Aktywacja karty SIM - problem
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj czubus,
- upoważnienie notarialne nie jest potrzebne. Więcej na ten temat pisaliśmy np. w tym poście.
- upoważnienie notarialne nie jest potrzebne. Więcej na ten temat pisaliśmy np. w tym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
W takim razie proszę o dokładne informacje co mam zrobić . Byłem w salonie z upośledzeniem i powiedzieli mi tam że potrzebne jest upoważnienie notarialne.Ewa_Plus pisze:Witaj czubus,
- upoważnienie notarialne nie jest potrzebne. Więcej na ten temat pisaliśmy np. w tym poście.
Re: Aktywacja karty SIM - problem
czubus
- wystarczy upoważnienie, o którym pisaliśmy w tym poście.
- wystarczy upoważnienie, o którym pisaliśmy w tym poście.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witam, przeniosłem numer z Orange do Plusa w abonamencie, tylko nieświadomie w oświadczeniu pkt. 8 "żądam rozpoczęcia ...." zaznaczyłem NIE umowa zawarta 09.03. Czy jest możliwość przyspieszenia aktywacji karty SIM.
Umowa z Orange kończy się 16.03. Czy stara karta nadal będzie aktywna do aktywacji nowej, czy z dniem końca umowy w Orange wygaśnie.
Umowa z Orange kończy się 16.03. Czy stara karta nadal będzie aktywna do aktywacji nowej, czy z dniem końca umowy w Orange wygaśnie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5185
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj endi75,
skontaktuj się proszę w tej sprawie z kanałem sprzedaży, w którym zamówiłeś usługę.endi75 pisze:" zaznaczyłem NIE umowa zawarta 09.03. Czy jest możliwość przyspieszenia aktywacji karty SIM.
Karta zostanie dezaktywowana u obecnego operatora wraz z końcem umowy.endi75 pisze:Umowa z Orange kończy się 16.03. Czy stara karta nadal będzie aktywna do aktywacji nowej, czy z dniem końca umowy w Orange wygaśnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 wrz 2021, o 17:50
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzień dobry. W sobotę podpisałam umowę na abonament z Plusem po przejściu z Mix. Jednocześnie kupiłam nowy telefon do którego potrzebowałam duplikat karty gdyż pasuje do niego NANO. Od tamtego momentu czekam na aktywację karty. Działa karta wsadzona w stary telefon ale duplikat juz nie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22374
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Witaj KAROLINA0233,
jeżeli karta po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) nadal dziś nie loguje się do sieci, to prześlij proszę krótki opis sprawy przez ten formularz. W wiadomości podaj numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli następnie napiszesz nam tutaj numer sprawy, poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
jeżeli karta po przelogowaniu urządzenia (wył./wł.) nadal dziś nie loguje się do sieci, to prześlij proszę krótki opis sprawy przez ten formularz. W wiadomości podaj numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli następnie napiszesz nam tutaj numer sprawy, poprosimy o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 17 mar 2022, o 19:31
Re: Aktywacja karty SIM - problem
Dzisiaj byłem w salonie o wydanie duplikatu karty sim bo tamtą zgubiłem , powiedziano mi ze aktywacja zajmie do 2 godzin a minęło już 7, na infolinii twierdzą ze nie ma żadnego zgłoszenia i odsyłają do salonu a w salonie mówią ze to normalna procedura , czy mozna jakoś sprawdzić jak się ma sprawa i ewentualnie przyspieszyć ten proces aktywacji ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja karty SIM - problem
tomek199415,
jak dziś wygląda sytuacja? Telefon był przelogowany (wył./wł.)?
jak dziś wygląda sytuacja? Telefon był przelogowany (wył./wł.)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ