Teraz jest 6 mar 2021, o 15:37



Rozwiązanie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Bolek1230987

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 12 lut 2020, o 19:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Rozwiązanie umowy

Post12 lut 2020, o 19:49

Witam.
Proszę mi powiedzieć po ilu fakturach, Plus może rozwiązać ze mną umowę? Ponieważ mam jedną nieopłacona fakturę, a przyszła kolejna i będę w stanie zapłacić dopiero w marcu 10. Mógłby mi ktoś powiedzieć?
Ostatnio edytowano 13 lut 2020, o 12:44 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 6217
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 101 razy
    Otrzymał podziękowań: 880 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post13 lut 2020, o 13:05

Witaj Bolek1230987,
- najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z Działem Windykacji przez ich infolinię: 601102607 (pn.-sb. 08:00-20:00)* i tam ustalisz warunki spłaty tak, aby do tego rozwiązania nie doszło ;-)
*koszt połączenia zgodny z cennikiem operatora
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Bolek1230987

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 12 lut 2020, o 19:47
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rozwiązanie umowy

Post13 lut 2020, o 17:57

A mogę mejlowo napisać?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4501
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post13 lut 2020, o 18:02

Bolek1230987,

kontakt mailowy: dwn@plus.pl
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Alala

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 lis 2020, o 20:17
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Zerwanie umowy na usługę internetu światłowodowego

Post12 lis 2020, o 20:21

Dzisiaj podpisałem umowę na usługę internetu światłowodowego i chciałbym ją zerwać. Umowa została podpisana w punkcie Plusa. Czy można zerwać umowę i w razie czego jakie są koszty.
Ostatnio edytowano 13 lis 2020, o 10:21 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2059
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 239 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post13 lis 2020, o 10:19

Alala,
Alala napisał(a):Czy można zerwać umowę i w razie czego jakie są koszty.
Nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od tej umowy zawartej w punkcie Plusa. Jest możliwość rozwiązania umowy, czyli rezygnacji z numeru. Kwotę kary możesz sprawdzić na umowie. W zależności od taryfy, opiewa ona w granicach 1000 - 2000 PLN (zmniejsza się wraz z końcem umowy). Jaka jest przyczyna Twojej decyzji? Czy wystąpiły jakieś komplikacje techniczne?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maxx95

Prawie PlusManiak

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 16:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Rozwiązanie umowy

Post3 gru 2020, o 18:18

Witam, przejrzałem forum, ale nie znalazłem odpowiedzi. Dostałem papiery z Plusa. że mogę bez konsekwencji rozwiązać umowę, która kończy się za 4 miesiące. W planach nie miałem jej przedłużać, więc dla mnie idealne rozwiązanie, stąd mam kilka pytań:
Co się stanie z nr po okresie wypowiedzenia? Umowa jest obecnie na moją mamę, chciałbym ten nr przepisać na siebie.
Co jeśli mam jeszcze raty do spłacenia za telefon ? Trzeba je od razu spłacić, czy harmonogram zastaje bez zmian ?
Ostatnio edytowano 4 gru 2020, o 10:37 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 21099
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 1788 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post4 gru 2020, o 10:42

Witaj maxx95,
maxx95 napisał(a):Dostałem papiery z Plusa. że mogę bez konsekwencji rozwiązać umowę

Co konkretnie masz na myśli? Jeżeli mowa o tych zmianach to:
Ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, tj. wyżej wymienionej ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenieniem się wirusa SARS-CoV-2, w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy przed upływem czasu oznaczonego, na jaki umowa została zawarta, POLKOMTEL sp. z o.o. będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa kary umownej/zwrotu przyznanej ulgi, o ile zostały przewidziane w umowie, w wysokości i na zasadach wskazanych w tej umowie.

maxx95 napisał(a):Co się stanie z nr po okresie wypowiedzenia?

Następuje dezaktywacja numeru.
maxx95 napisał(a):Umowa jest obecnie na moją mamę, chciałbym ten nr przepisać na siebie.

Wówczas należny dokonać cesji. Więcej informacji tutaj.
maxx95 napisał(a):Co jeśli mam jeszcze raty do spłacenia za telefon ? Trzeba je od razu spłacić, czy harmonogram zastaje bez zmian ?

Harmonogram pozostaje bez zmian.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

maxx95

Prawie PlusManiak

  • Posty: 45
  • Dołączył(a): 3 kwi 2013, o 16:39
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rozwiązanie umowy

Post4 gru 2020, o 13:44

Czyli mogę bez problemów zrobić cesje, a następnie wypowiedzieć umowę? Chcę dalej korzystać z tego numeru tylko już w innej sieci. Raty za sprzęt też zostaną przepisane na mnie?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4501
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post4 gru 2020, o 14:55

maxx95,

maxx95 napisał(a):Czyli mogę bez problemów zrobić cesje

tak.
maxx95 napisał(a): a następnie wypowiedzieć umowę?

Joanna_Plus napisał(a):Ponieważ zmiany wynikają bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa, tj. wyżej wymienionej ustawy z dnia 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenieniem się wirusa SARS-CoV-2, w przypadku skorzystania z prawa wypowiedzenia umowy przed upływem czasu oznaczonego, na jaki umowa została zawarta, POLKOMTEL sp. z o.o. będzie uprawniona do dochodzenia od Państwa kary umownej/zwrotu przyznanej ulgi, o ile zostały przewidziane w umowie, w wysokości i na zasadach wskazanych w tej umowie.

maxx95 napisał(a):Raty za sprzęt też zostaną przepisane na mnie?

Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

yymil

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 12 gru 2020, o 09:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rozwiązanie umowy

Post12 gru 2020, o 10:13

Proszę o wyjaśnienie moich wątpliwości na temat sposobu składanie rezygnacji.
Napisałem pismo o rezygnacji zawierające numer telefonu, moje dane wraz z adresem zameldowania, podpisałem czytelnie i wysłałem scan na biuro obsługi klienta PLUS. (według regulaminu który podpisywałem pismo rezygnacji mam dostarczyć do BOK i tak oto zrobiłem)
Po czym dostałem odpowiedź że moje pismo jest nie kompletne (brak numeru pesel), na pytanie zadane gdzie zawarta jest informacja o tym że mam podać numer pesel państwa konsultant informuje mnie że w wewnętrznych dokumentach do których ja nie mam prawa wglądu.
Czyli z mojej perspektywy jako konsumenta jest to utrudnianie rezygnacji z państwa usług gdyż wielokrotne rezygnowałem lub przenosiłem usługi telekomunikacyjne i nikt nigdy numeru pesel w takich pismach nie wymagał. Na moją prośbę o wskazanie podstawy prawnej na jakiej podstawie wymagane jest podanie numeru pesel, dostaję powtórnie odpowiedź od Pana konsultant, że mam podać dane których on wymaga ponieważ w innym wypadku umowa nie zostanie rozwiązana, a jak chcę to mogę pójść do salonu Plusa.

Drodzy Państwo na tą chwilę reklamujecie się przepięknie z USERYPT jak to ochrona danych jest ważna, a wasz konsultant wymaga ode mnie podania nr Pesel bez wskazania podstawy prawnej strasząc iż umowa nie zostanie rozwiązania.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 6217
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 101 razy
    Otrzymał podziękowań: 880 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post14 gru 2020, o 11:19

Witaj yymil,
- rozumiem, że scan pisma wysłałeś mailem na bok@plus.pl?
W tym przypadku do zautoryzowania wiadomości wymagane jest podanie Plus Kodu 5 lub w przypadku jego braku: imienia i nazwiska oraz nr PESEL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

PiotrGrz

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 16 gru 2020, o 01:53
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Rozwiązanie umów

Post16 gru 2020, o 01:59

Witam.
Do mojego głównego telefonu na abonament mam podpięte jeszcze dwa abonamenty, jeden to telefon drugi Internet.
Niestety obecnie nie mam możliwości udać się do Punktu obsługi a chciałbym zrezygnować z tych dwóch dodatkowych abonamentów. Umowa na nie już dawno się zakończyła i nie są one mi potrzebne. Niestety cały czas pobierana jest za nie opłata abonamentowa. Czy istnieje jakaś możliwość rozwiązania ich online lub listownie?
Ostatnio edytowano 16 gru 2020, o 09:56 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki -podobny temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4501
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post16 gru 2020, o 10:12

Witaj PiotrGrz,

PiotrGrz napisał(a):Umowa na nie już dawno się zakończyła i nie są one mi potrzebne. Niestety cały czas pobierana jest za nie opłata abonamentowa. Czy istnieje jakaś możliwość rozwiązania ich online lub listownie?


wniosek rezygnacyjny można wysłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Mailowo można przesłać rezygnację pod adres: bok@plus.pl, w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dawid947

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 28 gru 2020, o 17:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rozwiązanie umowy

Post28 gru 2020, o 17:48

Witam. Moja umowa abonamentowa kończy się w najbliższych dniach. Raty za sprzęt zostały juz wszystkie spłacone. Chciałbym teraz przejść na Plus na Kartę. Powinienem więc wysłać maila z wypowiedzeniem, zgadza się? Proszę o podstawowe informacje na ten temat i z góry przepraszam jeśli pytanie się już pojawiło. Pozdrawiam!
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości