailem na adres bok@plus.pl"target="_blank - wiadomość musi wówczas zawierać scan wniosku z podpisem osoby upoważnionej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
neo0311
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2019, o 16:06

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: neo0311 »

Tak też zrobiłem.Wysłałem skan pisma,w odpowiedzi otrzymałem wiadomość że dane zostały zapisane w systemie.Jednak w salonie powiedziano że musi być upoważnienie notarialne zaś w drugim już pracownik nie wymagał upoważnienia ale stwierdził że skradziona karta musi być aktywna a wtedy wydadzą nową.I bądź tu mądry.Ja aktywuję skradzioną kartę a złodziej nabije mi rachunek.To chyba nie tak powinno być.Co mam terwz zrobić? Mam się kłócić w salonie że nie znają się?no bo jak mam to załatwić.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

neo0311,

jeśli numer jest zablokowany z powodu kradzieży/zagubienia, to przed wymianą karty SIM nie jest wymagane wcześniejsze jej odblokowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
neo0311
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2019, o 16:06

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: neo0311 »

No widzi Pani..a mnie w każdym salonie mówili co innego i jak ja mam im to wytłumaczyć że jest inaczej?przecież nie będę się z nimi bił..a kartę mam zastrzeżoną do niedzieli a chciałbym to załatwić do weekendu.Jest możliwość jakiejś pomocy z Pani strony?
neo0311
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2019, o 16:06

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: neo0311 »

W salonie powiedziałem co napisano mi przez e-mail z bok plusa to powiedzieli że oni w salonie mają swoje zasady i obsługa przez internet ma swoje.Więc bez odblokowania skradzionej karty nienwydadzą nowej.Więc co mam teraz odblokować kartę którą mi skradziono?To jakiś absurd.Zrobiłem wszystko tak jak jest napisane na stronie Plusa odnośnie złożenia upoważnienia do konta drugiej osoby,zgodnie z wskazówkami Pana z Bok.Napisał to samo co Pani że nie jest wymagane upoważnienie notarialne ani nie jest wymagane odblokowanie skradzionej karty.Jednak w salonie mówią co innego podważając to co napisał mi Pan z boku oraz Pani.Karty nie mam a abonament musze płacić.Prosiłbym o pomoc w tej sprawi jeśli można.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

neo0311,
neo0311 pisze: zaś w drugim już pracownik nie wymagał upoważnienia ale stwierdził że skradziona karta musi być aktywna a wtedy wydadzą nową.
Podaj proszę dane adresowe salonu, w którym miała miejsce opisana sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jerry0311
Początkujący PlusManiak
Posty: 10
Rejestracja: 4 cze 2019, o 16:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: jerry0311 »

Łódź Ul.Jana Karskiego 5,dziś upoważniona osoba jedzie do salonu dodatkowo z wypisanym upoważnieniem tym samym które przesłaliśmy e-mailem na bok@plus.pl.Ten salo mieści się:aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego 94, 92-202 Łódź
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

jerry0311,

doprecyzuj proszę, w czym możemy Ci pomóc?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
neo0311
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 31 sie 2019, o 16:06

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: neo0311 »

Czy w razie odmowy wydania karty w salonie po raz trzeci nie da rady zamówienia karty online?No bo nie wiem już jak mam to załatwić.Pomysły się wyczerpują a ja nie mam kontaktu a co najgorsze mam przez to zablokowane wykonywanie płatności bankowych gdyż mam utoryzacje sms w banku.
Czy może niech zadzwonia z salonu na swoja infolinie i dopytaja się skoro podają sprzeczne informacje.Bo tutaj Pani pisze to samo co napisali mi z biura obsługi klienta a zupełnie co innego mówią w salonach.

EDYCJA:
Sprawa załatwiona w trzecim salonie.Dziękuję za pomoc.
Ostatnio zmieniony 6 wrz 2019, o 14:49 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem - połączenie wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Marta_Plus »

neo0311,
neo0311 pisze:Sprawa załatwiona w trzecim salonie.Dziękuję za pomoc.
Dziękuję za info. Bardzo się cieszę z tego powodu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Madzik86
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 4 wrz 2019, o 12:54

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Madzik86 »

W piątek odebrałam telefon z abonamentem od kuriera, zaznaczyła chęć aktywacji przed 14 dniem. Do dziś karta nie jest aktywna, jak dlugo trwa proces??
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja karty SIM - problem

Post autor: Basia_Plus »

Madzik86,

aktywacja karty SIM nastąpi po powrocie do nas podpisanych dokumentów, najwcześniej w terminie 4 dni roboczych od dnia dostarczenia przesyłki.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
czubus
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 15 lut 2020, o 18:04

Zgubiona karta SIM

Post autor: czubus »

Witam. Niestety zgubiłem kartę SIM. Problem polega na tym że umowa jest na mame która nie jest w stanie osobiście wstawić się w salonie w celu wyrobienia nowej. Jakie dokumenty są mi potrzebne bym mógł wyrobić nowa kartę. Może jest jakiś wzór upoważnienia.
Ostatnio zmieniony 17 lut 2020, o 12:43 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
mix1
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 6 paź 2018, o 21:28

Re: Zgubiona karta SIM

Post autor: mix1 »

W podobnej sytuacji dostałem info w punkcie plusa, że upoważnienie musi być potwierdzone przez notariusza. Z drugiej strony to dobrze, że takie zabezpieczenia są, bo oszuści mogli by podszywać się, a numery telefonu są powiązane z bankiem itp.
ODPOWIEDZ