Rozwiązanie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Bolek1230987
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 12 lut 2020, o 20:47

Rozwiązanie umowy

Post autor: Bolek1230987 »

Witam.
Proszę mi powiedzieć po ilu fakturach, Plus może rozwiązać ze mną umowę? Ponieważ mam jedną nieopłacona fakturę, a przyszła kolejna i będę w stanie zapłacić dopiero w marcu 10. Mógłby mi ktoś powiedzieć?
Ostatnio zmieniony 13 lut 2020, o 13:44 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Bolek1230987,
- najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z Działem Windykacji przez ich infolinię: 601102607 (pn.-sb. 08:00-20:00)* i tam ustalisz warunki spłaty tak, aby do tego rozwiązania nie doszło ;-)
*koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bolek1230987
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 12 lut 2020, o 20:47

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Bolek1230987 »

A mogę mejlowo napisać?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Bolek1230987,

kontakt mailowy: dwn@plus.pl"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Alala
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 lis 2020, o 21:17

Zerwanie umowy na usługę internetu światłowodowego

Post autor: Alala »

Dzisiaj podpisałem umowę na usługę internetu światłowodowego i chciałbym ją zerwać. Umowa została podpisana w punkcie Plusa. Czy można zerwać umowę i w razie czego jakie są koszty.
Ostatnio zmieniony 13 lis 2020, o 11:21 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Alala,
Alala pisze:Czy można zerwać umowę i w razie czego jakie są koszty.
Nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od tej umowy zawartej w punkcie Plusa. Jest możliwość rozwiązania umowy, czyli rezygnacji z numeru. Kwotę kary możesz sprawdzić na umowie. W zależności od taryfy, opiewa ona w granicach 1000 - 2000 PLN (zmniejsza się wraz z końcem umowy). Jaka jest przyczyna Twojej decyzji? Czy wystąpiły jakieś komplikacje techniczne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Rozwiązanie umowy

Post autor: maxx95 »

Witam, przejrzałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi. Dostałem papiery z Plusa. że mogę bez konsekwencji rozwiązać umowę, która kończy się za 4 miesiące. W planach nie miałem jej przedłużać, więc dla mnie idealne rozwiązanie, stąd mam kilka pytań:
Co się stanie z nr po okresie wypowiedzenia? Umowa jest obecnie na moją mamę, chciałbym ten nr przepisać na siebie.
Co jeśli mam jeszcze raty do spłacenia za telefon ? Trzeba je od razu spłacić, czy harmonogram zastaje bez zmian ?
Ostatnio zmieniony 4 gru 2020, o 11:37 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj maxx95,
maxx95 pisze:Dostałem papiery z Plusa. że mogę bez konsekwencji rozwiązać umowę
Co konkretnie masz na myśli? Jeżeli mowa o tych zmianach to:
Ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, tj. wyżej wymienionej ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenieniem się wirusa SARS-CoV-2, w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy przed upływem czasu oznaczonego, na jaki umowa została zawarta, POLKOMTEL sp. z o.o. będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa kary umownej/zwrotu przyznanej ulgi, o ile zostały przewidziane w umowie, w wysokości i na zasadach wskazanych w tej umowie.
maxx95 pisze:Co się stanie z nr po okresie wypowiedzenia?
Następuje dezaktywacja numeru.
maxx95 pisze:Umowa jest obecnie na moją mamę, chciałbym ten nr przepisać na siebie.
Wówczas należny dokonać cesji. Więcej informacji tutaj.
maxx95 pisze:Co jeśli mam jeszcze raty do spłacenia za telefon ? Trzeba je od razu spłacić, czy harmonogram zastaje bez zmian ?
Harmonogram pozostaje bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: maxx95 »

Czyli mogę bez problemów zrobić cesje, a następnie wypowiedzieć umowę? Chcę dalej korzystać z tego numeru tylko już w innej sieci. Raty za sprzęt też zostaną przepisane na mnie?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

maxx95,
maxx95 pisze:Czyli mogę bez problemów zrobić cesje
tak.
maxx95 pisze: a następnie wypowiedzieć umowę?
Joanna_Plus pisze:Ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, tj. wyżej wymienionej ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenieniem się wirusa SARS-CoV-2, w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy przed upływem czasu oznaczonego, na jaki umowa została zawarta, POLKOMTEL sp. z o.o. będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa kary umownej/zwrotu przyznanej ulgi, o ile zostały przewidziane w umowie, w wysokości i na zasadach wskazanych w tej umowie.
maxx95 pisze:Raty za sprzęt też zostaną przepisane na mnie?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
yymil
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 12 gru 2020, o 10:45

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: yymil »

Proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości na temat sposobu składanie rezygnacji.
Napisałem pismo o rezygnacji zawierające numer telefonu, moje dane wraz z adresem zameldowania, podpisałem czytelnie i wysłałem scan na biuro obsługi klienta PLUS. (według regulaminu który podpisywałem pismo rezygnacji mam dostarczyć do BOK i tak oto zrobiłem)
Po czym dostałem odpowiedź że moje pismo jest nie kompletne (brak numeru pesel), na pytanie zadane gdzie zawarta jest informacja o tym że mam podać numer pesel państwa konsultant informuje mnie że w wewnętrznych dokumentach do których ja nie mam prawa wglądu.
Czyli z mojej perspektywy jako konsumenta jest to utrudnianie rezygnacji z państwa usług gdyż wielokrotne rezygnowałem lub przenosiłem usługi telekomunikacyjne i nikt nigdy numeru pesel w takich pismach nie wymagał. Na moją prośbę o wskazanie podstawy prawnej na jakiej podstawie wymagane jest podanie numeru pesel, dostaję powtórnie odpowiedź od Pana konsultant, że mam podać dane których on wymaga ponieważ w innym wypadku umowa nie zostanie rozwiązana, a jak chcę to mogę pójść do salonu Plusa.

Drodzy Państwo na tą chwilę reklamujecie się przepięknie z USERYPT jak to ochrona danych jest ważna, a wasz konsultant wymaga ode mnie podania nr Pesel bez wskazania podstawy prawnej strasząc iż umowa nie zostanie rozwiązania.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj yymil,
- rozumiem, że scan pisma wysłałeś mailem na bok@plus.pl"target="_blank?
W tym przypadku do zautoryzowania wiadomości wymagane jest podanie Plus Kodu 5 lub w przypadku jego braku: imienia i nazwiska oraz nr PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PiotrGrz
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 gru 2020, o 02:53

Rozwiązanie umów

Post autor: PiotrGrz »

Witam.
Do mojego głównego telefonu na abonament mam podpięte jeszcze dwa abonamenty, jeden to telefon drugi Internet.
Niestety obecnie nie mam możliwości udać się do Punktu obsługi a chciałbym zrezygnować z tych dwóch dodatkowych abonamentów. Umowa na nie już dawno się zakończyła i nie są one mi potrzebne. Niestety cały czas pobierana jest za nie opłata abonamentowa. Czy istnieje jakaś możliwość rozwiązania ich online lub listownie?
Ostatnio zmieniony 16 gru 2020, o 10:56 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj PiotrGrz,
PiotrGrz pisze:Umowa na nie już dawno się zakończyła i nie są one mi potrzebne. Niestety cały czas pobierana jest za nie opłata abonamentowa. Czy istnieje jakaś możliwość rozwiązania ich online lub listownie?
wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl"target="_blank, w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawid947
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2020, o 18:45

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: dawid947 »

Witam. Moja umowa abonamentowa kończy się w najbliższych dniach. Raty za sprzęt zostały juz wszystkie spłacone. Chciałbym teraz przejść na Plus na Kartę. Powinienem więc wysłać maila z wypowiedzeniem, zgadza się? Proszę o podstawowe informacje na ten temat i z góry przepraszam jeśli pytanie się już pojawiło. Pozdrawiam!
ODPOWIEDZ