Strona 3 z 3

Re: Rozwiązanie umowy

PostNapisane: 28 gru 2020, o 17:57
przez Marta_Plus
Witaj dawid947,

dawid947 napisał(a):Powinienem więc wysłać maila z wypowiedzeniem, zgadza się? Proszę o podstawowe informacje na ten temat i z góry przepraszam jeśli pytanie się już pojawiło. Pozdrawiam!
Mailowo również możesz przesłać wypowiedzenie. W poprzednim poście, powyżej, pisała o tym Basia_Plus. Informacje na temat migracji do oferty Plus na Kartę, znajdziecie w naszym FAQ. Również pozdrawiam.

Abonament Plush + Internet

PostNapisane: 29 gru 2020, o 00:27
przez Pan Marcin
Sprawa wygląda tak mam abonament w plush w sumie dwa numery jedna karta osobista druga do internetu ale ostatnimi czasy nie używam tej od interentu była mi potrzebna głównie do laptopa przejdzimy do sedna chce rozwiązać umowe (umowa na czas nieokreślony) zawarłem ją przez internet czy mogę z niej zrezygnować w salonie plusa i oddać sprzęt razem z kartą?

Re: Rozwiązanie umowy

PostNapisane: 29 gru 2020, o 18:04
przez Marta_Plus
Pan Marcin,

Pan Marcin napisał(a):zawarłem ją przez internet czy mogę z niej zrezygnować w salonie plusa i oddać sprzęt razem z kartą?
Karty SIM i sprzętu nie musisz oddawać. Informacje o rezygnacji z umowy znajdziesz w poprzednich postach.

Re: Rozwiązanie umowy

PostNapisane: 13 sty 2021, o 15:50
przez dawid947
Dzień dobry. Moje wypowiedzenie umowy zostało skutecznie złożone, otrzymałem także informację, że umowa dobiegnie końca wraz z dniem 28 stycznia. Mam małe pytanie, chciałem się tylko upewnić: jeśli chcę zachować numer i przejść do oferty na kartę to powinienem to zrobić przed 28 stycznia czy w ciągu 30 dni po zakończeniu umowy?

Pozdrawiam!

Re: Rozwiązanie umowy

PostNapisane: 13 sty 2021, o 16:21
przez Marta_Plus
Witaj dawid947,

dawid947 napisał(a): Moje wypowiedzenie umowy zostało skutecznie złożone, otrzymałem także informację, że umowa dobiegnie końca wraz z dniem 28 stycznia.
Rozumiem, że to termin zakończenia umowy na czas oznaczony?

Re: Rozwiązanie umowy

PostNapisane: 13 sty 2021, o 19:54
przez dawid947
Marta_Plus napisał(a):Rozumiem, że to termin zakończenia umowy na czas oznaczony?


Nie, obecnie jest już czas nieoznaczony mojej umowy.

Re: Rozwiązanie umowy

PostNapisane: 14 sty 2021, o 10:14
przez Basia_Plus
dawid947,

zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107 (dotyczy osób indywidualnych). Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od dnia wyłączenia numeru w ofercie abonamentowej należy dokonać jego zasilenia. Więcej informacji tutaj.